best wel hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
mexicano is best chille muziek dat 4 hero
Heb jij nog inbelverbinding?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn internet houdt niet van gifjes
Je zou het soms wel zeggen jaquote:
Oneens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe maar gewoon niet
hoe minder posts van fok-it, hoe hoger het niveau
nee kan niks vindenquote:
Ah dat is wel chiller ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee kan niks vinden
in arnhem veel meer ruimte voor minder geld
ga na tijdje wel naar utrecht
eerst ff contacten op doen daar, misschien dat ik dan makkelijker kan regelen
Sushi?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij had het iets met Japan te maken
en ik houd van arnhemquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat is wel chiller ja.
Misschien moet ik toch ook mijn heil ergens anders zoeken dan Utrecht
Ik negeer die onzin gewoon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef supersof het volgende:
kijk uit jr
sgy gaat nu bij je slijmen
Wat is er mis met Utreg dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat is wel chiller ja.
Misschien moet ik toch ook mijn heil ergens anders zoeken dan Utrecht
Kan niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fix goed internet dan.
Internet is belangrijkste in huis na eten en drinken
Niks, maar je krijgt er geen huisquote:
daar kunnen we uren over discussierenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens.
Fok-it is een prima user
ons huis heeft vier verdiepingen en we hebben overal internet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet.
Ligt aan de bebouwing van dit huis heeft vriend van mijn broertje gezegd *hij doet bouwkunde*
Betekent dus dat de enige optie is alles bedraden, en dat wil mijn pa niet, wat dus betekent dat ik altijd kut internet blijf houden
Ik zou verhuizen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet.
Ligt aan de bebouwing van dit huis heeft vriend van mijn broertje gezegd *hij doet bouwkunde*
Betekent dus dat de enige optie is alles bedraden, en dat wil mijn pa niet, wat dus betekent dat ik altijd kut internet blijf houden
Waarom was je weg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |