http://www.ns.nl/over-ns/(...)jes-op-stations.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Behalve op station Woerden worden ook op de stations Rotterdam Alexander, Almere Centrum, Houten en Enschede tijdens de spits langdurige proeven gehouden met toegangspoortjes. Op deze manier kunnen reizigers wennen aan de toekomstige situatie waarbij op 82 stations (van de in totaal 410 stations) via een poortje toegang tot het station wordt verkregen. Op veel van deze stations zijn 50-75% van de toegangspoortjes al in werking.
Is er trouwens al bekend of het maankwartier poortjes krijgt?
Ik kan me niet voorstellen dat we maar 82 echte stations hebben en voor de rest verhoogde stoepen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Ontzettend duur vanwege vele opgangen of zeer lage reizigersaantallen?
Die had ik al gezien, maar gezien om een nieuwbouwproject gaat moest ns nog beslissen, en als het goed is zou ze begin/medio 2014 haar keuze bekend maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:04 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/over-ns/(...)jes-op-stations.html
Daar vind je alles over de plaatsing en ingebruikname van poortjes.
Ja had ik gelezen, het zal dan wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:04 schreef KnightSolaire het volgende:
Wanneer alle poortjes in gebruik zijn, streeft NS ernaar dat minimaal 90% van de reizigers bij vertrek en/of aankomst door een poortje wordt gecontroleerd. Stations worden daarom gekozen vanwege hun centrale ligging in een gebied met meerdere stations waar uitsluitend check-in en check-uit paaltjes worden gebruikt. De eerstvolgende stations met toegangspoortjes liggen meestal buiten deze regio. Vanaf de stations in het poortjes-netwerk reist een groot deel van de reizigers naar stations zonder toegangspoortjes.
Kijk dan op de spoorkaart of zo wiseguyquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat we maar 82 echte stations hebben en voor de rest verhoogde stoepen.
Als je alle ic stations pakt kom je al een heel eindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dan op de spoorkaart of zo wiseguyEn wijs maar eens 82 fatsoenlijke stations aan. Weet je hoe veel dat is, 82?
volgens het kaartje krijgt Maastricht bijvoorbeeld geen poortjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Amsterdam Amstel, Centraal, Lelylaan, Sloterdijk, RAI, Bijlmer ArenA, Zuid, Science Park
Hoofddorp, Weesp, Haarlem, Alkmaar, Zaandam, Heerhugowaard, Den Helder
Utrecht Centraal, Overvecht, Lunetten, Zuilen, Leidsche Rijn
Breukelen, Amersfoort, Hilversum, Driebergen-Zeist,
Rotterdam Noord, Centraal, Lombardijen, Alexander, Blaak, Zuid
Groningen, Zwolle, Assen
Leeuwarden
Den Bosch, Roosendaal, Breda, Vlissingen, Tilburg, Eindhoven, Maastricht
Den Haag CS, HS, Leiden Centraal, Gouda
Nijmegen, Arnhem, Ede-W, Zutphen, Almelo, Hengelo, Deventer, Enschede
Oh, mja.. Weet niet wat de overwegingen daarvoor zijn. Misschien te veel last van treinen uit Duitsland en België..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:17 schreef icloud het volgende:
[..]
volgens het kaartje krijgt Maastricht bijvoorbeeld geen poortjes
En goes bijvoorbeeld weer wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, mja.. Weet niet wat de overwegingen daarvoor zijn. Misschien te veel last van treinen uit Duitsland en België..
Zit ik als een dwaasje naar NS te tweeten, staat het gewoon sinds gisteren al op de Facebook pagina luie donder die je bentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef Gutz het volgende:
Luitjes, morgen stap ik in de festival express naar Budapest vanaf Utrecht cs, nu staat er op het ticket dat de vertrektijd om 12:44 is, alleen staat er geen vertrekspoor op, nu kunnen jullie dit vast wel ergens voor mij opsnorren?
Heb je het idiote antwoord van ns al gelezen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zit ik als een dwaasje naar NS te tweeten, staat het gewoon sinds gisteren al op de Facebook pagina luie donder die je bent
https://www.facebook.com/SzigetExpress/posts/911175822230245
denk eerder dat ie dinsdag en donderdag één rit watergraafsmeer - Deventer-Haarlem-Ede Wageningen-watergraafsmeer doetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:56 schreef dennistd het volgende:
Maandag wordt de eerste NS-Traxx (geel-blauw) afgeleverd in Emmerich en naar de Watergraafsmeer gebracht. Dinsdag zijn er twee proefritten naar Deventer Goederen v.v. (via Amsterdam-Utrecht-Arnhem). Woensdag wordt er via de HSL naar Tilburg gereden.
Bron: Op de Rails (facebook)
Nog steeds geen NVBS-lid? Word lid en krijg het eerste jaar 50% korting met de code AFDTWENTE14
Maar den bosch dan weer niet, dat is ook makkelijk af te sluiten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef JDude het volgende:
Best bijvoorbeeld weer wel. Maar die is door z'n tunnelligging ook wel heel makkelijk af te sluiten.
Er zijn wel meer stations waar dat hetgeval is en toch worden afgesloten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:32 schreef JDude het volgende:
Dat zal wel open blijven als passage van centrum naar Paleiskwartier. In Den Bosch moet je volgens mij anders een hoerig eind omlopen.
NS criminaliseert maar gewoon lukraak. Maar Venlo dan weer geen poortjes?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:25 schreef icloud het volgende:
[..]
En goes bijvoorbeeld weer wel.
Ik neem aan dat lijstje bestaat uit toekomstige poortjesstations?
[ afbeelding ]
Waar zie je dat dan staan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn trouwens "Waterbedstations"?
Alle Leidens, Hilversummetjes en de lajk worden ook allemaal afgesloten. Je gaat een "passagerecht" op je OVC kunnen plaatsen. Mensen die geen OVC hebben en een dringende reden om vaak door de tunnel te lopen kunnen van de gemeente een pasje krijgen (gaan regelen, formulieren, proedures wachten etc). Welkom in politiestaat Nederland.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:32 schreef JDude het volgende:
Dat zal wel open blijven als passage van centrum naar Paleiskwartier. In Den Bosch moet je volgens mij anders een hoerig eind omlopen.
Als je station A afsluit gaat het tuig naar de omliggende stations. Waterbedeffect schijnt dat te heten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn trouwens "Waterbedstations"?
Ik zal eens vragenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Linksboven op dat kaartje van jou
Wat zijn ze toch weer druk met allemaal onzinnige dingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je station A afsluit gaat het tuig naar de omliggende stations. Waterbedeffect schijnt dat te heten.
Daar zat ik ook al naar te kijken ja, dat wordt natuurlijk een bloedbad. Met een enorm kofferinfarct bij elk poortje, en binnen een half uur na invoering kan niemand er meer in of uit en kan het station wel opgeheven wordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef icloud het volgende:
Ik hoorde trouwens dat schiphol de strijd tegen de poortjes heeft gewonnen.
Dat mag natuurlijk nooit een argument zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef JDude het volgende:
Hm, dan gok ik dat in Den Bosch te weinig ruimte is voor te veel reizigers om poortjes te kunnen plaatsen. Anders weet ik het ook niet.
Schiphol group is de eigenaar van het station ipv ns, en die geven geen toestemming.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken ja, dat wordt natuurlijk een bloedbad. Met een enorm kofferinfarct bij elk poortje, en binnen een half uur na invoering kan niemand er meer in of uit en kan het station wel opgeheven worden
Eijsden en heerlen de kissel hebben geen paaltjes, eijsden heeft ook al weken geen automaat meer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef KoningPils het volgende:
Staan er op station Eijsden en Glanerbrug al paaltjes? Of mag je als student zonder inchecken daar de trein instappen of moet je een kaartje kopen bij de automaat?
Terecht. Optieven met die onzin.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Schiphol group is de eigenaar van het station ipv ns, en die geven geen toestemming.
En dagge bedankt zijt, da witte!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zit ik als een dwaasje naar NS te tweeten, staat het gewoon sinds gisteren al op de Facebook pagina luie donder die je bent
https://www.facebook.com/SzigetExpress/posts/911175822230245
En dan NS zo van haha lol oké dan stoppen we niet meer bij jullie, kom je reizigers maar in Hoofddorp ophalen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef icloud het volgende:
Schiphol group is de eigenaar van het station ipv ns, en die geven geen toestemming.
Nog steeds niet? Ik meen dat die paaltjes aangelegd zouden worden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Eijsden en heerlen de kissel hebben geen paaltjes, eijsden heeft ook al weken geen automaat meer.
jaquote:Klopt het trouwens dat ns de formele vervoerder is op heerlen- duitse grens ipv db?
En schiphol dan zo van haha lol wat fuckt ons het, heeft de taxibranche nogeens een meevallertjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:50 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan NS zo van haha lol oké dan stoppen we niet meer bij jullie, kom je reizigers maar in Hoofddorp ophalen.
Touchéquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En schiphol dan zo van haha lol wat fuckt ons het, heeft de taxibranche nogeens een meevallertje
in principe mag ik dan eisen dat ik tussen hrl de kissel en hrl met de ov chipkaart mag reizen? Het is immers een ns trein.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Ik meen dat die paaltjes aangelegd zouden worden?
[..]
ja
Koop een euregiobahn ticket, elke trein in zuid limburg, nrw en gedeelte van belgie,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:53 schreef zeefje het volgende:
Groeten vanaf Limburg
Maandag met de bus naar Aken.
Ik kreeg het idee om vanaf Aken per trein verder Duitsland in te gaan.
Leuk plan? Maar waarheen? Wat moet het kosten?
Ik wil ongeveer van 10-16u reizen en dan max ¤30 kwijt zijn.
Jullie weten vast wel iets
Wat wil je zien? Mooie natuur? Düren en dan de Rurtalbahn naar Heimbach.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:53 schreef zeefje het volgende:
Groeten vanaf Limburg
Maandag met de bus naar Aken.
Ik kreeg het idee om vanaf Aken per trein verder Duitsland in te gaan.
Leuk plan? Maar waarheen? Wat moet het kosten?
Ik wil ongeveer van 10-16u reizen en dan max ¤30 kwijt zijn.
Jullie weten vast wel iets
Onbeperkt reizen dus voor ¤?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Koop een euregiobahn ticket, elke trein in zuid limburg, nrw en gedeelte van belgie,
Mooie natuur is goed maar steden ook welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wil je zien? Mooie natuur? Düren en dan de Rurtalbahn naar Heimbach.
Serieusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:00 schreef icloud het volgende:
Voor fles antwoord van ns: Dat zijn kleine nagelegen stations in de buurt van grotere stations. ^JS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |