Woningbouwquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie plaatst er nou een toilet naast een douche
heb je geen aparte wc danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
WoningbouwZoiets heet een badkamer.
De meeste huizen hebben een aparte wc en een wc in de badkamer.quote:
ah daar komt de aap uit de mouw. maar we gaan verder: geen slot op die badkamer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel, moet ik 2 trappen naar beneden.
Ja las het vanmiddag ook, gaat echt te ver. Misschien het leger maar eens die wijken insturen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tm_campaign=facebook![]()
klopt, is ook zo in mijn huisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
De meeste huizen hebben een aparte wc en een wc in de badkamer.
Wat doe je moeilijk dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
klopt, is ook zo in mijn huis
Ik stond te douchen hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ah daar komt de aap uit de mouw. maar we gaan verder: geen slot op die badkamer?
FOK! tochquote:
ja truequote:
ben al gekomenquote:
Wow echt cool man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:55 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
We hebben 3 wc's en 2 badkamers.(Gewone huis overigens) ;p
Bedankt man. Zal het de volgende keer zo doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:55 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Gewoon je broertje nat spuiten, deur op slot en laat hem maar beneden kakken. :p
Je waggelt te hard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:59 schreef eend112 het volgende:
Taak voor de FOK! knokploeg of loop ik hard van stapel
Vertel me meer hierover.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:55 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
We hebben 3 wc's en 2 badkamers.(Gewone huis overigens) ;p
Hoe was de holidayquote:
Aiiit wel elk land minimaal 1 chick?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kaolo hard mattie, gekste dingen gedaan en gezien.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:02 schreef HighVolume het volgende:
Voor de beeldvorming:met schijten wordt aftrekken bedoelt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:02 schreef HighVolume het volgende:
Voor de beeldvorming:met schijten wordt aftrekken bedoelt.
Nee, je broertje moest dat. Jij stond te douchen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel, moet ik 2 trappen naar beneden.
Daarom is het zo fijn om je eigen plekje te hebben. Lekker naakt door huis lopen, deuren hoeven niet op slot en met niemand rekening hoeven houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had gekund.. maar ik ben thuis enzo.. ja ach.
Beeldmateriaal pls.quote:
True story.. working on itquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:25 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Daarom is het zo fijn om je eigen plekje te hebben. Lekker naakt door huis lopen, deuren hoeven niet op slot en met niemand rekening hoeven houden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb die foto's en US en LIF gezien en ik had ook wel eventjes de badkamer binnengelopen en lekker gaan zitten.
Ik heb die foto's en US en LIF gezien en ik had ook wel eventjes de badkamer binnengelopen en lekker gaan zitten.
Ik zou je ermee rakenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef CookieSlikker het volgende:
Gelukkig heeft die niet je 9mm gezien.
Binkie hahaquote:
Nou zo erg was het niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:58 schreef quirina het volgende:
OMG zelfs je broertje heeft schijt aan je.
Leuke reportages hiervan op youtube, BAC Parisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja las het vanmiddag ook, gaat echt te ver. Misschien het leger maar eens die wijken insturen.
Ja in het Frans.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Leuke reportages hiervan op youtube, BAC Paris
Brussel heeft ook dat soort wijken toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar je zou versteld staan van hoe die flatgebouwen eruit zien waar gedeald werd. Echt ziek
Valt reuze goed meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Brussel heeft ook dat soort wijken toch?
Ik weet niet, zijn volgens mij toch best wat wijken waar de politie niet echt naartoe durft te gaan. Al zal de media vast ook wel het een en ander overdrijven, maar goed.quote:
Ik woon in zo'n buurt en je ziet hier sinds paar jaar om 10 min politie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet, zijn volgens mij toch best wat wijken waar de politie niet echt naartoe durft te gaan. Al zal de media vast ook wel het een en ander overdrijven, maar goed.
Wie had zien aankomen dat jij in zo'n buurt woonde? Ik ben godverdomme van slagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n buurt en je ziet hier sinds paar jaar om 10 min politie.
Gelukkig zijn ze chill met wiet
Fucking stoer, vertel beetje meer dan xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat wietrokers de hoogste prioriteit hebben in die wijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Woonwagenkamp bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet, zijn volgens mij toch best wat wijken waar de politie niet echt naartoe durft te gaan. Al zal de media vast ook wel het een en ander overdrijven, maar goed.
Doelde vooral op de achterstandswijken van Brussel, weet niet of daar een woonwagenkamp bijhoort?quote:
Of de hulpdiensten (ambulance eventueel met politiebegeleiding) komen gewoon omdat dat ook bij hun vak hoort naar "vervelende" wijken gaan om daar patienten te helpen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja las het vanmiddag ook, gaat echt te ver. Misschien het leger maar eens die wijken insturen.
Ik had niet alles gelezen, mijn verontschuldigingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doelde vooral op de achterstandswijken van Brussel, weet niet of daar een woonwagenkamp bijhoort?
Dat werkt volgens mij niet echt in de banlieues.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Of de hulpdiensten (ambulance eventueel met politiebegeleiding) komen gewoon omdat dat ook bij hun vak hoort naar "vervelende" wijken gaan om daar patienten te helpen.
Klopt, 100 meter verder verhandelen ze in een theehuisje wel een paar kg's. Hooguit controlequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk ook niet dat wietrokers de hoogste prioriteit hebben in die wijk.
Woensel West is nou niet echt 'n banlieu of da hood in de VS, deadprezzie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
Kan me de mentaliteit van die gasten ook best voorstellen, was vroeger (in veel mindere mate natuurlijk) ook zo, maar het gaat wel echt een beetje te ver allemaal volgens mij.
Vandaar in veel mindere mate. Maar in principe blijft het dezelfde antisociale houding en het afzetten tegen elke vorm van autoriteit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Woensel West is nou niet echt 'n banlieu of da hood in de VS, deadprezzie.
Bijlmer ofzo denk ik, maar wij kennen hier gelukkig sowieso niet echt van dat soort wijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Is dan serieus de Schilderswijk in Den Haag de banlieu van Nederland?
Uit puur kapitalistisch standpunt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vandaar in veel mindere mate. Maar in principe blijft het dezelfde antisociale houding en het afzetten tegen elke vorm van autoriteit.
Is niet om te pochen hoor, maar dit is een aangepast huis voor onze gehandicapt zoontje. Vandaar en we hadden ook hierop niet gerekend (3 jaar op wachtlijst en nu ineens dit huis).quote:
Gaat om het idee dat je broertje ook rekening met jou moet houden. Die 3 wc's .. lees mijn nieuwe postquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedankt man. Zal het de volgende keer zo doen.
Dat je trouwens 3 wc's hebt enzo boeit me geen neuk.
okquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:56 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Gaat om het idee dat je broertje ook rekening met jou moet houden. Die 3 wc's .. lees mijn nieuwe post
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |