SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, ik was al bang dat ik de poll niet terug zou kunnen vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:30 schreef Seam het volgende:
Poll: Kroket met augurk ja of nee?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank je, ik was al bang dat ik de poll niet terug zou kunnen vinden.
Is interessanter dan deze analyse.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank je, ik was al bang dat ik de poll niet terug zou kunnen vinden.
Haha. Van roken krijg je longkanker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik ga nu een sigaret opsteken.
Gewoon omdat dat stoer is.
Ik ben al 2 jaar lang gestoptquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik ga nu een sigaret opsteken.
Gewoon omdat dat stoer is.
Dat beloven ze steeds ja maar tot nu toe is het erg teleurstellend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Van roken krijg je longkanker.
Tijd voor die ginger om met pensioen te gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef hafcfan het volgende:
Jelle ten Rouwelaar speelt vanavond, als hij in de warming-up fit blijft, zijn 205de Eredivisiewedstrijd op rij. Een record
Nooit een schorsing?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef hafcfan het volgende:
Jelle ten Rouwelaar speelt vanavond, als hij in de warming-up fit blijft, zijn 205de Eredivisiewedstrijd op rij. Een record
Vodka met Cassis en Hamka-chips.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef Kopsterk het volgende:
Is het de bedoeling dat iedereen even vertelt wat hij eet op dit moment? In dat geval:
Vanille-ijs met blauwe bessen hier.
Wat in het vat zit....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat beloven ze steeds ja maar tot nu toe is het erg teleurstellend.
Wie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna tijd om Meleg te zien shinen
Ja maar weet je nog die kratten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch beweert dat het onzin is.
Dat beweert hij juist, dat die kratten onzin is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar weet je nog die kratten?
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben overgeschakeld op Cambuur-Twente.
Even twee kanaal zoeken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben overgeschakeld op Cambuur-Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |