Als je station A afsluit gaat het tuig naar de omliggende stations. Waterbedeffect schijnt dat te heten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn trouwens "Waterbedstations"?
Ik zal eens vragenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Linksboven op dat kaartje van jou
Wat zijn ze toch weer druk met allemaal onzinnige dingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je station A afsluit gaat het tuig naar de omliggende stations. Waterbedeffect schijnt dat te heten.
Daar zat ik ook al naar te kijken ja, dat wordt natuurlijk een bloedbad. Met een enorm kofferinfarct bij elk poortje, en binnen een half uur na invoering kan niemand er meer in of uit en kan het station wel opgeheven wordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef icloud het volgende:
Ik hoorde trouwens dat schiphol de strijd tegen de poortjes heeft gewonnen.
Dat mag natuurlijk nooit een argument zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef JDude het volgende:
Hm, dan gok ik dat in Den Bosch te weinig ruimte is voor te veel reizigers om poortjes te kunnen plaatsen. Anders weet ik het ook niet.
Schiphol group is de eigenaar van het station ipv ns, en die geven geen toestemming.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken ja, dat wordt natuurlijk een bloedbad. Met een enorm kofferinfarct bij elk poortje, en binnen een half uur na invoering kan niemand er meer in of uit en kan het station wel opgeheven worden
Eijsden en heerlen de kissel hebben geen paaltjes, eijsden heeft ook al weken geen automaat meer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef KoningPils het volgende:
Staan er op station Eijsden en Glanerbrug al paaltjes? Of mag je als student zonder inchecken daar de trein instappen of moet je een kaartje kopen bij de automaat?
Terecht. Optieven met die onzin.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Schiphol group is de eigenaar van het station ipv ns, en die geven geen toestemming.
En dagge bedankt zijt, da witte!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zit ik als een dwaasje naar NS te tweeten, staat het gewoon sinds gisteren al op de Facebook pagina luie donder die je bent
https://www.facebook.com/SzigetExpress/posts/911175822230245
En dan NS zo van haha lol oké dan stoppen we niet meer bij jullie, kom je reizigers maar in Hoofddorp ophalen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef icloud het volgende:
Schiphol group is de eigenaar van het station ipv ns, en die geven geen toestemming.
Nog steeds niet? Ik meen dat die paaltjes aangelegd zouden worden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Eijsden en heerlen de kissel hebben geen paaltjes, eijsden heeft ook al weken geen automaat meer.
jaquote:Klopt het trouwens dat ns de formele vervoerder is op heerlen- duitse grens ipv db?
En schiphol dan zo van haha lol wat fuckt ons het, heeft de taxibranche nogeens een meevallertjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:50 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan NS zo van haha lol oké dan stoppen we niet meer bij jullie, kom je reizigers maar in Hoofddorp ophalen.
Touchéquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En schiphol dan zo van haha lol wat fuckt ons het, heeft de taxibranche nogeens een meevallertje
in principe mag ik dan eisen dat ik tussen hrl de kissel en hrl met de ov chipkaart mag reizen? Het is immers een ns trein.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Ik meen dat die paaltjes aangelegd zouden worden?
[..]
ja
Koop een euregiobahn ticket, elke trein in zuid limburg, nrw en gedeelte van belgie,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:53 schreef zeefje het volgende:
Groeten vanaf Limburg
Maandag met de bus naar Aken.
Ik kreeg het idee om vanaf Aken per trein verder Duitsland in te gaan.
Leuk plan? Maar waarheen? Wat moet het kosten?
Ik wil ongeveer van 10-16u reizen en dan max ¤30 kwijt zijn.
Jullie weten vast wel iets
Wat wil je zien? Mooie natuur? Düren en dan de Rurtalbahn naar Heimbach.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:53 schreef zeefje het volgende:
Groeten vanaf Limburg
Maandag met de bus naar Aken.
Ik kreeg het idee om vanaf Aken per trein verder Duitsland in te gaan.
Leuk plan? Maar waarheen? Wat moet het kosten?
Ik wil ongeveer van 10-16u reizen en dan max ¤30 kwijt zijn.
Jullie weten vast wel iets
Onbeperkt reizen dus voor ¤?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Koop een euregiobahn ticket, elke trein in zuid limburg, nrw en gedeelte van belgie,
Mooie natuur is goed maar steden ook welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wil je zien? Mooie natuur? Düren en dan de Rurtalbahn naar Heimbach.
Serieusquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:00 schreef icloud het volgende:
Voor fles antwoord van ns: Dat zijn kleine nagelegen stations in de buurt van grotere stations. ^JS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |