SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, ik was al bang dat ik de poll niet terug zou kunnen vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:30 schreef Seam het volgende:
Poll: Kroket met augurk ja of nee?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank je, ik was al bang dat ik de poll niet terug zou kunnen vinden.
Is interessanter dan deze analyse.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank je, ik was al bang dat ik de poll niet terug zou kunnen vinden.
Haha. Van roken krijg je longkanker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik ga nu een sigaret opsteken.
Gewoon omdat dat stoer is.
Ik ben al 2 jaar lang gestoptquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik ga nu een sigaret opsteken.
Gewoon omdat dat stoer is.
Dat beloven ze steeds ja maar tot nu toe is het erg teleurstellend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Van roken krijg je longkanker.
Tijd voor die ginger om met pensioen te gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef hafcfan het volgende:
Jelle ten Rouwelaar speelt vanavond, als hij in de warming-up fit blijft, zijn 205de Eredivisiewedstrijd op rij. Een record
Nooit een schorsing?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef hafcfan het volgende:
Jelle ten Rouwelaar speelt vanavond, als hij in de warming-up fit blijft, zijn 205de Eredivisiewedstrijd op rij. Een record
Vodka met Cassis en Hamka-chips.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef Kopsterk het volgende:
Is het de bedoeling dat iedereen even vertelt wat hij eet op dit moment? In dat geval:
Vanille-ijs met blauwe bessen hier.
Wat in het vat zit....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat beloven ze steeds ja maar tot nu toe is het erg teleurstellend.
Wie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna tijd om Meleg te zien shinen
Ja maar weet je nog die kratten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch beweert dat het onzin is.
Dat beweert hij juist, dat die kratten onzin is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar weet je nog die kratten?
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben overgeschakeld op Cambuur-Twente.
Even twee kanaal zoeken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
Is goed man, spreek je later.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
heb je een stream voor mij?quote:
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat beweert hij juist, dat die kratten onzin is.
Dat begint over 10 minuten pas debiel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
Voor mijn idee haalt Jelle nog wel eens een spelertje onderuitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. En sinds de laatste speelronde van 07/08 ook niet meer geblesseerd geweest.
Nou en?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat begint over 10 minuten pas debiel.
Boeiendquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kom je net in de reclame terecht
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar zo te lezen een net zo harde klaploper als Tom18.
En Feyenoord ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
Jammer trouwens dat alle topclubs morgen pas spelen.
kreator
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar omdat het tegen davy was boeit het niemand iets
Okéquote:
goed opgemerkt dat ajax morgen speelt jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
Jammer trouwens dat alle topclubs morgen pas spelen.
kreator
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekkere chicks op de tribune bij Cambuur
picsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die linker niet iigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand een stream van NAC - Excelsior?
Eersterij vast wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand een stream van NAC - Excelsior?
Verzorger van Cambuurquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is er dood, geluid staat aan van Heerenveen
Afgekeken van PSVquote:
Zijn goedkoper he.quote:
Mevrouw Deutekom.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze messcherpe analyse.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
Heerenveen speelt op de helft van de tegenstander als een topclub en op eigen helft als een promovendus.
Als ik lief tegen je moet doen moet jij dat ook tegen mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze messcherpe analyse.
Spelers van FC Twentequote:
Piet Adema.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik lief tegen je moet doen moet jij dat ook tegen mij.
Zal toch het verschil maken in die 5 wedstrijden die hij de komende 5 jaar gaat spelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat Barcelona Vermaelen gekocht heeft.
haha wtf :S
Barca gaat helemaal los deze transferperiode.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
Logische aankoop, verdedigend kon Barça wel wat versterking gebruikenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
Is wel een matige verdediger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Logische aankoop, verdedigend kon Barça wel wat versterking gebruiken
Haha een Shreyas-postquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Logische aankoop, verdedigend kon Barça wel wat versterking gebruiken
watquote:
Terwijl ze eerst niks mochten halen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Barca gaat helemaal los deze transferperiode.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Terwijl ze eerst niks mochten halen.
Bakkali ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:51 schreef hhh38 het volgende:
Heerenveen heeft nog geen goede rechtsbuiten.
Verhoek is beschikbaar
Denk dat FEY maar al te graag Verhoek kwijt willen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:51 schreef hhh38 het volgende:
Heerenveen heeft nog geen goede rechtsbuiten.
Verhoek is beschikbaar
ze hadden beter vertonghen kunnen kopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ikstampoptacos en ik vinden dat hij het Nederlands elftal in moet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Caland het volgende:
Marsman staat er blijjbaar nog steeds in.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze hadden beter vertonghen kunnen kopen
Dat doet je moeder goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog 20 minuten totdat mijn lasagne klaar is.
Eigen jeugd van Ajax hèquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
Meleg kan me een partij ballen zeg och och
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ikstampoptacos en ik vinden dat hij het Nederlands elftal in moet.
Oh nee, dat was alleen ikstampoptacos
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
och och Ogbechequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
Meleg kan me een partij ballen zeg och och
Tief dan een eind op als je dat niet wil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat ik al lees wat er gebeurt voordat het gebeurt
Ik heb besloten dat ik Ikstampoptacos een tijdje niet meer serieus neem. Hij moet even op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marsman in oranje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar 30 seconden vertraging, valt best mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
Drizzt zal wel teleurgesteld zijn over 10 minuten.
Hier kan Drizzt niet zo om lachen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:59 schreef Caland het volgende:
Die bal ging er als een vuurpijl in.
Dat is grappig omdat het tegen Twente is.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
Mokotjo niet in de basis, Cambuur wint
Rusniakquote:
quote:
Ja mag ookquote:
Hopelijk Memphisquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb echt geen idee wie ik in mijn manager heb allemaal.
Oké.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb alleen Barto in mn manager.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Breukers opstellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schilder verkiezen boven Mokotjo
Van Cambuur heb ik Meleg, Barto en Bijker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb alleen Barto in mn manager.
Dan snap je er niets van inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schilder verkiezen boven Mokotjo
Dan had ik wel PSV'ers opgesteld xDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom wil je geen punten behalen?
Verwacht je veel van Meleg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Cambuur heb ik Meleg, Barto en Bijker.
Aight daar hebben we mijn favoriete trollquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mokotjo heeft de goede keuze gemaakt zie ik
topkek
We zullen het zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had ik wel PSV'ers opgesteld xD
Zelfs toen ze derde werden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
NAC is slecht. NAC was altijd al slecht.
geen wonder dat eto'o graag zijn bijdrage wilt leverenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon nu alweer knotsgek in de eredivisie
valt wel mee toch, van twente hoef je niet zoveel te verwachten dit jaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon nu alweer knotsgek in de eredivisie
Nac - Excelsior met 2 doelpunten binnen een minuut.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee toch, van twente hoef je niet zoveel te verwachten dit jaar
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, nog minder dan 10 minuten tot de lasagne klaar is.
quote:
met clubiconen als lurling, ten rouwelaar en van hooijdonk wel het symbool van de brabantse gezelligheidquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NAC is een van die eredivisieploegen die me echt helemaal niks doet.
Cambuur kampioen dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij was vorig jaar al op dreef in Jong Ajax.
Waarom kijk je naar NAC?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Nac schiet voor opendoel op de paal
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
met clubiconen als lurling, ten rouwelaar en van hooijdonk wel het symbool van de brabantse gezelligheid
oh dat ga ik echt niet kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nac - Excelsior met 2 doelpunten binnen een minuut.
Zeg wel even tegen je moeder dat ze het op tijd uit de oven haalt. Verbrand is het niet zo lekker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, nog minder dan 10 minuten tot de lasagne klaar is.
Allemaal ratten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
met clubiconen als lurling, ten rouwelaar en van hooijdonk wel het symbool van de brabantse gezelligheid
Ik vind het meer een type dat op de markt vis staat te verkopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:04 schreef Caland het volgende:
Ed Jansen heeft heel veel weg van een kinderverkrachter. Just saying.
BansheeBoy bracht dat toch altijd leuker.quote:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het meer een type dat op de markt vis staat te verkopen.
Ja het is allemaal geen Den Haag hèquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat het een schiettent is en de overige clubs mij net zo weinig kunnen boeien.
Okéquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BansheeBoy bracht dat toch altijd leuker.
Deze 'grap' heeft GGMM ook al gemaakt. Jullie hebben dezelfde humor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg wel even tegen je moeder dat ze het op tijd uit de oven haalt. Verbrand is het niet zo lekker.
hij verkoopt vis aan kinderverkrachters?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Ik las tumorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze 'grap' heeft GGMM ook al gemaakt. Jullie hebben dezelfde humor.
NIks aan het handje.quote:
Helaas niet. Straks dan maar achter Az staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal geen Den Haag hè
nee hij verkoopt kinderen aan visverkrachtersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij verkoopt vis aan kinderverkrachters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |