SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, morgen weer vroeg naar de kerk.Kerk, grappig, haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, morgen weer vroeg naar de kerk.JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn zieltje
![]()
Truste
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
En nu?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:03 schreef Soury het volgende:
Er scharrelt iets in mijn huis nu. Een muis denk ik.
Ja kut TT en OPquote:
Ja niks denk. Het is niet anders.quote:
Kijk zo kom je niet verder in de grote mensen wereld he?quote:
Door een kut TT en OP?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk zo kom je niet verder in de grote mensen wereld he?
Ik vind het best hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:05 schreef Fylax het volgende:
Choco, genoeg quizduel voor vannacht denk ik
quote:
Ja ik juichte iets te vroegquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer opscheppen dus de volgende keer.
Je instelling is kut. En zo blijft het met je boeije. Kutquote:
Hij is 15. Hoe was jij op die leeftijd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je instelling is kut. En zo blijft het met je boeije. Kut
Kutquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is 15. Hoe was jij op die leeftijd?
Trol is het. Zo niet dan toch of jammer.quote:
Ben ik een troll ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Trol is het. Zo niet dan toch of jammer.
Het stikt van de trollen hier op fok.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Trol is het. Zo niet dan toch of jammer.
Hmmmquote:
Ja Nee Misschien, boeiequote:
Dat is waar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het stikt van de trollen hier op fok.
Ik twijfel, maar laat je vooral niet weerhouden, ik vermaak me opperbestquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik een troll ben?
Eigenlijk boeit het me niet zoquote:
Als jij denkt dat ik een troll ben, prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik twijfel, maar laat je vooral niet weerhouden, ik vermaak me opperbest
Geen troll perse, maar.........ach joh, who cares, ik vind je best grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik een troll ben, prima.
Oh.. Ik vind mezelf namelijk best serieus overkomen en de persionlijke dingen die ik o.a hier vertel zijn hartstikke serieus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geen troll perse, maar.........ach joh, who cares, ik vind je best grappig.
Ieuw, je bent in de war. Fylax heb ik geadopteerd als mij Fokzoon.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Soury het volgende:
Was Fylax nou die Chocofan liep op te geilen of ben ik in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |