Hij heeft een eigen bedrijfje en komt naar voren op Tripadvisor met 5 sterren. Blijkbaar een goede gids.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:07 schreef jackie12 het volgende:
Is het bekend op wat voor manier ze de excursies hebben geboekt bij Feliciano? Is dat telefonisch gedaan, heeft hij een kantoortje?
WOWquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:12 schreef Rubella het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen bedrijfje en komt naar voren op Tripadvisor met 5 sterren. Blijkbaar een goede gids.
http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html
Ja in zo'n klein plaatsje vind ik dat idd helemaal niet gek (of zelfs verdacht) dat hij wist waar ze verbleven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar hij wist kennelijk wel waar de meiden verbleven, want hij is ze daar gaan zoeken toen ze op 2 april niet op kwamen dagen voor de afspraak.
Maar het is een klein plaatsje, dus men weet al snel alles van iedereen.
Klein? er wonen 19.000 mensen. Das net zo groot als bv Delfzijl. Is echt niet klein hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar hij wist kennelijk wel waar de meiden verbleven, want hij is ze daar gaan zoeken toen ze op 2 april niet op kwamen dagen voor de afspraak.
Maar het is een klein plaatsje, dus men weet al snel alles van iedereen.
Misschien wel. Want als je in Boquete zou zijn en op zoek naar tours kan ik mij zo voorstellen dat Feliciano wordt voorgesteld als zijnde een betrouwbare en goede gids. Zo kunnen L&K aan de gids gekomen zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WOW, dat zijn inderdaad super beoordelingen!
Maar het is geen antwoord op de vraag
Ja, dat snap ik uiteraard.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:15 schreef Rubella het volgende:
[..]
Misschien wel. Want als je in Boquete zou zijn en op zoek naar tours kan ik mij zo voorstellen dat Feliciano wordt voorgesteld als zijnde een betrouwbare en goede gids. Zo kunnen L&K aan de gids gekomen zijn.
Dat is niet bekend, dus kan toch helemaal niemand hier beantwoorden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik uiteraard.En daar heb je ook helemaal gelijk in.
Maar de vraag was toch in welke vorm het feitelijke contact (het boeken van de trips) had plaatsgevonden? Telefonisch of op een andere wijze?
Misschien heeft hij een klein kantoortje o.i.d. Helaas deed de link het niet op Tripadvisor, maar er komt wel een adres uitrollen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de vraag was toch in welke vorm het feitelijke contact (het boeken van de trips) had plaatsgevonden? Telefonisch of op een andere wijze?
Vind t een vreemd verhaal dat Kris en Lisanne wel een excursie naar een aardbeienfarm boeken bij hem en dat ie daar dan ook mee naar toe zou gaan op 2 april. ( die is NB in Boquete zelf) Dat ze een tocht naar vulkaan de Baru ook bij hem boeken voor 5 april (das wel logisch want die is 4500 meter hoog) maar voor de dag daarna op 1 april het Pianistentrail, niet. Voor die paar tientjes zou je dan toch ook willen dat ie daar dan mee zou gaan? Om geld te besparen zou ik dan eerder alleen naar de aardbeienfarm gaan ipv het Pianistentrailquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WOW, dat zijn inderdaad super beoordelingen!
Maar het is geen antwoord op de vraag
Ik denk dat dat via de taalschool geregeld is. Al die wandelingen met gids staan op hun website.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was helemaal geen aanval op Rubella ofzo hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is niet bekend, dus kan toch helemaal niemand hier beantwoorden?
Ik vind het dan alsnog wel leuk dat er andere informatie over die gids komt
Nee, die aardbeienfarm is in Cerro Punta dacht ik. En het is volgens mij een populaire trip.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Vind t een vreemd verhaal dat Kris en Lisanne wel een excursie naar een aardbeienfarm boeken bij hem en dat ie daar dan ook mee naar toe zou gaan op 2 april. ( die is NB in Boquete zelf) Dat ze een tocht naar vulkaan de Baru ook bij hem boeken voor 5 april (das wel logisch want die is 4500 meter hoog) maar voor de dag daarna op 1 april het Pianistentrail, niet. Voor die paar tientjes zou je dan toch ook willen dat ie daar dan mee zou gaan? Om geld te besparen zou ik dan eerder alleen naar de aardbeienfarm gaan ipv het Pianistentrail
Whiskersquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het die 'aardbeienboerderij' in Boquete was? Er is er ook een achter de Barú-vulkaan waar je met een gids naartoe kan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Vind t een vreemd verhaal dat Kris en Lisanne wel een excursie naar een aardbeienfarm boeken bij hem en dat ie daar dan ook mee naar toe zou gaan op 2 april. ( die is NB in Boquete zelf)
Helemaal niet. Ik vind het juist wel leuk, want dat zet mij ook weer aan het denken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was helemaal geen aanval op Rubella ofzo hoor, en hopelijk heeft ze dat ook niet zo ervaren (zo wel: laat het me weten Rubella).
En ik weet niet of het niet bekend is. Het is mij iig niet bekend. Ik probeerde gewoon antwoord te geven op de vraag van jackie12 en gaf slechts aan dat het antwoord van Rubella geen antwoord was op de vraag. Daar wilde ik niks verkeerds mee zeggen, en dat heb ik volgens mij ook niet gedaan.![]()
En ik vind het verder ook prima dat er aanvullende info gegeven wordt over (het bedrijf van) Feliciano
Die is het ook volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het die 'aardbeienboerderij' in Boquete was? Er is er ook een achter de Barú-vulkaan waar je met een gids naartoe kan.
Ik vond die conclusies te stellig, en een zon die "hoog" staat nogal vaag. Voor een precieze analyse zou je één ding (A) moeten opzoeken en twee dingen (B, C) moeten berekenen aan de hand van de foto. Alle drie moeten worden uitgedrukt in een eenheid van richting, dus normaal gesproken in graden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die camera kan verkeerd staan maar de zon niet
Kijk naar de lichtval op de foto, bijna recht van boven. Dat is een paar topics terug uitgebreid geanalyseerd. En dat was nog vóórdat dat tijdstip van 13:00 in het nieuws kwam.
Ok ik geloof je maar heb je een bron waaruit dat blijkt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is het ook volgens mijIn Cerro Punta.
Graag!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik las ergens dat er geen gids meer beschikbaar was voor 1 april en dat ze daarom die Pianista zijn gaan lopen zonder gids, "a pleasant days' hike" volgens de Lonely Planet.
Kan iemand dat terugvinden?
Geen directe waar in staat dat Lisanne en Kris die geboekt hebben (al is die er vast wel). Maar Cerro Punta is HET aardbeiengebied in Panama (en ligt idd aan de andere kan van de vulkaan Baru). En er is een "finca de fresas"-tour in dat gebied.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ok ik geloof je maar heb je een bron waaruit dat blijkt?
Ik niet dat het die van Boquete was maar omdat er daar ook een zit ging ik daarvan uit.(beetje dom)
Desalniettemin blijf ik het wel vreemd vinden dat ze Feliciano niet boekten voor de Pianistentrail. Zo'n man weet goed de weg en kan je allemaal leuke informatie voor onderweg geven
Poeh.. Ik herinner me ook zoiets idd.. Maar ik ben geen held met zoeken naar bepaalde artikelen (of posts hier op Fok!)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik las ergens dat er geen gids meer beschikbaar was voor 1 april en dat ze daarom die Pianista zijn gaan lopen zonder gids, "a pleasant days' hike" volgens de Lonely Planet.
Kan iemand dat terugvinden?
Misschien heb je gelijk. Ik weet daar te weinig van en vertrouw op de berekeningen van onze huis-geoloogquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:28 schreef Gorraay het volgende:
Ik vond die conclusies te stellig, en een zon die "hoog" staat nogal vaag.
[..]
quote:De jonge, Amersfoortse studentes Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) die in Panama zijn verdwenen zijn waarschijnlijk zonder gids op pad gegaan, omdat het reisbureau op dinsdag geen tours met gids meer beschikbaar had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |