Kan al eerder gemaakt zijn en de rest op de 3e, moet te controleren zijn denk ik. Is toch belangrijk om te weten of iemand gelijktijdig met Kris en Lisanne op de top was lijkt me zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:14 schreef Mr.Ping het volgende:
De foto is op 5 april op zijn Facebook gezet, en hij zegt dat ze van 3 april zijn.
Hoe wil je dat controleren met een foto op Facebook, die raakt al z'n gegevens kwijt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:18 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Kan al eerder gemaakt zijn en de rest op de 3e, moet te controleren zijn denk ik. Is toch belangrijk om te weten of iemand gelijktijdig met Kris en Lisanne op de top was lijkt me zo.
Dit zeer zeker, omdat misschien duidelijk wordt welke kant ze opgegaan zijn. Maar die gids, zag hij ze naar boven of naar beneden gaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:18 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Kan al eerder gemaakt zijn en de rest op de 3e, moet te controleren zijn denk ik. Is toch belangrijk om te weten of iemand gelijktijdig met Kris en Lisanne op de top was lijkt me zo.
nee zou dan van de camera zelf moeten komen, die infoquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:20 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hoe wil je dat controleren met een foto op Facebook, die raakt al z'n gegevens kwijt.
Het is toch al duidelijk welke kant ze opgegaan zijn (door die foto bij dat bergbeekje + waar de resten en de rugzak gevonden zijn)? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:20 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dit zeer zeker, omdat misschien duidelijk wordt welke kant ze opgegaan zijn. Maar die gids, zag hij ze naar boven of naar beneden gaan?
Ik zit nog een beetje te klooien met de tijden, niet teveel aandacht aan besteden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is toch al duidelijk welke kant ze opgegaan zijn (door die foto bij dat bergbeekje + waar de resten en de rugzak gevonden zijn)? Of begrijp ik je verkeerd?
De meiden zijn natuurlijk omhoog gegaan, hij zegt dat hij ze gepasseerd heeft. Je kan ook sneller lopen en iemand passeren, hoeft niet in tegengestelde richting te zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is toch al duidelijk welke kant ze opgegaan zijn (door die foto bij dat bergbeekje + waar de resten en de rugzak gevonden zijn)? Of begrijp ik je verkeerd?
Precies, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
De meiden zijn natuurlijk omhoog gegaan, hij zegt dat hij ze gepasseerd heeft. Je kan ook sneller lopen en iemand passeren, hoeft niet in tegengestelde richting te zijn.
Dacht ik van begin aan ook. Ik heb dit overigens ook gemaild via de website answersforkris.com enkele weken geleden maar ik heb de indruk dat ze zo overstelpt worden met mails dat ze niet alles kunnen lezenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:29 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik denk dat die foto's op dezelfde dag gemaakt zijn, kort op elkaar.
Er is wel een verschil in helderheid van het weer: op Lisannes foto is duidelijk heiiger dan op de foto zonder (in de verte).quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:29 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik denk dat die foto's op dezelfde dag gemaakt zijn, kort na elkaar.
Ze zijn niet met dezelfde camera genomen, dat kan ook het verschil verklaren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:34 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Er is wel een verschil in helderheid van het weer: op Lisannes foto is duidelijk heiiger dan op de foto zonder (in de verte).
Vind ik een goed punt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:34 schreef Greys het volgende:
Hij is een gids, zal hij dat uitkijkpunt dan al niet honderd keer gezien hebben? En dan toch weer een foto maken van alleen het uitzicht, zonder iemand er op?
Kan ik mij bij aansluiten. Dat uitzicht ziet hij misschien wel elke dag en waarom dan een foto? Misschien als promo plaatje van de regio voor zijn FB?quote:
Een bevestiging dat ze het ontvangen hebben, zou toch wel netjes zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:32 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dacht ik van begin aan ook. Ik heb dit overigens ook gemaild via de website answersforkris.com enkele weken geleden maar ik heb de indruk dat ze zo overstelpt worden met mails dat ze niet alles kunnen lezen
Nou ja precies, ik heb geen bevestiging gehad. Daarom dacht ik zal wel te druk zijn met mails. Maar het bleef in mijn hoofd dus dan hier maar proberen wat anderen er van denken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Een bevestiging dat ze het ontvangen hebben, zou toch wel netjes zijn.
Nee, zo niet idd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
Hij ging dat pad op omdat hij als één van de eersten hoorde van de vermissing, en dacht dat hij ze misschien daar gezien had (en dat bleek ook zo te zijn).
Onderweg maakte hij wat foto's van de situatie, waarschijnlijk niet alleen deze.
Zo bijzonder is dat allemaal toch niet?
Als je interesse hebt lees dan even een stuk terug, er zijn heel wat meer argumenten. Maar ik ga niet overnieuw alles opnoemenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:01 schreef Domnivoor het volgende:
Oke ik vat hem.
De foto's lijken op elkaar en we hebben een nieuwe verdachte
Ik heb nagenoeg alles gelezen vanaf #1quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:03 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Als je interesse hebt lees dan even een stuk terug, er zijn heel wat meer argumenten. Maar ik ga niet overnieuw alles opnoemen
Oki, dan verschillen we gewoon van mening. Maar ja als iedereen hetzelfde dacht werd het hier ook vervelendquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb nagenoeg alles gelezen vanaf #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |