https://www.ov-chipkaart.(...)/automatischopladen/quote:U kunt uw rekeningnummer of bedrag op elk gewenst moment snel online wijzigen in Mijn
OV-chipkaart. Ook kunt u automatisch opladen in Mijn OV-chipkaart beëindigen.
Dankzij de facebook-pagina van Op de Rails (NVBS) kon ik dit hier meedelen. En ik weet ook wel dat jij sinds 2007 lid bent en dat je lidnummer eindigt op 31quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
nee dat geledenwerf van je bedoelde ik natuurlijk hehe
Dank u, dan ga ik nog maar eens een poging wagen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
https://www.ov-chipkaart.(...)/automatischopladen/
Stalkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dankzij de facebook-pagina van Op de Rails (NVBS) kon ik dit hier meedelen. En ik weet ook wel dat jij sinds 2007 lid bent en dat je lidnummer eindigt op 31
Perron 9 3/4 om 12:44quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef Gutz het volgende:
Luitjes, morgen stap ik in de festival express naar Budapest vanaf Utrecht cs, nu staat er op het ticket dat de vertrektijd om 12:44 is, alleen staat er geen vertrekspoor op, nu kunnen jullie dit vast wel ergens voor mij opsnorren?
Maak je maar op voor een lange rit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:24 schreef Gutz het volgende:
[..]
Dank, alleen ga ik niet in een film spelen...![]()
Zal wel 12 of 14 worden..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef Gutz het volgende:
Luitjes, morgen stap ik in de festival express naar Budapest vanaf Utrecht cs, nu staat er op het ticket dat de vertrektijd om 12:44 is, alleen staat er geen vertrekspoor op, nu kunnen jullie dit vast wel ergens voor mij opsnorren?
Hij gaat Via Bad Bentheim, denk dus eerder spoor 4/5/7quote:
Op tijd aanwezig zijn.. Kan niet misgaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef Gutz het volgende:
Meest logische zou spoor 4 zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef Gutz het volgende:
Via Bentheim? Niet via Emmerich?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Hij gaat Via Bad Bentheim, denk dus eerder spoor 4/5/7
[edit] De Szigettrein van 8/8 vertrok idd van spoor 4
Zal wel te maken hebben met factoren in deze richting: grootte van stations, risicostations, stations die ruimtelijk gezien af te sluiten zijn met poortjes, kosten etc.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:58 schreef icloud het volgende:
Weet trouwens iemand waarom maar 82 van de 410 stations poortjes krijgen? Het kan toch niet zo zijn dat de rest haltes zijn?
Ontzettend duur vanwege vele opgangen of zeer lage reizigersaantallen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:58 schreef icloud het volgende:
Weet trouwens iemand waarom maar 82 van de 410 stations poortjes krijgen? Het kan toch niet zo zijn dat de rest haltes zijn?
Op bijvoorbeeld Koudum-Molkwerum hebben poortjes weinig zin. Er is ruimte zat om via een andere manier het perron te bereiken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:58 schreef icloud het volgende:
Dat was inderdaad ook het eerste station dat in mij opkwam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op bijvoorbeeld Koudum-Molkwerum hebben poortjes weinig zin. Er is ruimte zat om via een andere manier het perron te bereiken.
Behalve op station Woerden worden ook op de stations Rotterdam Alexander, Almere Centrum, Houten en Enschede tijdens de spits langdurige proeven gehouden met toegangspoortjes. Op deze manier kunnen reizigers wennen aan de toekomstige situatie waarbij op 82 stations (van de in totaal 410 stations) via een poortje toegang tot het station wordt verkregen. Op veel van deze stations zijn 50-75% van de toegangspoortjes al in werking.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
410 lijkt me wat veel. Meestal schommelt het rond de 375.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |