Waar ben je?quote:
Niks is primaquote:
Oh doeiquote:Op zondag 10 augustus 2014 06:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
06:04 is de tijd dat ik ga slapen niet de tijd wat het nu is
Slaap lekker.quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:01 schreef Fylax het volgende:
Ik ga alvast van FOK! af
Slaaplekker iedereen tot straks
Lijkt me een goed planquote:Op zondag 10 augustus 2014 06:01 schreef Fylax het volgende:
Ik ga alvast van FOK! af
Slaaplekker iedereen tot straks
Ik ben nog wakkerquote:
rellen ?quote:
Kutwijfquote:
Vet dom mokkelquote:
Ach weet je het is allemaal raar soms. Internet sucks. Niets is zoals het irl is.quote:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach weet je het is allemaal raar soms. Internet sucks. Niets is zoals het irl is.
Nee niet echt, maar elkaar uitschelden is niet echt mijn ding. Maar als jullie dat willen, doe je ding.quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niets beters te verzinnen op dit tijdstip.
Heb jij nog een nuttig onderwerp?
Het is ook niet mij ding maar Soury vind dat af en toe wel leuk geloof ik, dus als ze ff tekeer wil gaan dan mag dat van mij en doe ik gezellig mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar elkaar uitschelden is niet echt mijn ding. Maar als jullie dat willen, doe je ding.
Uhu, ik zie jou beginnen andersquote:Op zondag 10 augustus 2014 06:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is ook niet mij ding maar Soury vind dat af en toe wel leuk geloof ik, dus als ze ff tekeer wil gaan dan mag dat van mij en doe ik gezellig mee.
Wat een kut wijf en nummer is dat bahquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 06:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een kut wijf en nummer is dat bah
Communicatie is soms lastigquote:
Oh hoiquote:
Kutcookiesquote:
Hoezoquote:
Ik ben paranoidequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |