dan mag t alsnog niet van yvjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was al wel bekend zeg maar door alles en iedereen.
ik weet niet eens je naamquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik geef je 5 minuten, dan lukt het je.
Ik weetje naam toch nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu dus al 3 wederzijdse. Dat kan niet lang meer duren voordat je mij tegenkomt
geeft jou het recht niet om zijn gegevens te strooien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want?
Die kneus heeft zelf z'n YT kanaal en FB gepost
Mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Nu vergeet ik er vast 1 of 2 maar die weet ik zo niet![]()
waarom heb je mij nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Nu vergeet ik er vast 1 of 2 maar die weet ik zo niet![]()
Uh nee jij poste een heel andere foto, kneus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
geeft jou het recht niet om zijn gegevens te strooien.
ik kreeg 2 notes omdat ik foto van tjacka plaatste terwijl hij het zelf had gedaan ergens op fok.
eh nee, klootzakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee jij poste een heel andere foto, kneus.
Mod maar weg danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
geeft jou het recht niet om zijn gegevens te strooien.
ik kreeg 2 notes omdat ik foto van tjacka plaatste terwijl hij het zelf had gedaan ergens op fok.
Wel pisvlek.quote:
geef je naam danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je me niet hebt toegevoegd
Heb naaktfoto's van haar waar ze aan haar eigen tepel liktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit niet hebben_________________!
kennen jullie elkaar irl?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb Tjacka ook
maar niet per se als fokker
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel pisvlek.
Jij roddelt altijd over anderen ze noemen je niet voor niks Etsu Verlinde
Fok-it is het net ook gelukt zonder dat hij mijn voornaam wistquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie je bent though
Heeft ze bikinifoto's ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik mij verveel dan ga ik op Ama haar foto's op fb fappen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb naaktfoto's van haar waar ze aan haar eigen tepel likt
haha wtfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb naaktfoto's van haar waar ze aan haar eigen tepel likt
LB was mijn eerste facebookvriendjequote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik mij verveel dan ga ik op Ama haar foto's op fb fappen.
omdat ze alleen mensen toevoegt die ze heeft gemeet, en ik ga dan met haar naar een concertquote:
Hij heeft aanknopingspunten. Ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fok-it is het net ook gelukt zonder dat hij mijn voornaam wist
zit wel wat inquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ze alleen mensen toevoegt die ze heeft gemeet, en ik ga dan met haar naar een concert
nee ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al voordat jullie op FOK! kwamen?
Heb je wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft aanknopingspunten. Ik niet.
I'm living your dream!quote:
Bemoei je eens een keer met jezelfquote:
Beter dan zelf een hoer zijn.quote:
LR heeft gelijk, heb al meerdere keren dingen gezegd over mijn echte naamquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft aanknopingspunten. Ik niet.
Herinner me eraan dat ik jou nooit op Facebook toevoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef Etsu het volgende:
tjackahij voegde mij toe, ik accepteerde hem en toen ging ik al z'n foto's liken en toen verwijderde die mij en dag later voegde hij mij weer toe
drop je fb dan xquote:
Ik zie dat je deze sc ook verblijdt met je aanwezigheid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan zelf een hoer zijn.
Jij neukt half FOK! af vies mannetje met al je soa's
Echt hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herinner me eraan dat ik jou nooit op Facebook toevoeg.
Ik zou echt geen flauw idee hebben hoe jij heet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
LR heeft gelijk, heb al meerdere keren dingen gezegd over mijn echte naamWaardoor ik snel te vinden ben als je mensen van ONZ-sc of GRTD op FB hebt
the neighbourhoodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zit wel wat in
welk concert trouwens?
Blijf lekker dromen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan zelf een hoer zijn.
Jij neukt half FOK! af vies mannetje met al je soa's
Hap hapquote:
ja maar het is tjacka, dan kan het gewoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herinner me eraan dat ik jou nooit op Facebook toevoeg.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
waarom zijn LR en Sof vrienden en ik niet met LR?ik haat hem
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu ik de jouwe nog, dan hebben we een relatie he?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar het is tjacka, dan kan het gewoon
bij anderen zou ik het nooit doen
Oh dan vind ik je niet meer liefquote:
Heb jij dat met Sof gemaakt dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Al zou ik je dan alsnog niet toevoegen overigens. Eerst maar eens fysiek en intiem contact maken.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gelukkig dat het in de buurt is voor jullie dan
nee dat is het mooiequote:
jij steelt mannen van mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat is het mooie
was ik niet de eerste fokker die jouw fb had lr?
Je ligt al wakker als Elan je niet lief vindt, laat staan ikquote:
Zit je nou de hele tijd stiekem mee te lezen wachtende op zo'n buitenkansje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je deze sc ook verblijdt met je aanwezigheid.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit je nou de hele tijd stiekem mee te lezen wachtende op zo'n buitenkansje?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ligt al wakker als Elan je niet lief vindt, laat staan ik
Zit niet zo te stoken Etsu boven jou, altijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ligt al wakker als Elan je niet lief vindt, laat staan ik
Nee, het was de eerste post die ik tegenkwam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit je nou de hele tijd stiekem mee te lezen wachtende op zo'n buitenkansje?
Hoezo? We hadden een uwv-groep kunnen startenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit niet zo te stoken Etsu boven jou, altijd.
Die zal je ook niet vinden, allemaal rare pseudoniemen laatst met Haxball ook een naam die je niet achter hem zou zoekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb LR nog niet kunnen vinden op feestboek
Sinds wanneer post jij hier danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het was de eerste post die ik tegenkwam.
ik ben homo dus ik ben een uitzonderingquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee jij moet je aan de regels houden
hij denkt soms dat ie gewenst isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij hier dan
Het is de geest van zijn overleden goudvis die postquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij hier dan
Geen idee, ik zie hem vast wel keer langskomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zal je ook niet vinden, allemaal rare pseudoniemen laatst met Haxball ook een naam die je niet achter hem zou zoeken
Geen idee, niet gelezen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
LR heeft gelijk, heb al meerdere keren dingen gezegd over mijn echte naamWaardoor ik snel te vinden ben als je mensen van ONZ-sc of GRTD op FB hebt
nee want hij is hier niet altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |