SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
quote:
Dat strand waar al paar meisjes zijn verkracht zekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je moet gewoon de mooie plekken weten.
Er zijn best mooie plekken hier hoor.
Ja achja, had het wel klein beetje verwacht.quote:
Alsof dat ergens anders niet gebeurdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat strand waar al paar meisjes zijn verkracht zeker
Geen idee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Alsof dat ergens anders niet gebeurd
Jij voegt niet echt veel aan dit topic, dus ga maar weg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef SGYENZO het volgende:
Sof, of jij een eigen leven wilt zoeken en je niet met mij wilt bemoeien. Dank u.
Weggegaan?quote:
houd opquote:
Ik wist niet dat jouw mening wet is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
ik bemoei me niet met jou hoor
zeg alleen dat mensen je moeten negeren omdat je een schijtjoch bent
Komt omdat je niet veel weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jouw mening wet is?
Hij stond toch ook bij geen clubs in de belangstelling nog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
hopelijk zetten ze hem in reserves en laten ze hem wegrotten
arsenal wou hem volgens mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij stond toch ook bij geen clubs in de belangstelling nog?
Je wilde The Shining kijken toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
Bier is onderweg
Zo Fast and the Furious 3 kijken.
tottenham en arsenalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij stond toch ook bij geen clubs in de belangstelling nog?
Sowieso the Shining > Fast and Furious aidsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde The Shining kijken toch?
Kan je beter doen
Ja als die ergens te downloaden is ga ik die ook nog kijken. Maar ik ben met een vriend alle Fast and the Furious weer aan het kijken al een tijdje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde The Shining kijken toch?
Kan je beter doen
voor welke club ben jij eigenlijk?quote:
begint het volgende week?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
zin in premier league gek niet gezond
Ik help graag de zwakkeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:33 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ah, dat zal 't vast zijn. Bedankt!
doe even normaal tegen sof jezusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jouw mening wet is?
matigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben op de snelweg want ik ben snel weg.
Deze grap had je leuker kunnen uitwerken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben op de snelweg want ik ben snel weg.
Oh ja, sof doet echt heel normaal tegen mij. Schei toch uitquote:
zeker, sof doet heel lief tegen iedereenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oh ja, sof doet echt heel normaal tegen mij. Schei toch uit
heeft ie je een foto gestuurdquote:
ik ookquote:
mexquote:
ja ik fap elke secondequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
fappen jullie wel eens op je eigen foto's van jezelf?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeker, sof doet heel lief tegen iedereen
Zo zoet als snoep.quote:
willen dat ik doodgaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet foto's van je poes aan etsu sturen
Sowieso allemaal naakte kattenselfies gestuurd naar hemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet foto's van je poes aan etsu sturen
Ga je nog iets normaals bijdragen aan dit topic of blijf je structureel azijn gieten hier?quote:
quote:
Die is bij Heppiequote:
oh jammerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de zin niet helemaal.
Zijn wij te min?quote:
hoezo niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de zin niet helemaal.
Oe, leuk. Waar had het mee te maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
een halfuur geleden had ik een hele belangrijke vraag voor jou, maar ben 'm nu vergeten
geen idee meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oe, leuk. Waar had het mee te maken?
veel plezierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga nog een quality time spenden worden zware tijden volgende week
Hij was juist net bezig aan zijn comeback in dit topic.quote:
ik wilde weten waar in arnhem ze gaat wonen dan kan ik een kamer dicht bij haar zoeken om haar te stalkenquote:
Mijn internet houdt niet van gifjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was juist net bezig aan zijn comeback in dit topic.
Helaas ging dit niet erg denderend. Ik adviseer hem meer gifjes in zijn posts te plaatsen.
doe maar gewoon nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was juist net bezig aan zijn comeback in dit topic.
Helaas ging dit niet erg denderend. Ik adviseer hem meer gifjes in zijn posts te plaatsen.
Ga je niet meer in Utrecht wonen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde weten waar in arnhem ze gaat wonen dan kan ik een kamer dicht bij haar zoeken om haar te stalken![]()
best wel hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
mexicano is best chille muziek dat 4 hero
Heb jij nog inbelverbinding?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn internet houdt niet van gifjes
Je zou het soms wel zeggen jaquote:
Oneens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe maar gewoon niet
hoe minder posts van fok-it, hoe hoger het niveau
nee kan niks vindenquote:
Ah dat is wel chiller ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee kan niks vinden
in arnhem veel meer ruimte voor minder geld
ga na tijdje wel naar utrecht
eerst ff contacten op doen daar, misschien dat ik dan makkelijker kan regelen
Sushi?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij had het iets met Japan te maken
en ik houd van arnhemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat is wel chiller ja.
Misschien moet ik toch ook mijn heil ergens anders zoeken dan Utrecht
Ik negeer die onzin gewoon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef supersof het volgende:
kijk uit jr
sgy gaat nu bij je slijmen
Wat is er mis met Utreg dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat is wel chiller ja.
Misschien moet ik toch ook mijn heil ergens anders zoeken dan Utrecht
Kan niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fix goed internet dan.
Internet is belangrijkste in huis na eten en drinken
Niks, maar je krijgt er geen huisquote:
daar kunnen we uren over discussierenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens.
Fok-it is een prima user
ons huis heeft vier verdiepingen en we hebben overal internet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet.
Ligt aan de bebouwing van dit huis heeft vriend van mijn broertje gezegd *hij doet bouwkunde*
Betekent dus dat de enige optie is alles bedraden, en dat wil mijn pa niet, wat dus betekent dat ik altijd kut internet blijf houden
Ik zou verhuizen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet.
Ligt aan de bebouwing van dit huis heeft vriend van mijn broertje gezegd *hij doet bouwkunde*
Betekent dus dat de enige optie is alles bedraden, en dat wil mijn pa niet, wat dus betekent dat ik altijd kut internet blijf houden
Waarom was je weg?quote:
Pardon? Opflikkeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef supersof het volgende:
kijk uit jr
sgy gaat nu bij je slijmen
betere vraag is waarom hij terug isquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
betere vraag is waarom hij terug is
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet je veroveren.
Heb je dan helemaal niks geleerd bij geschiedenis
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat dat is maar ik wens je veel kijkplezierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar kunnen we uren over discussierenmaar ik ga nu the descent kijken
Pics van je huis.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ons huis heeft vier verdiepingen en we hebben overal internet.
dus het kan wel
hij was echt zwaar irritant in jongquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef het een kans Sof.
Deed je bij Nickgod ook
Nickgod? Johannes?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef het een kans Sof.
Deed je bij Nickgod ook
nee zet ik niet op internet johquote:
Nee Fylaxgodquote:
Ik wil niet met hem gezien worden, ben je gek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je het goed met hem maakt door samen naar Japan te gaan
Je ziet er wel uit zoals ik me Knut altijd een beetje voorstelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil niet met hem gezien worden, ben je gek.
ja jr is gekquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wil vast ook wel eens rustquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
zo'n hekel aan als mensen altijd homo's bijhalen
Moest jij niet iets kijken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
Dit is een belediging.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ziet er wel uit zoals ik me Knut altijd een beetje voorstel
ik weetquote:
Etsu en sport?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als jij ook van wielrennen houdt.
Sushiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu en sport?![]()
Ja sushi eten op zijn bank
Nu word ik jaloersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom tot rust als ik naar JR's foto's kijk
quote:
quote:
Wielrennen is geen sport.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu en sport?![]()
Ja sushi eten op zijn bank
ga je dan al wegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
Omijngod, nog 3 dagen, dan fulltime sushi eten
Kquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
Omijngod, nog 3 dagen, dan fulltime sushi eten
quote:
Oh god, we gaan toch niet om de 5 minuten een foto krijgen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu je me op fb hebt, kan je naar m'n Japan foto's kijkenjr wil dat niet
ohjaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu je me op fb hebt, kan je naar m'n Japan foto's kijkenjr wil dat niet
Vorig jaar zette ik iedere dag nieuwe foto's op...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh god, we gaan toch niet om de 5 minuten een foto krijgen?
En ik ga de ochtend erna wegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maandagavond 25ste laat ben ik weer in nl
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maandagavond 25ste laat ben ik weer in nl
Dear godquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar zette ik iedere dag nieuwe foto's op...
heb je etsu op fb dan?quote:
Ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heeft Etsu nou niet op Facebook
fokkiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
quote:
ja jr zullen we dat doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wilde je me komen begroeten op Schiphol?
Stiekem staan ik en paxgod er met een spandoekquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al een videoboodschap ingesproken die gedraaid wordt bij het opstijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat pax maar thuisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stiekem staan ik en paxgod er met een spandoek
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al een videoboodschap ingesproken die gedraaid wordt bij het opstijgen![]()
Welk opstijgen is aan jou![]()
![]()
Als je maar niet gaat exploderen dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
dat wordt klaarkomen in het vliegtuig
jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan wij daarna samen ergens heen
dan haal ik wel het nieuws --> aandacht..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat exploderen dan.
nee dan ben je doodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan haal ik wel het nieuws --> aandacht..
hmm
okequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent de lekkerste jongen die ik ooit heb gezien
ja maar jullie weten dat ik in het vliegtuig zat en jullie gaan dan erover praten op FOK! en om mij rouwen --> aandachtquote:
Ja maar dan is wel iedereen je over twee weken vergeten, terwijl je anders nog interessante reisverhalen kan uitwisselen op FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan haal ik wel het nieuws --> aandacht..
hmm
quote:
quote:
hardop lachenquote:
denken dat ik op fok ga zitten als ik in japan zitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan is wel iedereen je over twee weken vergeten, terwijl je anders nog interessante reisverhalen kan uitwisselen op FOK!
keuzes
Grapje tochquote:
je kan beter in japan iets doen en dan het nieuws halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar jullie weten dat ik in het vliegtuig zat en jullie gaan dan erover praten op FOK! en om mij rouwen --> aandacht
Als je terugkomt duhquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
denken dat ik op fok ga zitten als ik in japan zit
ik weet het vrij zekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
denken dat ik op fok ga zitten als ik in japan zit
dat is een goeiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan beter in japan iets doen en dan het nieuws halen
japanners houden van vreemde dingen
Dat zeg je ook al 5 jaar tegen Paxquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is nu echt definitief oorlog tussen ons
midden in japan tinychatten met onsquote:
kan ik wel doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
midden in japan tinychatten met ons
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon met je ogen open lopen zorgt daar al voor verbazing.
Japanse schoolgirlsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon met je ogen open lopen zorgt daar al voor verbazing.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dit nog wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"Oh hihihi meneer wat doet u nu?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier wel veelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hele dag nog geen druppel gezien.
Dat is echt kut.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
hier wel veel
ook toen ik moest fietsen
Je bent zelf ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik maar denken dat je van de mannen was
nee moet ik nog even doen zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt kut.
Maar daarna lekker douchen toch
Ik denk daar altijd aan tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee moet ik nog even doen zo
goed dat je het zegt
Bedankt voor het verpesten van mijn dag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb met 2 van de 4 actieve users momenteel hier halfnaakt gecammed
kom je nu weer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
:$ :$quote:
Niet zo bekrompen JRquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn dag.
Wil je zeggen dat mijn vriendin een man isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik maar denken dat je van de mannen was
ik heb hem/haar nooit IRL gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat mijn vriendin een man is
Alsof ik jou niet allang naakt heb gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is jaloers dat die mij nooit naakt heeft gezien
Mijn internet is nooit meer hetzelfde geworden na die gebeurtenisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is jaloers dat die mij nooit naakt heeft gezien
moest dat nou op FOK!?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ik jou niet allang naakt heb gezien
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn internet is nooit meer hetzelfde geworden na die gebeurtenis
alsof jij je relatie met jr geheim houdtquote:
Nouja, moet FOK! dan maar ook weten dat jij een lekkere piemel hebt en dat mn kont nog steeds zeer doet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben toch geen geheimen voor de buitenwereld
Uiteraard, dan kunnen ze toch lekker smachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, moet FOK! dan maar ook weten dat jij een lekkere piemel hebt en dat mn kont nog steeds zeer doet?
watquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn dag.
Ik zit mobiel. Anders had ik zowaar wel weer een keer gekomen.quote:
nu ga je te ver met fantaserenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, moet FOK! dan maar ook weten dat jij een lekkere piemel hebt en dat mn kont nog steeds zeer doet?
er is geen tc nu helaasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat
[..]
Ik zit mobiel. Anders had ik zowaar wel weer een keer gekomen.
jr heeft jou niet gedaanquote:
Wow. Dus ik alleen ben weer niet goed genoeg voor je :$quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
er is geen tc nu helaas
niet de juiste users online
jr valt niet op jouquote:
dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dus ik alleen ben weer niet goed genoeg voor je :$
eh jawelquote:
oh wel dus?quote:
Mag ik daar ook keer meedoenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
alleen de mensen waarmee we normaal tc'en zijn er nu niet
en jij bent mobiel dus ik reken je niet mee
omdat je zo hebberig doet weet jr uit angst niet wat hij moet doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
eh jawel
hoe durf je onze gevoelens voor elkaar te bestempelen als een leugen
ja tuurlijkquote:
nu ga je te verquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat je zo hebberig doet weet jr uit angst niet wat hij moet doen
dit vertelde hij me vannacht
hij is bang voor je
je bent zelf een lekker hapje hueheuehuehequote:
nee niet doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu ga je te ver
ik verwijder je weer van fb
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou JR en Etsu wel een leuk stelletje vinden. Beide vrij flamboyant en graag in de aandacht
Hihihihiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent zelf een lekker hapje hueheuehuehe
Ik graag in de aandacht? Hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou JR en Etsu wel een leuk stelletje vinden. Beide vrij flamboyant en graag in de aandacht
gadverquote:
is echt duur jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
wtf
al 60 euro uitgegeven aan kamernet
heb nu op wat kamers in arnhem gereageerdquote:
wat is kamernet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
wtf
al 60 euro uitgegeven aan kamernet
daar kan je kamers opzoeken en reagerenquote:
inschrijvingsgeld is echt pure aidsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
daar kan je kamers opzoeken en reageren
maar om te reageren moet je geld betalen
30 euro per maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |