quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
BNW is sowieso niet meer leuk nu tribalwars er niet meer is.
Want die begrepen de Nederlandse verwoording niet... en dachten dat aaseters alle dieren zijn die aas eten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Dagonet het volgende:
Waarom noem je beesten scavengers als het gewoon aaseters zijn in het Nederlands? Noem je eenden ook ducks?
Wat was dat dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
BNW is sowieso niet meer leuk nu tribalwars er niet meer is.
Een vermakelijke, beetje doorgedraaide user.quote:
Ja inderdaad die heb je overal nodig. Alleen jammer dat ze meestal snel geband worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een vermakelijke, beetje doorgedraaide user.
Mja, was meer zelfbescherming in zijn geval volgens mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ja inderdaad die heb je overal nodig. Alleen jammer dat ze meestal snel geband worden.
Dat zeg je niet. Je zegt dat mensen denken dat leeuwen scavengers zijn. Waarom gebruik je daar zelf niet het woord aaseter voor?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
Want die begrepen de Nederlandse verwoording niet... en dachten dat aaseters alle dieren zijn die aas eten.en kwam zelfs met een bron die haar eigenlijk juist tegensprak
Beetje maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een vermakelijke, beetje doorgedraaide user.
quote:
Omdat ts trailertrash in de Verenigde staten is en het is dan wel zo hip om te pas en te onpas ongepaste Engelse woorden in andere talen te gebruikenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Dagonet het volgende:
Waarom noem je beesten scavengers als het gewoon aaseters zijn in het Nederlands? Noem je eenden ook ducks?
Ik hanteerde eerst wel de Nederlandse termen maar die bleef doordrammen en begreep pas wat ik bedoelde toen ik scavenger zei. Dus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zeg je niet. Je zegt dat mensen denken dat leeuwen scavengers zijn. Waarom gebruik je daar zelf niet het woord aaseter voor?
Verder gedraag je je in dat topic wel behoorlijk.... 12?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ts trailertrash in de Verenigde staten is en het is dan wel zo hip om te pas en te onpas ongepaste Engelse woorden in andere talen te gebruiken
En waarom kies je er dan voor om hier ook vooral scavenger te gebruiken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik hanteerde eerst wel de Nederlandse termen maar die bleef doordrammen en begreep pas wat ik bedoelde toen ik scavenger zei. Dus?
Nu welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef Dagonet het volgende:
Weten de users daar trouwens dat je hier een topic opent om ze dom te noemen?
quote:
Ja, zeg het ze dan gewoon in het gezicht.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, zeg het ze dan gewoon in het gezicht.
Voor ik het vergeet:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, zeg het ze dan gewoon in het gezicht.
Want het gebruik van niet Nederlandse woorden is ongebruikelijk in de Nederlandse taal? Jij zegt lessenaar ipv bureau en hard disk of tl;dr en dergelijke zijn nog nooit in je posts voorgekomen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ts trailertrash in de Verenigde staten is en het is dan wel zo hip om te pas en te onpas ongepaste Engelse woorden in andere talen te gebruiken
Om het duidelijk te maken. Dat weten ze nu wel ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En waarom kies je er dan voor om hier ook vooral scavenger te gebruiken?
Weten de users daar trouwens dat je hier een topic opent om ze dom te noemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |