Gezond mens wil werkenquote:
Ik schat jou gevalletje WIA, maar wel des nachts actiefs, overdag knijpers vouwen pleegt een aanslag op je dagrustquote:
Slechte schatter. Ik zit nog op school.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik schat jou gevalletje WIA, maar wel des nachts actiefs, overdag knijpers vouwen pleegt een aanslag op je dagrust
Het kwam spontaan.. iets te vaak die werkloos in 2013 gezienquote:
Wat is er slecht aan mijn schatten? Jij gaat het niet verder dan knijpers vouwen schoppen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slechte schatter. Ik zit nog op school.
Insgelijks mevrouw!quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het kwam spontaan.. iets te vaak die werkloos in 2013 gezien
We will see.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan mijn schatten? Jij gaat het niet verder dan knijpers vouwen schoppen.
Kom kom.. hij is best 'lief' als je een lelijk wijf bent en interesse hebt ..quote:
Ik werk goedbetaald en als tearjurker.. Waar vul jij je dagen mee?quote:
Waarom zou ik nu gaan werken? Nog niet nodig. Geld speelt nog geen belangrijke rol in mijn leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik werk goedbetaald en als tearjurker.. Waar vul jij je dagen mee?
jurkquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom kom.. hij is best 'lief' als je een lelijk wijf bent en interesse hebt ..
Wat doet zo'n jurk überhaupt hier, afgezien van de kalender van 1 januari tot 31 december vullen?
Als jij hier des nachts post.. Lijkt mij je dag toch iets te min gevuld en kom je hier jankenquote:
Wat als ik je vertel dat je ook gewoon een paar uur slaap kunt hebben en dan de hele dag iets doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als jij hier des nachts post.. Lijkt mij je dag toch iets te min gevuld en kom je hier janken
Ik ben echt vergeten hoe dat wijf heette dat hier elke dag een topic opende met 'mijn magnetron werkt niet' , maar wel naar elk 'mannelijke user een 'uitermatige onschuldige tietenfoto poste'quote:
Ik noem je een janker, en nu?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat als ik je vertel dat je ook gewoon een paar uur slaap kunt hebben en dan de hele dag iets doen.
Voorbeeldje, het is nu half 5 en mijn wekker gaat over 2 uur en 45 minuten, want ik heb gewoon school vandaag.
Hoe lang is dat geleden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben echt vergeten hoe dat wijf heette dat hier elke dag een topic opende met 'mijn magnetron werkt niet' , maar wel naar elk 'mannelijke user een 'uitermatige onschuldige tietenfoto poste'
Niet zo lang.quote:
Jank ik ja? Want ik vind het ook KEI ERG om maar zo kort te slapen, of bedoel je wat anders? Ik ben niet de slimste (maar wel altijd slimmer dan jij)quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik noem je een janker, en nu?
Supergirlquote:
meloewa?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben echt vergeten hoe dat wijf heette dat hier elke dag een topic opende met 'mijn magnetron werkt niet' , maar wel naar elk 'mannelijke user een 'uitermatige onschuldige tietenfoto poste'
Moet ik nu gaan inzetten op een gelopen race?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jank ik ja? Want ik vind het ook KEI ERG om maar zo kort te slapen, of bedoel je wat anders? Ik ben niet de slimste (maar wel altijd slimmer dan jij)
Niet op jezelf inzetten dan hé!quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan inzetten op een gelopen race?
Supergirl, zullen we pica's ruilen?quote:
Hè. Gewonnen. Groetjes knul.quote:
kheb van allebei geen tietfoto'squote:Op woensdag 8 januari 2014 04:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Supergirl, zullen we pica's ruilen?
Niet? Waar ging het fout? Iedereen heeft ze!quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kheb van allebei geen tietfoto's
is of eens? Wanneer betaal jij de gemeenschap je studiegeld terug?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou je willen. Wanneer ga je nou is slapen?
Je zal er wel om moeten vragen, gok ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet? Waar ging het fout? Iedereen heeft ze!
Neuh joh, doen of je geen interesse hebt.. en ze stalken jequote:Op woensdag 8 januari 2014 04:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zal er wel om moeten vragen, gok ik
Het is laat, denk je dat ik nu ga opletten of ik fouten maak? Nee. Wanneer stop jij met het praten over dingen waar je helemaal niks van af weet. Zoals mijn priveleven, ik hoef namelijk geen studiegeld (terug) te betalen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
is of eens? Wanneer betaal jij de gemeenschap je studiegeld terug?
Geloof er geen klote vanquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet? Waar ging het fout? Iedereen heeft ze!
Dat doe ik al jarenquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neuh joh, doen of je geen interesse hebt.. en ze stalken je
Tuurlijk, niet kunnen spellen is plots tijdgebonden.. Als ik geperoxideerd was zou ik er wellicht intrappen.. Well.. I am notquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is laat, denk je dat ik nu ga opletten of ik fouten maak? Nee. Wanneer stop jij met het praten over dingen waar je helemaal niks van af weet. Zoals mijn priveleven, ik hoef namelijk geen studiegeld (terug) te betalen.
Ik ben moe. Dat snap je toch wel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet kunnen is plots tijdgebonden.. Als ik geperoxideerd was zou ik er wellicht intrappen.. Well.. I am not
Waar ben je moe van?quote:
Het is eens hé, voordat mevrouw weer begint te zeiken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:46 schreef hugecooll het volgende:
sg lijkt me eigenlijk ook niet iemand die tietfoto's stuurt
stuur es door dan
naar bed toch, moet morgen werkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:46 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar is deadprez himself dan eigenlijk gebleven
deadprez in de tt is ook fout gespeld toch, of heb ik zijn username gewoon verkeerd onthouden of is het on purpose?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is eens hé, voordat mevrouw weer begint te zeiken.
tegen mij doet ze lievigquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is eens hé, voordat mevrouw weer begint te zeiken.
Solliciteren voor de verandering?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:46 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar is deadprez himself dan eigenlijk gebleven
Morgen zware dag hoorde ik inddquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
naar bed toch, moet morgen werken
Studeert hij ook niet oid?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Solliciteren voor de verandering?
Zich kapot blowen omdat het toch wel ietwat genânt is, dat de rest wat hier post wel een bijdrage levert aan iets wat NL heet?
En daar ben je moe van?quote:
Dat lijkt mij niet.. Ik ben geen frequent lezer.. maar uit deadpreaz komt werkelijk geen zinnig woordquote:
neh, wij zijn gewoonquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je daar veel voor moeten slijmen? Of is ze heel makkelijk?
Zeiken op een forum over slaap heeft niemand geholpen, wat kom jij janken, je bent 16 en je buurmeisje wil niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een mens heeft slaap nodig, dat weet jij toch wel?
Hugequote:
Allebei fout.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeiken op een forum over slaap heeft niemand geholpen, wat kom jij janken, je bent 16 en je buurmeisje wil niet?
TS.. Iemand TS noemen, ben je 3 x of meer van een commode gestuiterd, of is het., iedereen typt hier TS, dus ik doe het ook maar? In alle gevallen, stuiter nog een keer extraquote:
Want?quote:
Vond ik ook. Gast is hem ook gepeerd, het zal wel niet solliciteren zijn.quote:
Nee, net zo min als je verplicht ben hier te reageren.. Maar nu je er toch bent, waarom reageer je hier?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben niet verplicht jou te vertellen waarom ik dat vind.
Wat een aanwinst voor fok ditquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
TS.. Iemand TS noemen, ben je 3 x of meer van een commode gestuiterd, of is het., iedereen typt hier TS, dus ik doe het ook maar? In alle gevallen, stuiter nog een keer extra
je verplicht ben?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, net zo min als je verplicht ben hier te reageren.. Maar nu je er toch bent, waarom reageer je hier?
Ja, FOK! niet kunnen spellen en tegen iets lullen wat hier al een jaar of..10? langer dan jou een account heeft.. Koddigquote:
De disses komen hier keihard binnen. Doet bizar veel pijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze denkt iedereen te kunnen "dissen"
Ja, mij ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De disses komen hier keihard binnen. Doet bizar veel pijn.
Oh dus je had in 1993 al een fok account ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, FOK! niet kunnen spellen en tegen iets lullen wat hier al een jaar of..10? langer dan jou een account heeft.. Koddig
Het is niet eens haat, ik zie een paar puisterige pubers die voor het eerst een discotheek in mogen en een ietwat.. pusserige indruk achterlaten..quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:00 schreef OllieWilliams het volgende:
Hahah PoezeligDing ik ga echt stuk om jouw hatende en snerende reacties![]()
![]()
Eerder alquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Oh dus je had in 1993 al een fok account ?
Nee hoor, jij dacht indruk in te maken..quote:
Ja precies, hoe weet je dat toxh zo goed! Jij weet echt ALLES over mij he?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hoor, jij dacht indruk in te maken..
toxh? Dat heb ik nooit geleerd? Ik had degelijk onderwijsquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja precies, hoe weet je dat toxh zo goed! Jij weet echt ALLES over mij he?
Ik typ op een smartphone, zeikerd. Typfouten maken kan. Idioot wijf.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
toxh? Dat heb ik nooit geleerd? Ik had degelijk onderwijs
Haha, ja! Wil je bewijzen hebben dat het niet zo is?quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Plot twist: Fylax is een kloon van deadprez
Nee hoor hoeft niet toch bedanktquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha, ja! Wil je bewijzen hebben dat het niet zo is?
Oke dan!quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee hoor hoeft niet toch bedankt
Uitgedaagd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik daag je uit? Je voelt je uitgedaagt..
Dan jij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, FOK! niet kunnen spellen en tegen iets lullen wat hier al een jaar of..10? langer dan jou een account heeft.. Koddig
-inquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hoor, jij dacht indruk in te maken..
Noem je moeder een idioot wijf, dwaas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik typ op een smartphone, zeikerd. Typfouten maken kan. Idioot wijf.
Burn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Uitgedaagd.
[..]
Dan jij.
[..]
-in
Faalhaas.
Mijn dankquote:Op woensdag 8 januari 2014 05:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Uitgedaagd.
[..]
Dan jij.
[..]
-in
Faalhaas.
Nee, ze is geen idioot wijf. Jij wel!quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Noem je moeder een idioot wijf, dwaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |