dan mag t alsnog niet van yvjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was al wel bekend zeg maar door alles en iedereen.
ik weet niet eens je naamquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik geef je 5 minuten, dan lukt het je.
Ik weetje naam toch nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu dus al 3 wederzijdse. Dat kan niet lang meer duren voordat je mij tegenkomt
geeft jou het recht niet om zijn gegevens te strooien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want?
Die kneus heeft zelf z'n YT kanaal en FB gepost
Mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Nu vergeet ik er vast 1 of 2 maar die weet ik zo niet![]()
waarom heb je mij nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Nu vergeet ik er vast 1 of 2 maar die weet ik zo niet![]()
Uh nee jij poste een heel andere foto, kneus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
geeft jou het recht niet om zijn gegevens te strooien.
ik kreeg 2 notes omdat ik foto van tjacka plaatste terwijl hij het zelf had gedaan ergens op fok.
eh nee, klootzakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee jij poste een heel andere foto, kneus.
Mod maar weg danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
geeft jou het recht niet om zijn gegevens te strooien.
ik kreeg 2 notes omdat ik foto van tjacka plaatste terwijl hij het zelf had gedaan ergens op fok.
Wel pisvlek.quote:
geef je naam danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je me niet hebt toegevoegd
Heb naaktfoto's van haar waar ze aan haar eigen tepel liktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit niet hebben_________________!
kennen jullie elkaar irl?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb Tjacka ook
maar niet per se als fokker
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel pisvlek.
Jij roddelt altijd over anderen ze noemen je niet voor niks Etsu Verlinde
Fok-it is het net ook gelukt zonder dat hij mijn voornaam wistquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie je bent though
Heeft ze bikinifoto's ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik mij verveel dan ga ik op Ama haar foto's op fb fappen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb naaktfoto's van haar waar ze aan haar eigen tepel likt
haha wtfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb naaktfoto's van haar waar ze aan haar eigen tepel likt
LB was mijn eerste facebookvriendjequote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik mij verveel dan ga ik op Ama haar foto's op fb fappen.
omdat ze alleen mensen toevoegt die ze heeft gemeet, en ik ga dan met haar naar een concertquote:
Hij heeft aanknopingspunten. Ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fok-it is het net ook gelukt zonder dat hij mijn voornaam wist
zit wel wat inquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ze alleen mensen toevoegt die ze heeft gemeet, en ik ga dan met haar naar een concert
nee ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al voordat jullie op FOK! kwamen?
Heb je wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft aanknopingspunten. Ik niet.
I'm living your dream!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |