Beter dan zelf een hoer zijn.quote:
LR heeft gelijk, heb al meerdere keren dingen gezegd over mijn echte naamquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft aanknopingspunten. Ik niet.
Herinner me eraan dat ik jou nooit op Facebook toevoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef Etsu het volgende:
tjackahij voegde mij toe, ik accepteerde hem en toen ging ik al z'n foto's liken en toen verwijderde die mij en dag later voegde hij mij weer toe
drop je fb dan xquote:
Ik zie dat je deze sc ook verblijdt met je aanwezigheid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan zelf een hoer zijn.
Jij neukt half FOK! af vies mannetje met al je soa's
Echt hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herinner me eraan dat ik jou nooit op Facebook toevoeg.
Ik zou echt geen flauw idee hebben hoe jij heet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
LR heeft gelijk, heb al meerdere keren dingen gezegd over mijn echte naamWaardoor ik snel te vinden ben als je mensen van ONZ-sc of GRTD op FB hebt
the neighbourhoodquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zit wel wat in
welk concert trouwens?
Blijf lekker dromen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan zelf een hoer zijn.
Jij neukt half FOK! af vies mannetje met al je soa's
Hap hapquote:
ja maar het is tjacka, dan kan het gewoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herinner me eraan dat ik jou nooit op Facebook toevoeg.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
waarom zijn LR en Sof vrienden en ik niet met LR?ik haat hem
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu ik de jouwe nog, dan hebben we een relatie he?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar het is tjacka, dan kan het gewoon
bij anderen zou ik het nooit doen
Oh dan vind ik je niet meer liefquote:
Heb jij dat met Sof gemaakt dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Al zou ik je dan alsnog niet toevoegen overigens. Eerst maar eens fysiek en intiem contact maken.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gelukkig dat het in de buurt is voor jullie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |