abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143277301
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik heb nagenoeg alles gelezen vanaf #1 :)
Het maakt hem natuurlijk niet meteen verdacht, maar het is wel bijzonder dat iemand precies dezelfde foto maakt. Als er al zo weinig aanknopingspunten zijn, is het wel handig om te weten of hij deze foto op 1 april heeft gemaakt of op 3 april.

Hij denk ze gezien te hebben, maar zoals meer mensen heeft hij niet zo'n goed geheugen. Zijn camera/telefoon kan dat ophelderen.
pi_143277450
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Het maakt hem natuurlijk niet meteen verdacht, maar het is wel bijzonder dat iemand precies dezelfde foto maakt. Als er al zo weinig aanknopingspunten zijn, is het wel handig om te weten of hij deze foto op 1 april heeft gemaakt of op 3 april.
Ok, ik denk ook even mee.
Stel die foto van hem is wel van 1 april....wat is je theorie dan?
pi_143277489
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Toeval, het lijkt me zo'n toeristen fotopuntje.
Al kom ik in Google niet dezelfde soort foto's tegen, met dit uitzicht waar andere mensen op staan.
Ook uit het album van Plinio Montenegro (13 oktober 2013):

Wat denken jullie van de verhoudingen tussen personen en het groen? Als je dit vergelijkt met de foto van Lisanne?
pi_143277496
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:15 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ok, ik denk ook even mee.
Stel die foto van hem is wel van 1 april....wat is je theorie dan?
Hij denk ze gezien te hebben op 1 april, maar zoals meer mensen heeft hij niet zo'n goed geheugen. Zijn camera/telefoon kan dat ophelderen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:16:19 #280
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143277499
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:11 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Oki, dan verschillen we gewoon van mening. Maar ja als iedereen hetzelfde dacht werd het hier ook vervelend :)
Mee eens hoor :)

Maar stel dat deze man 'het' gedaan heeft: waarom zet hij dan een foto van het plaats delict op facebook?
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_143277712
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Maar stel dat deze man 'het' gedaan heeft: waarom zet hij dan een foto van het plaats delict op facebook?
Goeie vraag, ik denk dan dat hij nooit verwacht had dat de foto nog van de camera van Kris en Lisanne tevoorschijn zou komen. En het is wel een hele mooie foto voor in het fb album
pi_143277713
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Hij denk ze gezien te hebben op 1 april, maar zoals meer mensen heeft hij niet zo'n goed geheugen. Zijn camera/telefoon kan dat ophelderen.
Ok, dus je doelt er op om aan de hand van zijn foto (mits zijn foto op 1 april gemaakt is) zijn getuigenis te kunnen bevestigen waarmee we zeker weten dat.....?
pi_143277865
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Goeie vraag, ik denk dan dat hij nooit verwacht had dat de foto nog van de camera van Kris en Lisanne tevoorschijn zou komen. En het is wel een hele mooie foto voor in het fb album
Of hij stond net foto's te maken en daar kwamen Kris en Lisanne net aan lopen
pi_143277878
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ok, dus je doelt er op om aan de hand van zijn foto (mits zijn foto op 1 april gemaakt is) zijn getuigenis te kunnen bevestigen waarmee we zeker weten dat.....?
Hij kan zeggen of ze samen liepen, of er iemand bij was.
pi_143278144
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

ik beweer niet dat hij iets gedaan heeft hoor. Maar wel belangrijk om te weten of er nog iemand op de top was gelijk met Kris en Lisanne
pi_143278220
Misschien een rare vraag maar heeft iemand overwogen de stoute schoenen aan te trekken om via die website van de ouders van Kris te vragen om de foto's vrij te geven? Ik kan me best voorstellen dat elke hulp welkom zelfs al is het van een stel leunstoel detectives met tijd teveel.
pi_143278266
Er valt mij trouwens iets op nu ik de laatste foto van Kris bekijk die in de OP staat. Volgens mij zijn het twee verschillende locaties en staat Kris niet bij de eerste quebrada. Er zijn namelijk verschillen in de grote steen waarop zij staat. Op de foto met Kris ligt er een steen naast de steen waarop zij staat en op de foto uit de OP die uit de reportage komt is dit niet het geval.
pi_143278285
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Pipo_de_C. het volgende:
Misschien een rare vraag maar heeft iemand overwogen de stoute schoenen aan te trekken om via die website van de ouders van Kris te vragen om de foto's vrij te geven? Ik kan me best voorstellen dat elke hulp welkom zelfs al is het van een stel leunstoel detectives met tijd teveel.
Goed idee! ^O^
pi_143278362
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Pipo_de_C. het volgende:
De ouders van Kris hebben de foto al vrijgegeven en de ouders van Lisanne zoeken de publiciteit niet meer op. Om die keuze te respecteren zullen de ouders van Kris waarschijnlijk ook geen nieuwe foto's vrijgeven waar Lisanne ook op staat denk ik.
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:35:19 #290
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143278503
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

ik beweer niet dat hij iets gedaan heeft hoor. Maar wel belangrijk om te weten of er nog iemand op de top was gelijk met Kris en Lisanne
Zeker. Maar Plinio was vanaf het begin betrokken bij de zoekacties. Daarvan staan ook foto's op FB.
Hij zal niet meer te melden hebben dan hij al gedaan heeft (tenzij hij de dader is, dat klopt).
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_143278582
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

De ouders van Kris hebben de foto al vrijgegeven en de ouders van Lisanne zoeken de publiciteit niet meer op. Om die keuze te respecteren zullen de ouders van Kris waarschijnlijk ook geen nieuwe foto's vrijgeven waar Lisanne ook op staat denk ik.
ik doel eigenlijk meer op de 90 donkere foto's. Als ze die in hun oorspronkelijke vorm vrijgegeven is er wellicht iets op te maken uit de exit data, of misschien zijn er nog details te halen uit sommigen.
pi_143278806
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:35 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Zeker. Maar Plinio was vanaf het begin betrokken bij de zoekacties. Daarvan staan ook foto's op FB.
Hij zal niet meer te melden hebben dan hij al gedaan heeft (tenzij hij de dader is, dat klopt).
ik kan me ook voorstellen dat als iemand ze als laatste gezien heeft dat eng vindt om te melden
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:43:34 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143278901
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:41 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

ik kan me ook voorstellen dat als iemand ze als laatste gezien heeft dat eng vindt om te melden
Maar hij heeft het toch gemeld?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2014 @ 21:44:59 #294
163650 Greys
pi_143278967
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:01 schreef Domnivoor het volgende:
Oke ik vat hem.
De foto's lijken op elkaar en we hebben een nieuwe verdachte :7
:+

Nee. Ik ben alleen benieuwd of hij, ALS hij ze - zoals hij zelf zegt - inderdaad gezien heeft die dag, alleen was. Hij is tenslotte gids, dus je zou zeggen dat de kans groot is dat hij mensen bij zich had. Die dan misschien zouden kunnen bevestigen dat het inderdaad deze meisjes waren die ze onderweg tegenkwamen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143278995
Wat bedoelen jullie precies met die gids heeft "dezelfde" foto genomen als die zogenaamde foto van Lisanne?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2014 @ 21:46:56 #296
163650 Greys
pi_143279085
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef MidnightB00m het volgende:
Wat bedoelen jullie precies met die gids heeft "dezelfde" foto genomen als die zogenaamde foto van Lisanne?
Lees even stukkie terug, dan zie je dat ze over elkaar zijn gelegd ;)
En naast elkaar zijn gezet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143279320
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Lees even stukkie terug, dan zie je dat ze over elkaar zijn gelegd ;)
En naast elkaar zijn gezet.
Dank je, maar ik zag het. Komt het praktisch dan erop neer dan dat dit alleen kan als iemand met een bepaalde lengte & vanaf een bepaald punt zo'n "dezelfde" foto kan maken, of...?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2014 @ 21:57:06 #298
163650 Greys
pi_143279605
Nee hoor, is waarschijnlijk gewoon puur toeval.
Maar hij is gemaakt door iemand die zegt de meiden op dat pad te hebben gezien.
Hij zegt dat de foto niet op die dag gemaakt is, maar dat hij ze dus wel gezien heeft. Terwijl de foto tot op de kleine blaadjes zo goed als hetzelfde is. Hoeft niets te zeggen, maar komkommertijd :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143279617
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Rubella het volgende:
Er valt mij trouwens iets op nu ik de laatste foto van Kris bekijk die in de OP staat. Volgens mij zijn het twee verschillende locaties en staat Kris niet bij de eerste quebrada. Er zijn namelijk verschillen in de grote steen waarop zij staat. Op de foto met Kris ligt er een steen naast de steen waarop zij staat en op de foto uit de OP die uit de reportage komt is dit niet het geval.
Niet opgevallen! Good catch. Wat denk jij?
pi_143279728
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:51 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Dank je, maar ik zag het. Komt het praktisch dan erop neer dan dat dit alleen kan als iemand met een bepaalde lengte & vanaf een bepaald punt zo'n "dezelfde" foto kan maken, of...?
Het was opvallend dat je precies dezelfde foto kan maken uit hetzelfde standpunt, waarbij elk takje en blaadje nog hetzelfde is. En daarna ook nog getuige bent van hun laatste wandeling.

Het zegt natuurlijk niets, maar het was wel de moeite om het te melden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')