SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Hoezo geen toekomst? Misschien wil die man wel gewoon nog kinderen krijgen en kan je het nog best lang volhouden dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik net bedoelde overigens, was dat ik geen relatie met iemand van 50 aan zou gaan omdat er voor mij geen toekomst in zit. Dat zegt niet dat ik niet verliefd kan worden.
quote:
Gewoon naar China.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil wel een keer naar Berlijn liften of zo.
Echt hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
Etsu is boos omdat niemand gedag tegen hem zei.
Ooh was hij aanwezig dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
Blijf maar dromenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet uit Afrika halen, maar gewoon uit Artis. Als ze oud zijn en een goed leven willen.
Pak ik de schapen van de buren wel als voer voor ze
ik zou het niet alleen doen/willen. misschien wel over een paar jaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel paar keer over nagedacht om dat gewoon te doen, maar had ik net op dat moment totaal geen spullen bij me om het daar zo lang vol te houden
nou ik zou niet liftenquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
hoi liefjequote:
Dromen mag altijd tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Blijf maar dromen
[..]
ik zou het niet alleen doen/willen. misschien wel over een paar jaar
Jongen ik word zo vaak genegeerd hier als ik hoi zegquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen ik word zo vaak genegeerd hier als ik hoi zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |