Het is eens hé, voordat mevrouw weer begint te zeiken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:46 schreef hugecooll het volgende:
sg lijkt me eigenlijk ook niet iemand die tietfoto's stuurt
stuur es door dan
naar bed toch, moet morgen werkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:46 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar is deadprez himself dan eigenlijk gebleven
deadprez in de tt is ook fout gespeld toch, of heb ik zijn username gewoon verkeerd onthouden of is het on purpose?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is eens hé, voordat mevrouw weer begint te zeiken.
tegen mij doet ze lievigquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is eens hé, voordat mevrouw weer begint te zeiken.
Solliciteren voor de verandering?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:46 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar is deadprez himself dan eigenlijk gebleven
Morgen zware dag hoorde ik inddquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
naar bed toch, moet morgen werken
Studeert hij ook niet oid?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Solliciteren voor de verandering?
Zich kapot blowen omdat het toch wel ietwat genânt is, dat de rest wat hier post wel een bijdrage levert aan iets wat NL heet?
En daar ben je moe van?quote:
Dat lijkt mij niet.. Ik ben geen frequent lezer.. maar uit deadpreaz komt werkelijk geen zinnig woordquote:
neh, wij zijn gewoonquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je daar veel voor moeten slijmen? Of is ze heel makkelijk?
Zeiken op een forum over slaap heeft niemand geholpen, wat kom jij janken, je bent 16 en je buurmeisje wil niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een mens heeft slaap nodig, dat weet jij toch wel?
Hugequote:
Allebei fout.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeiken op een forum over slaap heeft niemand geholpen, wat kom jij janken, je bent 16 en je buurmeisje wil niet?
TS.. Iemand TS noemen, ben je 3 x of meer van een commode gestuiterd, of is het., iedereen typt hier TS, dus ik doe het ook maar? In alle gevallen, stuiter nog een keer extraquote:
Want?quote:
Vond ik ook. Gast is hem ook gepeerd, het zal wel niet solliciteren zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |