dan mag t alsnog niet van yvjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was al wel bekend zeg maar door alles en iedereen.
ik weet niet eens je naamquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik geef je 5 minuten, dan lukt het je.
Ik weetje naam toch nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu dus al 3 wederzijdse. Dat kan niet lang meer duren voordat je mij tegenkomt
geeft jou het recht niet om zijn gegevens te strooien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want?
Die kneus heeft zelf z'n YT kanaal en FB gepost
Mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Nu vergeet ik er vast 1 of 2 maar die weet ik zo niet![]()
waarom heb je mij nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Nu vergeet ik er vast 1 of 2 maar die weet ik zo niet![]()
Uh nee jij poste een heel andere foto, kneus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
geeft jou het recht niet om zijn gegevens te strooien.
ik kreeg 2 notes omdat ik foto van tjacka plaatste terwijl hij het zelf had gedaan ergens op fok.
eh nee, klootzakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee jij poste een heel andere foto, kneus.
Mod maar weg danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
geeft jou het recht niet om zijn gegevens te strooien.
ik kreeg 2 notes omdat ik foto van tjacka plaatste terwijl hij het zelf had gedaan ergens op fok.
Wel pisvlek.quote:
geef je naam danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je me niet hebt toegevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |