Alleen gaan is niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet.
En niet echt iemand om mee te gaan, en alleen op vakantie lijkt me echt kut.
Lijkt mij best tof om een keer alleen te gaan reizen met de trein.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan best goed alleen dingen doen en alleen zijn. maar alleen op vakantie lijkt me niks
Dat gezeik is soms wel handig om bij andere dingen te komen op vakantie waar je zelf niet aan gedacht had.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan. Geen gezeik van andere.
En ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan best goed alleen dingen doen en alleen zijn. maar alleen op vakantie lijkt me niks
natuurlijk, maar etsu heeft EXTREEM veel aandacht nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle mensen hebben op zijn tijd aandacht nodig.
Ik ga wel met je meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Kijk, mijn aantrekkingskracht is ook wat oppervlakkig. Mannen van 40, 50 hebben vaak wel iets. Maar als ze 70, 80 zijn dan niet meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap je ook volkomen, maar volgens mij zullen die relaties ook wel prima lopen (of rollen een paar jaar later hahahaha xD)
Had bonnetje gevraagd en gevraagd of ze daar haar nummer op kon schrijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Het kassameisje bij de Lidl flirtte met mij. Snel de winkel uitgerend![]()
Je trok laatst nog een fles champagne open toen ik het uitmaaktequote:
Zie het niet voor mezelf weggelegd om te gaan backpacken sowiesoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen gaan is niks mis mee hoor.
Je kan gewoon bepalen wat jij wilt zien, hoe laat je weg wilt gaan enz enz.
En als je echt gaat backpacken ofzo kom je ook wel mensen tegen
waar wil je heen?quote:
Etsu trekt wel vaker aan ietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je trok laatst nog een fles champagne open toen ik het uitmaakte
[..]
Zie het niet voor mezelf weggelegd om te gaan backpacken sowieso
We hadden het toch ook niet erover dat je met een man van 80 zou gaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk, mijn aantrekkingskracht is ook wat oppervlakkig. Mannen van 40, 50 hebben vaak wel iets. Maar als ze 70, 80 zijn dan niet meer.
Friesland. Neem je paspoort mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo heel veel uit, zeg het maar
Ringoooooquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Omg JC
Je wist de 4 bandleden van The Beatles niet?
Ik wist er ook maar twee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Omg JC
Je wist de 4 bandleden van The Beatles niet?
zimbabwequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet zo heel veel uit, zeg het maar
Weet ik, maar als je een relatie aangaat wordt die man van 50 toch ouder?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden het toch ook niet erover dat je met een man van 80 zou gaan
Tenzij je zelf 70 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |