Gezond mens wil werkenquote:
Ik schat jou gevalletje WIA, maar wel des nachts actiefs, overdag knijpers vouwen pleegt een aanslag op je dagrustquote:
Slechte schatter. Ik zit nog op school.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik schat jou gevalletje WIA, maar wel des nachts actiefs, overdag knijpers vouwen pleegt een aanslag op je dagrust
Het kwam spontaan.. iets te vaak die werkloos in 2013 gezienquote:
Wat is er slecht aan mijn schatten? Jij gaat het niet verder dan knijpers vouwen schoppen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slechte schatter. Ik zit nog op school.
Insgelijks mevrouw!quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het kwam spontaan.. iets te vaak die werkloos in 2013 gezien
We will see.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan mijn schatten? Jij gaat het niet verder dan knijpers vouwen schoppen.
Kom kom.. hij is best 'lief' als je een lelijk wijf bent en interesse hebt ..quote:
Ik werk goedbetaald en als tearjurker.. Waar vul jij je dagen mee?quote:
Waarom zou ik nu gaan werken? Nog niet nodig. Geld speelt nog geen belangrijke rol in mijn leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik werk goedbetaald en als tearjurker.. Waar vul jij je dagen mee?
jurkquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom kom.. hij is best 'lief' als je een lelijk wijf bent en interesse hebt ..
Wat doet zo'n jurk überhaupt hier, afgezien van de kalender van 1 januari tot 31 december vullen?
Als jij hier des nachts post.. Lijkt mij je dag toch iets te min gevuld en kom je hier jankenquote:
Wat als ik je vertel dat je ook gewoon een paar uur slaap kunt hebben en dan de hele dag iets doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als jij hier des nachts post.. Lijkt mij je dag toch iets te min gevuld en kom je hier janken
Ik ben echt vergeten hoe dat wijf heette dat hier elke dag een topic opende met 'mijn magnetron werkt niet' , maar wel naar elk 'mannelijke user een 'uitermatige onschuldige tietenfoto poste'quote:
Ik noem je een janker, en nu?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat als ik je vertel dat je ook gewoon een paar uur slaap kunt hebben en dan de hele dag iets doen.
Voorbeeldje, het is nu half 5 en mijn wekker gaat over 2 uur en 45 minuten, want ik heb gewoon school vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |