Klopt, 100 meter verder verhandelen ze in een theehuisje wel een paar kg's. Hooguit controlequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk ook niet dat wietrokers de hoogste prioriteit hebben in die wijk.
Woensel West is nou niet echt 'n banlieu of da hood in de VS, deadprezzie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
Kan me de mentaliteit van die gasten ook best voorstellen, was vroeger (in veel mindere mate natuurlijk) ook zo, maar het gaat wel echt een beetje te ver allemaal volgens mij.
Vandaar in veel mindere mate. Maar in principe blijft het dezelfde antisociale houding en het afzetten tegen elke vorm van autoriteit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Woensel West is nou niet echt 'n banlieu of da hood in de VS, deadprezzie.
Bijlmer ofzo denk ik, maar wij kennen hier gelukkig sowieso niet echt van dat soort wijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Is dan serieus de Schilderswijk in Den Haag de banlieu van Nederland?
Uit puur kapitalistisch standpunt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vandaar in veel mindere mate. Maar in principe blijft het dezelfde antisociale houding en het afzetten tegen elke vorm van autoriteit.
Is niet om te pochen hoor, maar dit is een aangepast huis voor onze gehandicapt zoontje. Vandaar en we hadden ook hierop niet gerekend (3 jaar op wachtlijst en nu ineens dit huis).quote:
Gaat om het idee dat je broertje ook rekening met jou moet houden. Die 3 wc's .. lees mijn nieuwe postquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedankt man. Zal het de volgende keer zo doen.
Dat je trouwens 3 wc's hebt enzo boeit me geen neuk.
okquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:56 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Gaat om het idee dat je broertje ook rekening met jou moet houden. Die 3 wc's .. lees mijn nieuwe post
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |