Woningbouwquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie plaatst er nou een toilet naast een douche
heb je geen aparte wc danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
WoningbouwZoiets heet een badkamer.
De meeste huizen hebben een aparte wc en een wc in de badkamer.quote:
ah daar komt de aap uit de mouw. maar we gaan verder: geen slot op die badkamer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel, moet ik 2 trappen naar beneden.
Ja las het vanmiddag ook, gaat echt te ver. Misschien het leger maar eens die wijken insturen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tm_campaign=facebook![]()
klopt, is ook zo in mijn huisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
De meeste huizen hebben een aparte wc en een wc in de badkamer.
Wat doe je moeilijk dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
klopt, is ook zo in mijn huis
Ik stond te douchen hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ah daar komt de aap uit de mouw. maar we gaan verder: geen slot op die badkamer?
FOK! tochquote:
ja truequote:
ben al gekomenquote:
Wow echt cool man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:55 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
We hebben 3 wc's en 2 badkamers.(Gewone huis overigens) ;p
Bedankt man. Zal het de volgende keer zo doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:55 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Gewoon je broertje nat spuiten, deur op slot en laat hem maar beneden kakken. :p
Je waggelt te hard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:59 schreef eend112 het volgende:
Taak voor de FOK! knokploeg of loop ik hard van stapel
Vertel me meer hierover.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:55 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
We hebben 3 wc's en 2 badkamers.(Gewone huis overigens) ;p
Hoe was de holidayquote:
Aiiit wel elk land minimaal 1 chick?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kaolo hard mattie, gekste dingen gedaan en gezien.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:02 schreef HighVolume het volgende:
Voor de beeldvorming:met schijten wordt aftrekken bedoelt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:02 schreef HighVolume het volgende:
Voor de beeldvorming:met schijten wordt aftrekken bedoelt.
Nee, je broertje moest dat. Jij stond te douchen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel, moet ik 2 trappen naar beneden.
Daarom is het zo fijn om je eigen plekje te hebben. Lekker naakt door huis lopen, deuren hoeven niet op slot en met niemand rekening hoeven houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had gekund.. maar ik ben thuis enzo.. ja ach.
Beeldmateriaal pls.quote:
True story.. working on itquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:25 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Daarom is het zo fijn om je eigen plekje te hebben. Lekker naakt door huis lopen, deuren hoeven niet op slot en met niemand rekening hoeven houden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb die foto's en US en LIF gezien en ik had ook wel eventjes de badkamer binnengelopen en lekker gaan zitten.
Ik heb die foto's en US en LIF gezien en ik had ook wel eventjes de badkamer binnengelopen en lekker gaan zitten.
Ik zou je ermee rakenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef CookieSlikker het volgende:
Gelukkig heeft die niet je 9mm gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |