Zo op de persoon is niet nodig lijkt me.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Yvonne heeft 200 berichten weg moeten halen
En nu in het regenseizoen graag. En dan ook graag van alle rivieren..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en de bron staat erbij
zo krijg je een indruk van die rivier - bron https://www.flickr.com
alleen maar gelijk bedoel ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef Grijzemassa het volgende:
Wel jammer weer dat elke theorie afgezeken wordt door iemand die allen maar gelijk wil hebben, maar negeren helpt echt
Je mening! (zie mn eerdere post)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik zal wel de wijste zijnFijn weekend
Mensen hebben andere meningen. Laten we dat respecteren van elkaar. Dit is een forum, waar alles altijd uitvergroot wordt en kleine issues iets groter worden door eh het idee van een forum...quote:
Het gaat erom dat sommige mensen nooit hun ongelijk zullen toegeven zelfs wanneer dat overduidelijk bewezen wordt, dan blijven ze liever erom draaien en daardoor gaan we eindeloos in cirkels.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:57 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Mensen hebben andere meningen. Laten we dat respecteren van elkaar. Dit is een forum, waar alles altijd uitvergroot wordt en kleine issues iets groter worden door eh het idee van een forum...
Ik zeg eerlijk dat ik dat ook van begin af aan dacht maar stel het is niet zo, dan is het vreselijk voor die man om dat te zeggen. De ouders vertrouwen hem wel want ik dacht op de laatste video te zien dat hij mee wasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef jackie12 het volgende:
mn vriendin kijkt de afgelopen weken af en toe over mn schouder mee en zegt: Feliciano heeft t gedaan!
Op basis waarvan denkt ze dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef jackie12 het volgende:
mn vriendin kijkt de afgelopen weken af en toe over mn schouder mee en zegt: Feliciano heeft t gedaan!
maar ik heb ook een vaag gevoel bij die man hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk dat ik dat ook van begin af aan dacht maar stel het is niet zo, dan is het vreselijk voor die man om dat te zeggen. De ouders vertrouwen hem wel want ik dacht op de laatste video te zien dat hij mee was
Klopt! Toch blijft mijn mening soms of vaak verschillen met anderen. En dat ergert mij niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:00 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat sommige mensen nooit hun ongelijk zullen toegeven zelfs wanneer dat overduidelijk bewezen wordt, dan blijven ze liever erom draaien en daardoor gaan we eindeloos in cirkels.
Ik reageer niet snel op allerlei theorieën, speculaties of beschuldigingen, maar dit gaat me wat ver.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef jackie12 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef Grijzemassa het volgende:
Heeft iemand anders ook het idee dat de rugtas misschien door eventuele daders later in de rivier gedumpt kan zijn, door de media aandacht geschrokken?
Je doet het nota bene zelf!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef jackie12 het volgende:
Pfff tot hoe ver mag je gaan op dit forum. Door iemand aan te wijzen die er misschien niets mee te maken heeft gaat wel heel erg ver. Stel die man heeft een hart van goud en een 1 of andere idioot aan de andere kant van de wereld wijst hem aan als mogelijke dader....zou ik persoonlijk ook niet blij mee zijn
Een kennis had mij ooit verteld: meningen zijn als poepgaten. Iedereen heeft er een.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:05 schreef LaCatastrophe het volgende:
Terug naar Kris en Lisanne. Maar feit blijft dat er vele meningen zijn. Misschien kunnen we elkaar nog wat aanvullen zonder aan te vallen...
Ik ben een mens die denkt in termen van waarschijnlijkheden, en sluit niets uit. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat daders deze moeite doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:07 schreef Grijzemassa het volgende:
Heeft iemand anders ook het idee dat de rugtas misschien door eventuele daders later in de rivier gedumpt kan zijn, door de media aandacht geschrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |