quote:
Die is bij Heppiequote:
oh jammerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de zin niet helemaal.
Zijn wij te min?quote:
hoezo niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de zin niet helemaal.
Oe, leuk. Waar had het mee te maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
een halfuur geleden had ik een hele belangrijke vraag voor jou, maar ben 'm nu vergeten
geen idee meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oe, leuk. Waar had het mee te maken?
veel plezierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga nog een quality time spenden worden zware tijden volgende week
Hij was juist net bezig aan zijn comeback in dit topic.quote:
ik wilde weten waar in arnhem ze gaat wonen dan kan ik een kamer dicht bij haar zoeken om haar te stalkenquote:
Mijn internet houdt niet van gifjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was juist net bezig aan zijn comeback in dit topic.
Helaas ging dit niet erg denderend. Ik adviseer hem meer gifjes in zijn posts te plaatsen.
doe maar gewoon nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was juist net bezig aan zijn comeback in dit topic.
Helaas ging dit niet erg denderend. Ik adviseer hem meer gifjes in zijn posts te plaatsen.
Ga je niet meer in Utrecht wonen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde weten waar in arnhem ze gaat wonen dan kan ik een kamer dicht bij haar zoeken om haar te stalken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |