Binkie hahaquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb die foto's en US en LIF gezien en ik had ook wel eventjes de badkamer binnengelopen en lekker gaan zitten.
Nou zo erg was het niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:58 schreef quirina het volgende:
OMG zelfs je broertje heeft schijt aan je.
Leuke reportages hiervan op youtube, BAC Parisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja las het vanmiddag ook, gaat echt te ver. Misschien het leger maar eens die wijken insturen.
Ja in het Frans.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Leuke reportages hiervan op youtube, BAC Paris
Brussel heeft ook dat soort wijken toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar je zou versteld staan van hoe die flatgebouwen eruit zien waar gedeald werd. Echt ziek
Valt reuze goed meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Brussel heeft ook dat soort wijken toch?
Ik weet niet, zijn volgens mij toch best wat wijken waar de politie niet echt naartoe durft te gaan. Al zal de media vast ook wel het een en ander overdrijven, maar goed.quote:
Ik woon in zo'n buurt en je ziet hier sinds paar jaar om 10 min politie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet, zijn volgens mij toch best wat wijken waar de politie niet echt naartoe durft te gaan. Al zal de media vast ook wel het een en ander overdrijven, maar goed.
Wie had zien aankomen dat jij in zo'n buurt woonde? Ik ben godverdomme van slagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik woon in zo'n buurt en je ziet hier sinds paar jaar om 10 min politie.
Gelukkig zijn ze chill met wiet
Fucking stoer, vertel beetje meer dan xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat wietrokers de hoogste prioriteit hebben in die wijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Woonwagenkamp bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet, zijn volgens mij toch best wat wijken waar de politie niet echt naartoe durft te gaan. Al zal de media vast ook wel het een en ander overdrijven, maar goed.
Doelde vooral op de achterstandswijken van Brussel, weet niet of daar een woonwagenkamp bijhoort?quote:
Of de hulpdiensten (ambulance eventueel met politiebegeleiding) komen gewoon omdat dat ook bij hun vak hoort naar "vervelende" wijken gaan om daar patienten te helpen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja las het vanmiddag ook, gaat echt te ver. Misschien het leger maar eens die wijken insturen.
Ik had niet alles gelezen, mijn verontschuldigingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doelde vooral op de achterstandswijken van Brussel, weet niet of daar een woonwagenkamp bijhoort?
Dat werkt volgens mij niet echt in de banlieues.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Of de hulpdiensten (ambulance eventueel met politiebegeleiding) komen gewoon omdat dat ook bij hun vak hoort naar "vervelende" wijken gaan om daar patienten te helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |