Zo op de persoon is niet nodig lijkt me.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Yvonne heeft 200 berichten weg moeten halen
En nu in het regenseizoen graag. En dan ook graag van alle rivieren..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en de bron staat erbij
zo krijg je een indruk van die rivier - bron https://www.flickr.com
alleen maar gelijk bedoel ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef Grijzemassa het volgende:
Wel jammer weer dat elke theorie afgezeken wordt door iemand die allen maar gelijk wil hebben, maar negeren helpt echt
Je mening! (zie mn eerdere post)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik zal wel de wijste zijnFijn weekend
Mensen hebben andere meningen. Laten we dat respecteren van elkaar. Dit is een forum, waar alles altijd uitvergroot wordt en kleine issues iets groter worden door eh het idee van een forum...quote:
Het gaat erom dat sommige mensen nooit hun ongelijk zullen toegeven zelfs wanneer dat overduidelijk bewezen wordt, dan blijven ze liever erom draaien en daardoor gaan we eindeloos in cirkels.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:57 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Mensen hebben andere meningen. Laten we dat respecteren van elkaar. Dit is een forum, waar alles altijd uitvergroot wordt en kleine issues iets groter worden door eh het idee van een forum...
Ik zeg eerlijk dat ik dat ook van begin af aan dacht maar stel het is niet zo, dan is het vreselijk voor die man om dat te zeggen. De ouders vertrouwen hem wel want ik dacht op de laatste video te zien dat hij mee wasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef jackie12 het volgende:
mn vriendin kijkt de afgelopen weken af en toe over mn schouder mee en zegt: Feliciano heeft t gedaan!
Op basis waarvan denkt ze dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef jackie12 het volgende:
mn vriendin kijkt de afgelopen weken af en toe over mn schouder mee en zegt: Feliciano heeft t gedaan!
maar ik heb ook een vaag gevoel bij die man hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik dat ook van begin af aan dacht maar stel het is niet zo, dan is het vreselijk voor die man om dat te zeggen. De ouders vertrouwen hem wel want ik dacht op de laatste video te zien dat hij mee was
Klopt! Toch blijft mijn mening soms of vaak verschillen met anderen. En dat ergert mij niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:00 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat sommige mensen nooit hun ongelijk zullen toegeven zelfs wanneer dat overduidelijk bewezen wordt, dan blijven ze liever erom draaien en daardoor gaan we eindeloos in cirkels.
Ik reageer niet snel op allerlei theorieën, speculaties of beschuldigingen, maar dit gaat me wat ver.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef jackie12 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef Grijzemassa het volgende:
Heeft iemand anders ook het idee dat de rugtas misschien door eventuele daders later in de rivier gedumpt kan zijn, door de media aandacht geschrokken?
Je doet het nota bene zelf!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef jackie12 het volgende:
Pfff tot hoe ver mag je gaan op dit forum. Door iemand aan te wijzen die er misschien niets mee te maken heeft gaat wel heel erg ver. Stel die man heeft een hart van goud en een 1 of andere idioot aan de andere kant van de wereld wijst hem aan als mogelijke dader....zou ik persoonlijk ook niet blij mee zijn
Een kennis had mij ooit verteld: meningen zijn als poepgaten. Iedereen heeft er een.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef LaCatastrophe het volgende:
Terug naar Kris en Lisanne. Maar feit blijft dat er vele meningen zijn. Misschien kunnen we elkaar nog wat aanvullen zonder aan te vallen...
Ik ben een mens die denkt in termen van waarschijnlijkheden, en sluit niets uit. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat daders deze moeite doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef Grijzemassa het volgende:
Heeft iemand anders ook het idee dat de rugtas misschien door eventuele daders later in de rivier gedumpt kan zijn, door de media aandacht geschrokken?
Dat is interessant dat je het niet logisch vindt. Zo zie je maar hoe mensen anders denkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ik ben een mens die denkt in termen van waarschijnlijkheden, en sluit niets uit. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat daders deze moeite doen.
Iemand anders kan er wellicht wel een logisch scenario van maken. Heb al veel gelezen dat logisch zou kunnen zijn..
Ja tuurlijk kan dat. Maar we zitten hier op het forum doordat de ouders hun twijfels hebben en de zaak verder uit willen zoeken. Dus gaan we brainstormen over van alles dat gebeurd kan zijn. Ik heb ook wel wat moeite met een persoon noemen, weet niet of dat wel kan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:23 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Nu heeft de enige die daadwerkelijk moeite heeft gestoken in het zoeken het gedaan? Werkelijk?
En waarom zou je aan verdwalen in een jungle (geen voedsel, problematisch klimaat, verontreinigd water, wilde dieren) niet dood kunnen gaan?
Dat denk ikzelf niet hoor, maar we roepen hier maar wat totdat er meer feiten bekend worden. Meedenken kan geen kwaad tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:39 schreef mig72 het volgende:
En waarom denken wij de plaatselijke onderzoekers een stapje voor te kunnen zijn, vooral wanneer enkel zij de toegang tot het bewijsmateriaal hebben, en het terrein?
We zijn lekker aan het speculeren geslagen; nu snap ik waarom dit topic in BNW staat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat denk ikzelf niet hoor, maar we roepen hier maar wat totdat er meer feiten bekend worden. Meedenken kan geen kwaad toch
He he..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
We zijn lekker aan het speculeren geslagen; nu snap ik waarom dit topic in BNW staat.
Het is dan ook een derde wereld land met corruptie, armoede, gebrek aan politionele autoriteit en kennis, en duidelijke organisatie van overheidsinstanties. Gevmcombineerde met een twijfelachtige belangstelling al helemaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef Poolbal het volgende:
Het mag dan speculeren zijn, maar als Kris en Lisanne nog (ruim) een week geleefd hebben en alle informatie werd door de politie beschikbaar gesteld dan had het intensieve meedenken kunnen helpen. Misschien zou een user aan de hand van het iPhone signaal op het idee gekomen zijn om over de Mirador te zoeken...
Snap ook dat dat misschien niet in het belang van het onderzoek kan als een misdrijf een mogelijkheid is. Maar als de politie inschat welke gegevens zonder problemen aan de 'crowd' gegeven kunnen worden dan kunnen mensen een stuk betrouwbaarder meedenken.
En ik zie niet het probleem van de mogelijkheid bespreken dat Feliciano betrokken is. Wel er op letten dat je niet gaat toewerken naar een schuldscenario, dan wordt het lasterachtig.
Misschien door derde ik gis ook maar wat, ik vind het vreselijk wat deze meiden is overkomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef Grijzemassa het volgende:
Wat ik me ook afvraag is, als de laatste noodoproepen gedaan zijn toen ze al helemaal verzwakt en vreselijk in de war door alles waren.
Hoe komt het dan dat de telefoon weer netjes in de rugtas is teruggedaan. Ik zou hem in mijn hand houden denk ik.
Jawel, maar als je op dat moment geen bereik hebt, dan vult hij dat niet zelf in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:11 schreef jackie12 het volgende:
vraag: Als je met een smartphone een foto maakt kun je volgens mij achterhalen op welke coordinaten die gemaakt is (klopt toch?)
Doorgaans kunnen ze alleen de locatie van de zendmast achterhalen ja.quote:Geldt dit ook voor het bellen dat je precies kunt zien waar er gebeld is (of alleen via welke zendmast dat is gegaan?)
Waar moet die foto van zijn dan? Ik kan ook met mijn foon mijn edele delen fotograferen , bedoel je dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:11 schreef jackie12 het volgende:
vraag: Als je met een smartphone een foto maakt kun je volgens mij achterhalen op welke coordinaten die gemaakt is (klopt toch?)
Geldt dit ook voor het bellen dat je precies kunt zien waar er gebeld is (of alleen via welke zendmast dat is gegaan?)
Gebruik je een app of is dit standaard ingebouwd in het programma?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Physsic het volgende:
De locatiegegevens bij een gemaakte foto op mijn telefoon zijn verkregen via GPS. Ik kan die optie aan of uit zetten.
Ik kan het aanzetten bij 'store location' in de instellingen van de camera-app. Ik gebruik alleen niet de stock camera-app, maar zal zo eens kijken of die dat ook automatisch opslaat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:39 schreef mig72 het volgende:
[..]
Gebruik je een app of is dit standaard ingebouwd in het programma?Zou je willen mededelen wat voor telefoon je hebt?
Als ik het goed heb in Cerro Punta bij de Barú-vulkaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:52 schreef Za het volgende:
Weet iemand waar de aardbeienboerderij is die Kris en Lisanne wilden gaan bezoeken?
Bvd.
Exact!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
We zijn lekker aan het speculeren geslagen; nu snap ik waarom dit topic in BNW staat.
Wat een gekke reactie, het is toch een heel normale vraag?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waar moet die foto van zijn dan? Ik kan ook met mijn foon mijn edele delen fotograferen , bedoel je dat?
Duidelijk!quote:Als er gebeld wordt en er verbinding gemaakt wordt, en het verder geen satelliettelefoon is, dan moeten er zendmasten in de buurt dat signaal ontvangen, afwerken en doorsturen. De afwerking gebeurt niet in het geval van zwerfsignalen. De zendmastinformatie kan wel bekeken worden achteraf maar aangezien het uiterste bereik van een telefoonsignal op weg naar een zendmast iets van 5 km is, ligt de positie van de beller overal binnen een straal van 5 km oftewel 5^2 π km2 = 25π = 78,539 km2.
Een gruwelijk grote oppervlakte om te moeten doorzoeken. Oftewel het loopt op niets uit.
Het gaat om het feit dat misdrijf door sommigen wordt uitgesloten omdat je niet zomaar een crimineel tegenkomt op een trail. Dat kom je dus wel gezien de waarschuwingen voor die trail.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en dan is verkrachting te verwachten? En ze zijn niet beroofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |