ligt toch in het oostenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
IS Praag tegenwoordig ook al oost-europa
Ik dacht dat hep de sub op at.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben de sub, dus ik word op bed gesmeten gelegd.
kipnuggets want daar had je net zin inquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Neem ik een broodje kipburger, kipcorn of kipnuggets bij mijn friet/patat?
quote:
Hij verslindt allerlei soorten subs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hep de sub op at.
Rawrquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben de sub, dus ik word op bed gesmeten gelegd.
Ik ken in Praag nog wel een adresje waar dat zo gefixt wordtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
mag toto wel op vakantie met zijn wond
ja tochquote:
bijnaneukenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
toto heeft 1 talent
dat is mierenneuken
Friet is the way to go.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]pls. die limburgert denkt ook al dat het friet is
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
IS Praag tegenwoordig ook al oost-europa
quote:Volgens de Duitse Ständiger Ausschuss für geographische Namen (StAGN) behoren de volgende landen tot Oost-Europa:
Oekraïne
Rusland
Wit-Rusland
Anders dan de StAGN kennen de Verenigde Naties (VN) het begrip "Centraal-Europa" niet. De VN vullen "Oost-Europa" daarom ruimer in en rekenen ook de volgende landen tot Oost-Europa:
Bulgarije
Hongarije
Moldavië
Polen
Roemenië
Slowakije
Tsjechië
De volgende landen liggen volgens zowel de StAGN als de VN in Azië, maar worden toch vaak onder Oost-Europa gerekend:
Armenië
Azerbeidzjan
Georgië
Kazachstan
Godsamme sof.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
kipnuggets want daar had je net zin in
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|