Niet zo bekrompen JRquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn dag.
Wil je zeggen dat mijn vriendin een man isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik maar denken dat je van de mannen was
ik heb hem/haar nooit IRL gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat mijn vriendin een man is
Alsof ik jou niet allang naakt heb gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is jaloers dat die mij nooit naakt heeft gezien
Mijn internet is nooit meer hetzelfde geworden na die gebeurtenisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij is jaloers dat die mij nooit naakt heeft gezien
moest dat nou op FOK!?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ik jou niet allang naakt heb gezien
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn internet is nooit meer hetzelfde geworden na die gebeurtenis
alsof jij je relatie met jr geheim houdtquote:
Nouja, moet FOK! dan maar ook weten dat jij een lekkere piemel hebt en dat mn kont nog steeds zeer doet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben toch geen geheimen voor de buitenwereld
Uiteraard, dan kunnen ze toch lekker smachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, moet FOK! dan maar ook weten dat jij een lekkere piemel hebt en dat mn kont nog steeds zeer doet?
watquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn dag.
Ik zit mobiel. Anders had ik zowaar wel weer een keer gekomen.quote:
nu ga je te ver met fantaserenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, moet FOK! dan maar ook weten dat jij een lekkere piemel hebt en dat mn kont nog steeds zeer doet?
er is geen tc nu helaasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat
[..]
Ik zit mobiel. Anders had ik zowaar wel weer een keer gekomen.
jr heeft jou niet gedaanquote:
Wow. Dus ik alleen ben weer niet goed genoeg voor je :$quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
er is geen tc nu helaas
niet de juiste users online
jr valt niet op jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |