SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Hoezo geen toekomst? Misschien wil die man wel gewoon nog kinderen krijgen en kan je het nog best lang volhouden dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik net bedoelde overigens, was dat ik geen relatie met iemand van 50 aan zou gaan omdat er voor mij geen toekomst in zit. Dat zegt niet dat ik niet verliefd kan worden.
quote:
Gewoon naar China.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil wel een keer naar Berlijn liften of zo.
Echt hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
Etsu is boos omdat niemand gedag tegen hem zei.
Ooh was hij aanwezig dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
Blijf maar dromenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet uit Afrika halen, maar gewoon uit Artis. Als ze oud zijn en een goed leven willen.
Pak ik de schapen van de buren wel als voer voor ze
ik zou het niet alleen doen/willen. misschien wel over een paar jaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel paar keer over nagedacht om dat gewoon te doen, maar had ik net op dat moment totaal geen spullen bij me om het daar zo lang vol te houden
nou ik zou niet liftenquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
hoi liefjequote:
Dromen mag altijd tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Blijf maar dromen
[..]
ik zou het niet alleen doen/willen. misschien wel over een paar jaar
Jongen ik word zo vaak genegeerd hier als ik hoi zegquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen ik word zo vaak genegeerd hier als ik hoi zeg
je moet geen hoi zeggen maar gewoon posten zoals je nu ook post of op iemand reagerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag het toch wel hopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
http://handekker.wordpress.com/de-bus/
zou hij aan al die mensen toestemming hebben gevraagd om ze op internet te mogen zetten
Die kans is heel klein. Kan goed dat hij al kinderen heeft van mijn leeftijd. En dan nog ... Ik wil geen kinderen met zo'n oude vader, die overigens dertig jaar eerder dood zal gaan dan ik. Nee, bedankt. Bovendien heb je zo'n groot verschil in levenservaring dat een relatie bijna niet zal werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo geen toekomst? Misschien wil die man wel gewoon nog kinderen krijgen en kan je het nog best lang volhouden dan.
Doe ik ook vakerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet geen hoi zeggen maar gewoon posten zoals je nu ook post of op iemand reageren
ik denk het niet eigenlijkquote:
Ik zei volgens mij dat jij je bek moest houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OMG JR HOIIquote:
Snap ik welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kans is heel klein. Kan goed dat hij al kinderen heeft van mijn leeftijd. En dan nog ... Ik wil geen kinderen met zo'n oude vader, die overigens dertig jaar eerder dood zal gaan dan ik. Nee, bedankt. Bovendien heb je zo'n groot verschil in levenservaring dat een relatie bijna niet zal werken.
Er zullen vast uitzonderingen zijn waarbij dit wel allemaal perfect loopt, maar ik ga dan nog met m'n verstand mee en zal zoiets niet doen.
Maar zit mobielquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook gedag zeggen met een gifje, dat valt beter op.
Waarom ga jij niet op vakantie dan? Je hebt allerlei plannen en je hebt het geldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
OMG FOK IT HOII
[..]
Dan moet je geen hoi zeggen
O, vast wel. Alleen weet ik niet hoe hun relatie loopt, want daar heb ik geen inzicht in. Het is ook een keuze die IK maak, wat andere jonge meiden doen moeten ze lekker zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik wel![]()
Alleen er zijn dus wel voorbeelden van grote leeftijdsverschillen
alsof etsu niet zonder aandacht kanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
OMG FOK IT HOII
[..]
Dan moet je geen hoi zeggen
ja mij ook wel tenzij ik niet herkenbaar benquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut als iemand me zomaar op de foto zet
Zoveel geld heb ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet op vakantie dan? Je hebt allerlei plannen en je hebt het geld
Gewoon alleen gaan. Geen gezeik van andere.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet.
En niet echt iemand om mee te gaan, en alleen op vakantie lijkt me echt kut.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof etsu niet zonder aandacht kan
waar normale mensen water en voedsel nodig hebben heeft etsu aandacht nodig om voort te bestaan
zijn drang naar aandacht is zo extreem dat hij na 1 dag isoleercel gewoon doodgaat
Ik snap je ook volkomen, maar volgens mij zullen die relaties ook wel prima lopen (of rollen een paar jaar later hahahaha xD)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
O, vast wel. Alleen weet ik niet hoe hun relatie loopt, want daar heb ik geen inzicht in. Het is ook een keuze die IK maak, wat andere jonge meiden doen moeten ze lekker zelf weten natuurlijk.
ik kan best goed alleen dingen doen en alleen zijn. maar alleen op vakantie lijkt me niksquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan. Geen gezeik van andere.
Ik wil wel met je gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet.
Alle mensen hebben op zijn tijd aandacht nodig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof etsu niet zonder aandacht kan
waar normale mensen water en voedsel nodig hebben heeft etsu aandacht nodig om voort te bestaan
zijn drang naar aandacht is zo extreem dat hij na 1 dag isoleercel gewoon doodgaat
Alleen gaan is niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet.
Lijkt mij best tof om een keer alleen te gaan reizen met de trein.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan best goed alleen dingen doen en alleen zijn. maar alleen op vakantie lijkt me niks
Dat gezeik is soms wel handig om bij andere dingen te komen op vakantie waar je zelf niet aan gedacht had.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan. Geen gezeik van andere.
En ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan best goed alleen dingen doen en alleen zijn. maar alleen op vakantie lijkt me niks
natuurlijk, maar etsu heeft EXTREEM veel aandacht nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle mensen hebben op zijn tijd aandacht nodig.
Ik ga wel met je meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Kijk, mijn aantrekkingskracht is ook wat oppervlakkig. Mannen van 40, 50 hebben vaak wel iets. Maar als ze 70, 80 zijn dan niet meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap je ook volkomen, maar volgens mij zullen die relaties ook wel prima lopen (of rollen een paar jaar later hahahaha xD)
Had bonnetje gevraagd en gevraagd of ze daar haar nummer op kon schrijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Het kassameisje bij de Lidl flirtte met mij. Snel de winkel uitgerend![]()
Je trok laatst nog een fles champagne open toen ik het uitmaaktequote:
Zie het niet voor mezelf weggelegd om te gaan backpacken sowiesoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen gaan is niks mis mee hoor.
Je kan gewoon bepalen wat jij wilt zien, hoe laat je weg wilt gaan enz enz.
En als je echt gaat backpacken ofzo kom je ook wel mensen tegen
waar wil je heen?quote:
Etsu trekt wel vaker aan ietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je trok laatst nog een fles champagne open toen ik het uitmaakte
[..]
Zie het niet voor mezelf weggelegd om te gaan backpacken sowieso
We hadden het toch ook niet erover dat je met een man van 80 zou gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk, mijn aantrekkingskracht is ook wat oppervlakkig. Mannen van 40, 50 hebben vaak wel iets. Maar als ze 70, 80 zijn dan niet meer.
Friesland. Neem je paspoort mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo heel veel uit, zeg het maar
Ringoooooquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Omg JC
Je wist de 4 bandleden van The Beatles niet?
Ik wist er ook maar twee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Omg JC
zimbabwequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo heel veel uit, zeg het maar
Weet ik, maar als je een relatie aangaat wordt die man van 50 toch ouder?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden het toch ook niet erover dat je met een man van 80 zou gaan
Tenzij je zelf 70 bent
Dominantjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:23 schreef supersof het volgende:
en ik heb nooit gezeik van anderen want dat negeer ik gewoon en doe wat ik zelf wil en dan gaat die ander gewoon mee
Tenzij hij Benjamin Button heetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik, maar als je een relatie aangaat wordt die man van 50 toch ouder?
Hoezo Europa?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus noem je ook meteen iets.. Niet ergens in Europa ofzo?
John Lennon, Ringo Star, George Harrison en Mick Jaggerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Omg JC
heeft ie weer ban?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
John Lennon, Ringo Star, George Harrison en Mick Jagger
Dan ben je op het laatst een pedo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij hij Benjamin Button heet
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hel is ook mooi
echt wat voor jou altijd lekker warm enzo
jaquote:
Gelijk blackout nadat ik McCartney had ingevuldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden het toch ook niet erover dat je met een man van 80 zou gaan
Tenzij je zelf 70 bent
Kan je hem tenminste in zijn bed leggen als hij begint te zeuren.quote:
Noord-Afrika kan ook goedkoop zijn hoorquote:
estland?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus noem je ook meteen iets.. Niet ergens in Europa ofzo?
Je broodje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noord-Afrika kan ook goedkoop zijn hoor
Japan is 1 van de duurste landen om sowieso al heen te vliegen ja.
Al heeft m`n broodje 10 dagen Tokyo voor iets van 800 euro weten te fixen
Ik wist Paul McCartwel en John Lennon ook, maar die andere twee had ik nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelijk blackout nadat ik McCartney had ingevuld
Laten we naar Praag gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
estland?
nee ik weet niet waar ik heen wil
als ik maar weg ben
waarom doe je dan zoquote:
quote:
haha gvdquote:
Broodje sushi?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noord-Afrika kan ook goedkoop zijn hoor
Japan is 1 van de duurste landen om sowieso al heen te vliegen ja.
Al heeft m`n broodje 10 dagen Tokyo voor iets van 800 euro weten te fixen
Ringo Star toch welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist Paul McCartwel en John Lennon ook, maar die andere twee had ik nooit van gehoord.
OOOOOOOOOOOHquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
haha gvdhet is ook zo kk druk hier opeens
Broertje
Dat jij nou niet kunt lezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zijn broodje ja
dat lees je toch analfabeet
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groepsreis naar Sparta Praag-PEC
Dudequote:
Ga lekker jankenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
natuurlijk, maar etsu heeft EXTREEM veel aandacht nodig
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je hem tenminste in zijn bed leggen als hij begint te zeuren.
Elk nadeel hep zijn voordeel
Dan gaan jij en sof lekker shoppenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga geen groepsreis maken wat te maken heeft met voetbal
dat is echt de enige stad in oost-europa waar ik wel ben geweestquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan jij en sof lekker shoppen
en gaan toto en ik zwolle hooligans uithangen
Zitten wel borsthaartjes inquote:
Chinese praktijken dit.quote:
Ohquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt de enige stad in oost-europa waar ik wel ben geweest
IS Praag tegenwoordig ook al oost-europaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt de enige stad in oost-europa waar ik wel ben geweest
gvd wpquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zijn broodje ja
dat lees je toch analfabeet
Ik ben de sub, dus ik word op bed gesmeten gelegd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die leg je zeker ook wel eens op bed als hij gaat zeuren hè
mag toto wel op vakantie met zijn wondquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou best leuk zijn met zn vierenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kipburger. En het is PATAT!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Neem ik een broodje kipburger, kipcorn of kipnuggets bij mijn friet/patat?
Uh ja?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
IS Praag tegenwoordig ook al oost-europa
neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
mag toto wel op vakantie met zijn wond
ligt toch in het oostenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hep de sub op at.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben de sub, dus ik word op bed gesmeten gelegd.
kipnuggets want daar had je net zin inquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Neem ik een broodje kipburger, kipcorn of kipnuggets bij mijn friet/patat?
quote:
Hij verslindt allerlei soorten subs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hep de sub op at.
Rawrquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben de sub, dus ik word op bed gesmeten gelegd.
Ik ken in Praag nog wel een adresje waar dat zo gefixt wordtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
mag toto wel op vakantie met zijn wond
ja tochquote:
bijnaneukenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
toto heeft 1 talent
dat is mierenneuken
Friet is the way to go.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]pls. die limburgert denkt ook al dat het friet is
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Volgens de Duitse Ständiger Ausschuss für geographische Namen (StAGN) behoren de volgende landen tot Oost-Europa:
Oekraïne
Rusland
Wit-Rusland
Anders dan de StAGN kennen de Verenigde Naties (VN) het begrip "Centraal-Europa" niet. De VN vullen "Oost-Europa" daarom ruimer in en rekenen ook de volgende landen tot Oost-Europa:
Bulgarije
Hongarije
Moldavië
Polen
Roemenië
Slowakije
Tsjechië
De volgende landen liggen volgens zowel de StAGN als de VN in Azië, maar worden toch vaak onder Oost-Europa gerekend:
Armenië
Azerbeidzjan
Georgië
Kazachstan
Godsamme sof.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
kipnuggets want daar had je net zin in
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:32 schreef supersof het volgende:
FRIET !!!!!!!
fera ama lb inso en mex zijn het met me eens
Oh?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:32 schreef supersof het volgende:
FRIET !!!!!!!
je zei het net zelfquote:
Friet is geen woordquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:32 schreef supersof het volgende:
FRIET !!!!!!!
Ge ken moar beter uwe muil houwe.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:32 schreef supersof het volgende:
FRIET !!!!!!!
jij bent geen mensquote:
ik ben ook nog steeds te zwaar dus schaam je nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
inb4 opmerkingen over mijn gewicht oid
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Friet is voor mensen die geen fatsoenlijke opvoeding hebben gehad
Voortaan maar friet zeggen dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Friet is voor mensen die geen fatsoenlijke opvoeding hebben gehad
wow wat is dit voor een diss?quote:
oh dat doe ik ook niet. maar soms vinden mensen het grappig om bij elke opmerking over eten die ik maak mijn gewicht te betrekkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben ook nog steeds te zwaar dus schaam je niet
wat ben je danquote:
Een Jood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |