Hij is 15. Hoe was jij op die leeftijd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je instelling is kut. En zo blijft het met je boeije. Kut
Kutquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is 15. Hoe was jij op die leeftijd?
Trol is het. Zo niet dan toch of jammer.quote:
Ben ik een troll ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Trol is het. Zo niet dan toch of jammer.
Het stikt van de trollen hier op fok.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Trol is het. Zo niet dan toch of jammer.
Hmmmquote:
Ja Nee Misschien, boeiequote:
Dat is waar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het stikt van de trollen hier op fok.
Ik twijfel, maar laat je vooral niet weerhouden, ik vermaak me opperbestquote:Op zondag 10 augustus 2014 05:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik een troll ben?
Eigenlijk boeit het me niet zoquote:
Als jij denkt dat ik een troll ben, prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik twijfel, maar laat je vooral niet weerhouden, ik vermaak me opperbest
Geen troll perse, maar.........ach joh, who cares, ik vind je best grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik een troll ben, prima.
Oh.. Ik vind mezelf namelijk best serieus overkomen en de persionlijke dingen die ik o.a hier vertel zijn hartstikke serieus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geen troll perse, maar.........ach joh, who cares, ik vind je best grappig.
Ieuw, je bent in de war. Fylax heb ik geadopteerd als mij Fokzoon.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:17 schreef Soury het volgende:
Was Fylax nou die Chocofan liep op te geilen of ben ik in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |