je moet geen hoi zeggen maar gewoon posten zoals je nu ook post of op iemand reagerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen ik word zo vaak genegeerd hier als ik hoi zeg
Mag het toch wel hopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
http://handekker.wordpress.com/de-bus/
zou hij aan al die mensen toestemming hebben gevraagd om ze op internet te mogen zetten
Die kans is heel klein. Kan goed dat hij al kinderen heeft van mijn leeftijd. En dan nog ... Ik wil geen kinderen met zo'n oude vader, die overigens dertig jaar eerder dood zal gaan dan ik. Nee, bedankt. Bovendien heb je zo'n groot verschil in levenservaring dat een relatie bijna niet zal werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo geen toekomst? Misschien wil die man wel gewoon nog kinderen krijgen en kan je het nog best lang volhouden dan.
Doe ik ook vakerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet geen hoi zeggen maar gewoon posten zoals je nu ook post of op iemand reageren
ik denk het niet eigenlijkquote:
Ik zei volgens mij dat jij je bek moest houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen ik word zo vaak genegeerd hier als ik hoi zeg
OMG JR HOIIquote:
Snap ik welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kans is heel klein. Kan goed dat hij al kinderen heeft van mijn leeftijd. En dan nog ... Ik wil geen kinderen met zo'n oude vader, die overigens dertig jaar eerder dood zal gaan dan ik. Nee, bedankt. Bovendien heb je zo'n groot verschil in levenservaring dat een relatie bijna niet zal werken.
Er zullen vast uitzonderingen zijn waarbij dit wel allemaal perfect loopt, maar ik ga dan nog met m'n verstand mee en zal zoiets niet doen.
Maar zit mobielquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook gedag zeggen met een gifje, dat valt beter op.
Waarom ga jij niet op vakantie dan? Je hebt allerlei plannen en je hebt het geldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
OMG FOK IT HOII
[..]
Dan moet je geen hoi zeggen
O, vast wel. Alleen weet ik niet hoe hun relatie loopt, want daar heb ik geen inzicht in. Het is ook een keuze die IK maak, wat andere jonge meiden doen moeten ze lekker zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik wel![]()
Alleen er zijn dus wel voorbeelden van grote leeftijdsverschillen
alsof etsu niet zonder aandacht kanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
OMG FOK IT HOII
[..]
Dan moet je geen hoi zeggen
ja mij ook wel tenzij ik niet herkenbaar benquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut als iemand me zomaar op de foto zet
Zoveel geld heb ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet op vakantie dan? Je hebt allerlei plannen en je hebt het geld
Gewoon alleen gaan. Geen gezeik van andere.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet.
En niet echt iemand om mee te gaan, en alleen op vakantie lijkt me echt kut.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof etsu niet zonder aandacht kan
waar normale mensen water en voedsel nodig hebben heeft etsu aandacht nodig om voort te bestaan
zijn drang naar aandacht is zo extreem dat hij na 1 dag isoleercel gewoon doodgaat
Ik snap je ook volkomen, maar volgens mij zullen die relaties ook wel prima lopen (of rollen een paar jaar later hahahaha xD)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
O, vast wel. Alleen weet ik niet hoe hun relatie loopt, want daar heb ik geen inzicht in. Het is ook een keuze die IK maak, wat andere jonge meiden doen moeten ze lekker zelf weten natuurlijk.
ik kan best goed alleen dingen doen en alleen zijn. maar alleen op vakantie lijkt me niksquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan. Geen gezeik van andere.
Ik wil wel met je gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet.
En niet echt iemand om mee te gaan, en alleen op vakantie lijkt me echt kut.
Alle mensen hebben op zijn tijd aandacht nodig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof etsu niet zonder aandacht kan
waar normale mensen water en voedsel nodig hebben heeft etsu aandacht nodig om voort te bestaan
zijn drang naar aandacht is zo extreem dat hij na 1 dag isoleercel gewoon doodgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |