Mooi mediaverhaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Johan en Rene zijn weer on speaking terms! Ze hebben gevist en samen gegeten. Mooi om te horen.
Wordt weer genieten as maandag
Net zei Johan dat hij Rene niet had gesproken sinds VI Oranje. Op TV Rijnmond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Johan en Rene zijn weer on speaking terms! Ze hebben gevist en samen gegeten. Mooi om te horen.
Wordt weer genieten as maandag
Dan zat Genee te jokkebrokken bij Boulevard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Net zei Johan dat hij Rene niet had gesproken sinds VI Oranje. Op TV Rijnmond.
Was wel een topshow met Johan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Net zei Johan dat hij Rene niet had gesproken sinds VI Oranje. Op TV Rijnmond.
Ja en Entienne. Die Frank Vijg is wel zo'n paardenlul op de zondag. Met z'n vreemde mondhoeken.quote:
Die vervangen door Ruud van Osquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja en Entienne. Die Frank Vijg is wel zo'n paardenlul op de zondag. Met z'n vreemde mondhoeken.
Ruud is altied sidekick he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vervangen door Ruud van Os
FC DikkeSjaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Presentatort moaken met Rob Jacobs als vaste gast
Jack had gelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef wimderon het volgende:
http://media2.538.nl/audio/140808/20140808-eso_genee.MP3
Trollfred op 2:45
Wilfred ook.quote:
Zielig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef wimderon het volgende:
http://media2.538.nl/audio/140808/20140808-eso_genee.MP3
Trollfred op 2:45
Joh.. klein meningsverschil hebben ze gewoon opgeklopt voor de media-aandacht. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:19 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe zit het nu met VD Gijp en Derksen? Is het al weer klaar en VD Gijp kapte er toch mee. Iemand die mij dit een beetje kan uitleggen?
Dacht het niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
Is RTLgemist in het buitenland te bekijken?
Mild uitgedrukt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:21 schreef tong80 het volgende:
Presentator Wilfred Genee erkent dat het te plat en te direct was geworden.
Ja (vanuit België toch). Maar op sommige programma's zitten rechtenbeperkingen, bij VI Oranje was dat in ieder geval zo, dus dat kon je niet bekijken. Of dat ook voor de reguliere uitzendingen van VI zal gelden, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
De mp4's van de uitzendingen waren in elk geval wel altijd te downloaden vanuit het buitenland.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
Of via een fake locatie..even uitzoeken.. zit 10 weken in Zuid-Amerika en wil af en toe wel vermaakt worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mp4's van de uitzendingen waren in elk geval wel altijd te downloaden vanuit het buitenland.
Of van de trap geduwd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:23 schreef Caland het volgende:
Zou Derksen ooit de moeder van old_pal verkracht hebben.
Ik heb daar de hola extension voor op Chrome, of dat werkt voor RTLGemist weet ik niet, het werkte wel om Match of the Day tijdens het WK terug te kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of via een fake locatie..even uitzoeken.. zit 10 weken in Zuid-Amerika en wil af en toe wel vermaakt worden.
De voorgaande jaren werkten de gewone VI uitzendingen altijd, enkel VI Oranje niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
Het Nationale Afzeik Progamma gaat helaas weer van start. Ik snap dit programma echt niet. Het is regelrechte pulp, zeker met die Derksen. Wat een onfris uitzend persoon is dat zeg .... en dan zeg ik het nog netjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:23 schreef Caland het volgende:
Zou Derksen ooit de moeder van old_pal verkracht hebben.
Joh. Die zei zelfs dat ze samen hadden gebarbecued en gevistquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zat Genee te jokkebrokken bij Boulevard.
Dit vind ik geen leuke opmerking, want jij weet hoe dat in mekaar zitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of van de trap geduwd.
[..]
Ik vind het gewoon een hartstikke leuk programma. Sorry.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:24 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Het Nationale Afzeik Progamma gaat helaas weer van start. Ik snap dit programma echt niet. Het is regelrechte pulp, zeker met die Derksen. Wat een onfris uitzend persoon is dat zeg .... en dan zeg ik het nog netjes.
Nee Caland, mijn moeder van 84 jaar laat zich niet verkrachten door een zure ouwe hippie die rare schoenen draagt.
Voor mij is VI pure beeldbuisvervuiling waar niemand op zit te wachten. Allemaal veel te veel gewauwel van zogenaamde deskundigen. Stelt allemaal niet veel voor. Gewoon stoppen met deze napraterij en onzin.
Ja, bij Boulevard. Jokkebrok dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Joh. Die zei zelfs dat ze samen hadden gebarbecued en gevist![]()
Triest dat hij dit al maanden moet uitleggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:21 schreef tong80 het volgende:
Johan was altijd kritisch op Van Gaal. Baalde hij niet dat Oranje zo goed was?
"Nee, dat denk ik niet. Hij wordt alleen wel eens moe van dat Oranje-gehos. Zijn kritiek is ook niet gericht op de trainer Van Gaal, maar op Van Gaals manier van optreden."
Derksen is een idioot omdat hij idiote dingen zegt:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:19 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Triest dat hij dit al maanden moet uitleggen.
Eerder idioot als je dat niet kan begrijpen. Het is gewoon waar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:29 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Derksen is een idioot omdat hij idiote dingen zegt:
"Van Gaal is een psychopaat, een gevaarlijke gek .... maar hij is wel een goede trainer"
Wat klopt daar dan niet aan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:29 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Derksen is een idioot omdat hij idiote dingen zegt:
"Van Gaal is als mens een psychopaat, een gevaarlijke gek .... maar hij is wel een goede trainer"
Woorden als psychopaat slaan nergens op, Derksen is geen psychiater.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eerder idioot als je dat niet kan begrijpen. Het is gewoon waar.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:40 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Woorden als psychopaat slaan nergens op, Derksen is geen psychiater.
Ik snap niet waarom mensen naar Derksen kijken en luisteren. Wat heeft die dakloze junk nou te zeggen? Wie de neuk is hij om zo te praten over mensen die 10x meer hebben bereikt in 't leven dan hij. Is allemaal pure afgunst, hij kan 't niet hebben dat anderen hun droom leven en hij een kutleven heeft. Opgerot met hem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eerder idioot als je dat niet kan begrijpen. Het is gewoon waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |