dan haal ik wel het nieuws --> aandacht..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat exploderen dan.
nee dan ben je doodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan haal ik wel het nieuws --> aandacht..
hmm
okequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent de lekkerste jongen die ik ooit heb gezien
ja maar jullie weten dat ik in het vliegtuig zat en jullie gaan dan erover praten op FOK! en om mij rouwen --> aandachtquote:
Ja maar dan is wel iedereen je over twee weken vergeten, terwijl je anders nog interessante reisverhalen kan uitwisselen op FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan haal ik wel het nieuws --> aandacht..
hmm
quote:
quote:
hardop lachenquote:
denken dat ik op fok ga zitten als ik in japan zitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan is wel iedereen je over twee weken vergeten, terwijl je anders nog interessante reisverhalen kan uitwisselen op FOK!
keuzes
Grapje tochquote:
je kan beter in japan iets doen en dan het nieuws halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar jullie weten dat ik in het vliegtuig zat en jullie gaan dan erover praten op FOK! en om mij rouwen --> aandacht
Als je terugkomt duhquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
denken dat ik op fok ga zitten als ik in japan zit
ik weet het vrij zekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
denken dat ik op fok ga zitten als ik in japan zit
dat is een goeiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan beter in japan iets doen en dan het nieuws halen
japanners houden van vreemde dingen
Dat zeg je ook al 5 jaar tegen Paxquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is nu echt definitief oorlog tussen ons
midden in japan tinychatten met onsquote:
kan ik wel doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
midden in japan tinychatten met ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |