SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, morgen weer vroeg naar de kerk.Kerk, grappig, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, morgen weer vroeg naar de kerk.JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn zieltje
![]()
Truste
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
En nu?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:03 schreef Soury het volgende:
Er scharrelt iets in mijn huis nu. Een muis denk ik.
Ja kut TT en OPquote:
Ja niks denk. Het is niet anders.quote:
Kijk zo kom je niet verder in de grote mensen wereld he?quote:
Door een kut TT en OP?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk zo kom je niet verder in de grote mensen wereld he?
Ik vind het best hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:05 schreef Fylax het volgende:
Choco, genoeg quizduel voor vannacht denk ik
quote:
Ja ik juichte iets te vroegquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer opscheppen dus de volgende keer.
Je instelling is kut. En zo blijft het met je boeije. Kutquote:
Hij is 15. Hoe was jij op die leeftijd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je instelling is kut. En zo blijft het met je boeije. Kut
Kutquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is 15. Hoe was jij op die leeftijd?
Trol is het. Zo niet dan toch of jammer.quote:
Ben ik een troll ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Trol is het. Zo niet dan toch of jammer.
Het stikt van de trollen hier op fok.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Trol is het. Zo niet dan toch of jammer.
Hmmmquote:
Ja Nee Misschien, boeiequote:
Dat is waar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het stikt van de trollen hier op fok.
Ik twijfel, maar laat je vooral niet weerhouden, ik vermaak me opperbestquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik een troll ben?
Eigenlijk boeit het me niet zoquote:
Als jij denkt dat ik een troll ben, prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik twijfel, maar laat je vooral niet weerhouden, ik vermaak me opperbest
Geen troll perse, maar.........ach joh, who cares, ik vind je best grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik een troll ben, prima.
Oh.. Ik vind mezelf namelijk best serieus overkomen en de persionlijke dingen die ik o.a hier vertel zijn hartstikke serieus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geen troll perse, maar.........ach joh, who cares, ik vind je best grappig.
Ieuw, je bent in de war. Fylax heb ik geadopteerd als mij Fokzoon.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Soury het volgende:
Was Fylax nou die Chocofan liep op te geilen of ben ik in de war
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Soury het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Soury het volgende:
Ohh shit wat scheelt het.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw, je bent in de war. Fylax heb ik geadopteerd als mij Fokzoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat zie ik dan wel weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:19 schreef Fylax het volgende:
Wat ik me afvraag, naar welke fora gaan jullie als deze op slot gaat?
Zekers, maar hoe meer je gaat lopen roepen dat het niet klopt.........uhquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh.. Ik vind mezelf namelijk best serieus overkomen en de persionlijke dingen die ik o.a hier vertel zijn hartstikke serieus.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh shit wat scheelt het.25 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry? Wat bedoel je?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zekers, maar hoe meer je gaat lopen roepen dat het niet klopt.........uh
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh shit wat scheelt het.Maak er maar 25 van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Eén keer is genoegquote:
Dan ben je een troll, wat kan jou het schelen, je doet toch leuk mee. Laat het gaan, maybe you is, maybe you isn't. Ik heet ook anders irlquote:
Ja het is best leukquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dan ben je een troll, wat kan jou het schelen, je doet toch leuk mee. Laat het gaan, maybe you is, maybe you isn't. Ik heet ook anders irl
Ik ben vrij makkelijk te vinden op het internet en totaal niet anoniem. Als ik zou willen trollen had ik wel anoniemer gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dan ben je een troll, wat kan jou het schelen, je doet toch leuk mee. Laat het gaan, maybe you is, maybe you isn't. Ik heet ook anders irl
Misschien is je hele leven wel een troll-poging!quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben vrij makkelijk te vinden op het internet en totaal niet anoniem. Als ik zou willen trollen had ik wel anoniemer gedaan
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is je hele leven wel een troll poging!
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, ik zit hier voor mijn lol niet om de wet te herschrijven ofzo. Je bent geen troll, soitquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben vrij makkelijk te vinden op het internet en totaal niet anoniem. Als ik zou willen trollen had ik wel anoniemer gedaan
Okeee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, ik zit hier voor mijn lol niet om de wet te herschrijven ofzo. Je bent geen troll, soit
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is je hele leven wel een troll-poging!
sex!quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:19 schreef Fylax het volgende:
Wat ik me afvraag, naar welke fora gaan jullie als deze op slot gaat?
quote:
42quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:30 schreef Fylax het volgende:
Om 05:39 gaan slapen want 9+3+5=17 1+7=8
Muhhhquote:
Je bent poezeligdingquote:
Het was in ONZ. Ik maakte een opmerking en daar maakte ze toen een topic over. toen hadden we een 2postslange discussiequote:Op zondag 10 augustus 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan haar alleen uit de COS, meer niet.
En wat had je gedaan dan?
Ik had volgens mij ook herrie met die userquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan haar alleen uit de COS, meer niet.
En wat had je gedaan dan?
Ok. Tja, ik kijk er niet van op dat jij een discussie krijgt met anderen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was in ONZ. Ik maakte een opmerking en daar maakte ze toen een topic over. toen hadden we een 2postslange discussie
Dat heb jij toch met iedereen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook herrie met die user
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok. Tja, ik kijk er niet van op dat jij een discussie krijgt met anderen.
Poezeligding is geen onz userquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was in ONZ. Ik maakte een opmerking en daar maakte ze toen een topic over. toen hadden we een 2postslange discussie
En dan kom je er nu mee. wtf man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:37 schreef Fylax het volgende:
is volgens mij wel al weer een jaar geleden
Linkje?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:37 schreef Fylax het volgende:
is volgens mij wel al weer een jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |