quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
BNW is sowieso niet meer leuk nu tribalwars er niet meer is.
Want die begrepen de Nederlandse verwoording niet... en dachten dat aaseters alle dieren zijn die aas eten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Dagonet het volgende:
Waarom noem je beesten scavengers als het gewoon aaseters zijn in het Nederlands? Noem je eenden ook ducks?
Wat was dat dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
Een vermakelijke, beetje doorgedraaide user.quote:
Ja inderdaad die heb je overal nodig. Alleen jammer dat ze meestal snel geband worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een vermakelijke, beetje doorgedraaide user.
Mja, was meer zelfbescherming in zijn geval volgens mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ja inderdaad die heb je overal nodig. Alleen jammer dat ze meestal snel geband worden.
Dat zeg je niet. Je zegt dat mensen denken dat leeuwen scavengers zijn. Waarom gebruik je daar zelf niet het woord aaseter voor?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
Want die begrepen de Nederlandse verwoording niet... en dachten dat aaseters alle dieren zijn die aas eten.en kwam zelfs met een bron die haar eigenlijk juist tegensprak
Beetje maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een vermakelijke, beetje doorgedraaide user.
quote:
Omdat ts trailertrash in de Verenigde staten is en het is dan wel zo hip om te pas en te onpas ongepaste Engelse woorden in andere talen te gebruikenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Dagonet het volgende:
Waarom noem je beesten scavengers als het gewoon aaseters zijn in het Nederlands? Noem je eenden ook ducks?
Ik hanteerde eerst wel de Nederlandse termen maar die bleef doordrammen en begreep pas wat ik bedoelde toen ik scavenger zei. Dus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zeg je niet. Je zegt dat mensen denken dat leeuwen scavengers zijn. Waarom gebruik je daar zelf niet het woord aaseter voor?
Verder gedraag je je in dat topic wel behoorlijk.... 12?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ts trailertrash in de Verenigde staten is en het is dan wel zo hip om te pas en te onpas ongepaste Engelse woorden in andere talen te gebruiken
En waarom kies je er dan voor om hier ook vooral scavenger te gebruiken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik hanteerde eerst wel de Nederlandse termen maar die bleef doordrammen en begreep pas wat ik bedoelde toen ik scavenger zei. Dus?
Nu welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef Dagonet het volgende:
Weten de users daar trouwens dat je hier een topic opent om ze dom te noemen?
quote:
Ja, zeg het ze dan gewoon in het gezicht.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, zeg het ze dan gewoon in het gezicht.
Voor ik het vergeet:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, zeg het ze dan gewoon in het gezicht.
Want het gebruik van niet Nederlandse woorden is ongebruikelijk in de Nederlandse taal? Jij zegt lessenaar ipv bureau en hard disk of tl;dr en dergelijke zijn nog nooit in je posts voorgekomen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ts trailertrash in de Verenigde staten is en het is dan wel zo hip om te pas en te onpas ongepaste Engelse woorden in andere talen te gebruiken
Om het duidelijk te maken. Dat weten ze nu wel ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En waarom kies je er dan voor om hier ook vooral scavenger te gebruiken?
Weten de users daar trouwens dat je hier een topic opent om ze dom te noemen?
Zoals ik zeg. Ongepaste woorden. Misschien even goed leren lezenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Want het gebruik van niet Nederlandse woorden is ongebruikelijk in de Nederlandse taal? Jij zegt lessenaar ipv bureau en hard disk of tl;dr en dergelijke zijn nog nooit in je posts voorgekomen?
Wat maakt dat jou dan? Ik durf niet te wedden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor ik het vergeet:
Mig27, je bent een onvoorstelbare kutuser.
Mijn fout, je hebt compleet gelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals ik zeg. Ongepaste woorden. Misschien even goed leren lezen
Zijn allemaal heel gebruikelijke woorden. Scavengers is dat totaal niet
Graag gedaan.quote:
BNW is hartstikke leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
Geeft niet, het is voor jou al een hele prestatie dat je de voordeur open doet en naar buiten kijkt. Wedden leer je vanzelf wel.quote:
Is het een vrouwtje of een mannetje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:57 schreef flufffy het volgende:
kan mijn cavia ook vrijmetselaar worden?
Is het offtopic als een user, naar aanleiding van posts in dat topic, een topic opent over de 'onwetendheid' van zijn gesprekspartners? Het is een metadiscussie over dat topic, is zo'n metadiscussie over een topic per definitie offtopic? En waar is zo'n discussie wel ontopic?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:06 schreef mig72 het volgende:
Alleeen mogen ze niet in dat topic zelf verder hierover want dat is offtopic
Af en toe lees ik nog weleens een topic, maar zijn topics waren echt puur vermaak gewoon.quote:
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef Rozevla het volgende:
Domme wijven.
Hun eigen domme rot schuld dat ze dood zijn!
Moet je maar niet naar van die apen landen gaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:09 schreef luckass het volgende:
Kris en Lisanne zijn snoeihard afgepaald door een paar inboorlingen en daarna opgegeten. Gr gr
Eindelijk erkenningquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:12 schreef Dagonet het volgende:
Ah, kijk, de echte KLB kutusers komen er ook bij, gelukkig maar, een topic zou eens langer dan 5 minuten niet verkloot worden.
Zoek een ISIS gast op en zeg dat je christen bent.quote:
Ga ebolanegers in West-Afrika pijpen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoek een ISIS gast op en zeg dat je christen bent.
Dit is KLB en hier mag ik klagen dus als het jou niet aanstaat donder op onderontwikkelde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is het offtopic als een user, naar aanleiding van posts in dat topic, een topic opent over de 'onwetendheid' van zijn gesprekspartners? Het is een metadiscussie over dat topic, is zo'n metadiscussie over een topic per definitie offtopic? En waar is zo'n discussie wel ontopic?
hehehebequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:09 schreef luckass het volgende:
Kris en Lisanne zijn snoeihard afgepaald door een paar inboorlingen en daarna opgegeten. Gr gr
Je mag hier ook tegengas krijgen, als je dat niet wil kras je klacht dan lekker in je pols. Goed diep zodat het makkelijk terug te lezen valt later.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dit is KLB en hier mag ik klagen dus als het jou niet aanstaat donder op onderontwikkelde.
Neem een vliegtuig van Malaysia Airlines.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:16 schreef luckass het volgende:
Ga ebolanegers in West-Afrika pijpen.
Hij was bloedserieus hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Af en toe lees ik nog weleens een topic, maar zijn topics waren echt puur vermaak gewoon.
Maakte het er niet minder leuk op.quote:
mmm nee dat doe ik niet. Ik stelde een vraag, wat mijn goed recht is, al.zij het mogelijk achteraf een domme, en toen ik daar antwoord op kreeg accepteerde ik het. Dat is beginonwetendheid misschien maar zeer zeker geen onwil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:15 schreef El_Matador het volgende:
Onwetendheid kun je verhelpen met informatieverstrekking.
Onwil om de informatieverstrekking te lezen en willen begrijpen, is geen onwetendheid, maar bewuste onwetendheid.
Ironisch genoeg maakt TS zichzelf daar precies m.b.t. de OP van datzelfde topic schuldig aan.
Doordrammen doe je samen. Als je zelf rust wil; laat het rusten als andere mensen die informatieverstrekking niet verwerken of willen verwerken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
mmm nee dat doe ik niet. Ik stelde een vraag, wat mijn goed recht is, al.zij het mogelijk achteraf een domme, en toen ik daar antwoord op kreeg accepteerde ik het. Dat is beginonwetendheid misschien maar zeer zeker geen onwil.
Je mag onwetend zijn, je mag domme vragen weleens stellen maar als iemand jou het feitelijk correct antwoord geeft en je blijft doordrammen en je gelijk beweren en zelfs met bronnen komengetuigt dat van onwil oftewel een karakterfout. Wat de discussie onmogelijk maakt.
Zulke kromme zinnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dit hoort hier niet. Ieder forum is apart; dus ga maar daar eens hierover.
Dan schieten we intellectueel niet op en blijven we in cirkels ronddraaien. Dat is toch geen discussie? Zo een zonder doel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doordrammen doe je samen. Als je zelf rust wil; laat het rusten als andere mensen die informatieverstrekking niet verwerken of willen verwerken.
Je bent gewoon op je pikje getrapt dat je Ad Hominems en gescheld daar werden verwijderd loser.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:06 schreef mig72 het volgende:
[..]
Alleeen mogen ze niet in dat topic zelf verder hierover want dat is offtopic
Mmm oke ik ben een aaseter en vandaag had ik dus op een vergiftigde schedel van een boom ingebeten dus je mag het mij weleens vergeven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef Ouder1 het volgende:
Weet je wat pas echt dom is?
[..]
Zulke kromme zinnen.
En users door elkaar halen.
Dom volk op klbquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:12 schreef Dagonet het volgende:
Ah, kijk, de echte KLB kutusers komen er ook bij, gelukkig maar, een topic zou eens langer dan 5 minuten niet verkloot worden.
Dat valt reuze mee hoor.quote:
Really? Wanneer heb ik gescholden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon op je pikje getrapt dat je Ad Hominems en gescheld daar werden verwijderd loser.
Als jij intellectuele bevrediging vindt in een in jouw ogen ongetwijfeld 'domme' user jouw informatie te laten accepteren, dan beweeg je je nogal op een basaal niveau, lijkt me. Veel plezier daar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:35 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan schieten we intellectueel niet op en blijven we in cirkels ronddraaien. Dat is toch geen discussie? Zo een zonder doel?
Door users zoals TS moest er teveel gemod worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef Geralt het volgende:
Als het topic dan in NWS niet meer gaat (al is mij een raadsel waarom) flikker hem dan desnoods naar GC ofzo. Dat lijkt me een betere oplossing dan zo een topic naar BNW te gooien?!
Het is dom en onwetend als je blijft doordrammen dat poema's nooit aas eten. En dan links die dat aantonen verdraaien naar dat 'aas' is hun eigen prooi..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
mmm nee dat doe ik niet. Ik stelde een vraag, wat mijn goed recht is, al.zij het mogelijk achteraf een domme, en toen ik daar antwoord op kreeg accepteerde ik het. Dat is beginonwetendheid misschien maar zeer zeker geen onwil.
Je mag onwetend zijn, je mag domme vragen weleens stellen maar als iemand jou het feitelijk correct antwoord geeft en je blijft doordrammen en je gelijk beweren en zelfs met bronnen komengetuigt dat van onwil oftewel een karakterfout. Wat de discussie onmogelijk maakt.
Het gaat mij eerder om dat die user dan verkeerde informatie verspreidt voor de rest en op die manier anderen zijn waanbeelden laat geloven. Niet zozeer wat die user zelf denkt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij intellectuele bevrediging vindt in een in jouw ogen ongetwijfeld 'domme' user jouw informatie te laten accepteren, dan beweeg je je nogal op een basaal niveau, lijkt me. Veel plezier daar.
Tuurlijk joh. En al die links die gepost zijn hebben ook de bedoeling mensen op het verkeerde been te zetten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het gaat mij eerder om dat die user dan verkeerde informatie verspreidt voor de rest en op die manier anderen zijn waanbeelden laat geloven. Niet zozeer wat die user zelf denkt.
Dat heb ik ook nooit gezegd want daar ging het niet om. Het ging erom of poema's aaseters zijn; jij beweerde van wel en ik van niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het is dom en onwetend als je blijft doordrammen dat poema's nooit aas eten. En dan links die dat aantonen verdraaien naar dat 'aas' is hun eigen prooi..
Dan is daar de magische mogelijkheid tot interpersoonlijke prive-communicatie, om dat soort misverstanden te beslechten op een inhoudelijke manier die beide partijen het beste bedient.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het gaat mij eerder om dat die user dan verkeerde informatie verspreidt voor de rest en op die manier anderen zijn waanbeelden laat geloven. Niet zozeer wat die user zelf denkt.
LOL. Dummie.. je haalt nog steeds users door elkaar!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gezegd want daar ging het niet om. Het ging erom of poema's aaseters zijn; jij beweerde van wel en ik van niet.
Je snapt blijkbaar NOG STEEDS NIET dat aas eten hen nog geen aaseter maakt.
Ik heb het topic verder niet gevolgd ofzo, maar lijkt me eigenlijk niet heel relevant dit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:43 schreef mig72 het volgende:
Je snapt blijkbaar NOG STEEDS NIET dat aas eten hen nog geen aaseter maakt.
Ja maar waarom dan niet naar GC? Nee we gooien hem naar een subforum wat compleet niets ermee te maken heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Door users zoals TS moest er teveel gemod worden.
Dus ik moet in DM met 20 andere gasten en ook onbekende toekomstige bezoekers om de juiste uitleg te gevenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is daar de magische mogelijkheid tot interpersoonlijke prive-communicatie, om dat soort misverstanden te beslechten op een inhoudelijke manier die beide partijen het beste bedient.
Jij verkiest de aanval, agressie omdat iemand anders is.
Ik zou dan zeggen; wees praktisch en spreek die "ene user met nonsens"r"argumenten" aan om de bron van de misinformatieverschaffing en de fout recht te zetten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:48 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus ik moet in DM met 20 andere gasten en ook onbekende toekomstige bezoekers om de juiste uitleg te geventerwijl die ene user zijn nonsensrargumenten blijft neerzetten?
![]()
Je hebt toch zojuist gezegd dat ik dan intellectuele bevrediging door hen krijg en kan beter negeren? Wat is het nou?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen; wees praktisch en spreek die "ene user met nonsens"r"argumenten" aan om de bron van de misinformatieverschaffing en de fout recht te zetten.
Je weet alleen zelf wat je wilt en waar je bevrediging van krijgt, jongen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:53 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je hebt toch zojuist gezegd dat ik dan intellectuele bevrediging door hen krijg en kan beter negeren? Wat is het nou?
Daar. Opgelost.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je weet alleen zelf wat je wilt en waar je bevrediging van krijgt, jongen.
Het ging over aaseters. Of hij daarmee de reeks bedoelde of de dieren zelf, ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:47 schreef Jezus9 het volgende:
Holy shit, wat is hier gebeurd vandaag? Ik weet niet wat ik lees.
Leeuwen in Chili?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef mig72 het volgende:
Ik had vandaag 3 pagina's moeten verdoen aan iemand die niet wist wat een aaseter oftewel scavenger is, en dacht dat de grote katten zoals leeuwen en poema's scavengers zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |