Mijn afkeer en superioriteitsgevoel, en dat van velen, zal groeien tegen dat soort beestenregimesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja, of misschien zien zij die idioten wel als degenen die het vuile werk opknappen.
Wat valt er dan precies te tolereren als het zich niet in je omgeving afspeelt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is de precieze definitie van tolereren.
Zo is het ook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:38 schreef Re het volgende:
Ook hier weer alles er bij de haren bijtrekken.
Wees gewoon blij dat die mongolen kapotgebombardeerd worden
Als de kippen bij is? IS staat bijna in Bagdad, heeft al meer dan de helft van het land (?) en de VS komt eindelijk in actie...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:32 schreef Revolution-NL het volgende:
Er is daar veel olie te halen dus de belangen zijn groot. Mooi om te zien dat de VS er dan als de kippen bij is om in te grijpen terwijl men Syrië (waar niets te halen valt) links laat liggen.
Geen idee. Maar hoe is dat relevant/quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe heette die Imam die homo's van flatgebouwen wilde gooien?
Mee eens, iedereen zit altijd op de VS te zeuren maar zonder de VS waren we nergens.quote:
ja misschien zit de zoon van Joe Biden ook wel met zijn schalievingers in Irakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Als de kippen bij is? IS staat bijna in Bagdad, heeft al meer dan de helft van het land (?) en de VS komt eindelijk in actie...
Maar nu de VS genoeg olie en gas produceren om zelfvoorzienend te zijn is goedkope olie op de wereldmarkt niet meer in hun voordeel.
Rusland en Iran: sancties; Irak en Libië: puinhoop. Goed voor de Amerikaanse industrie, die veel minder moet betalen voor olie en gas dan de rest van de wereld.
Heb je een bron voor de assertie dat de VS (bijna) zelfvoorzienend is qua energievoorziening?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Als de kippen bij is? IS staat bijna in Bagdad, heeft al meer dan de helft van het land (?) en de VS komt eindelijk in actie...
Maar nu de VS genoeg olie en gas produceren om zelfvoorzienend te zijn is goedkope olie op de wereldmarkt niet meer in hun voordeel.
Rusland en Iran: sancties; Irak en Libië: puinhoop. Goed voor de Amerikaanse industrie, die veel minder moet betalen voor olie en gas dan de rest van de wereld.
Als religie hieraan ten grondslag ligt zouden toch significant meer moslims zich aan moeten sluiten bij de ISIS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:19 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Totaal relevant, religie ligt ten grondslag aan dit conflict.
Je moet niet zomaar blind afgaan op wat jou Imam zegt.
Als westerling zal dat ongetwijfeld gelden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:36 schreef .Exe het volgende:
[..]
Mijn afkeer en superioriteitsgevoel, en dat van velen, zal groeien tegen dat soort beestenregimes![]()
Aangezien de US niet loopt te roepen dat die wapens bij Poetin vandaan komen kan je daar je vraagtekens bij zetten. Een meer relevantere vraag lijkt me te willen weten wie dan die wapens heeft betaald.quote:
Tuurlijk niet joh, het zijn de uitwassen, de extremisten die moeten worden uitgeroeid!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als religie hieraan ten grondslag ligt zouden toch significant meer moslims zich aan moeten sluiten bij de ISIS.
Dan ga ik JUICHENquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wacht op live beelden / foto's?
Lijkt me heerlijk om zo'n konvooi van 30 vrachtwagens met isis vlag te zien en luttele seconden later BAM! Dag konvooi
Wat denk je dan dat er in die vrachtwagens zit? Hint: onschuldige burgers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt me heerlijk om zo'n konvooi van 30 vrachtwagens met isis vlag te zien en luttele seconden later BAM! Dag konvooi
Pff, krijgen we dat geouwehoer weer.......quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat er in die vrachtwagens zit? Hint: onschuldige burgers.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind dit toch een beetje ziek hoor. Nou kunnen het nog zulke grote teringlijers zijn he, maar het blijven gewoon mensen. Graag kijken hoe mensen vermoord worden, of ervoor juichen vind ik eht ziek. Hoe hard het ook nodig is dat het gebeurdquote:
Ah, de no-true-Scotsman drogredenatie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee want ze volgen de Islam niet die pleit voor gematigdheid.Ze zijn in alles extreem en intolerant en moorddadig. SmDe islamitische gemeenschap veroordeelt Isis en wijst ze af maar dat sla jij liever over.
onthoofd en al...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat er in die vrachtwagens zit? Hint: onschuldige burgers.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef Re het volgende:
[..]
ja misschien zit de zoon van Joe Biden ook wel met zijn schalievingers in Irak
Als de gasprijs/olieprijs elders ook daalt valt het voordeel voor de industrie in de VS weg. Waarom denk je dat er tot dit jaar een verbod bestond op de uitvoer van gas en olie vanuit de VS? Een week geleden is de eerste olietanker naar Taiwan vertrokken, omdat Washington een afweging maakt tussen de economische voordelen van een uitvoerverbod enerzijds, de diplomatieke voordelen van export anderzijds.quote:Natural gas consumption in the United States could rise by 19 to 31 percent over the next five years due to a wave of industrial projects slated for construction.
A new study from the University of Texas’ Center for Energy Economics found 144 natural gas-intensive industrial projects on the drawing board that could be built by the end of the decade. They include processing facilities for the production of ethylene, methanol, ammonia, urea, nitrogen fertilizer, and gas-to-liquids, among others.
Taken together, the projects could total $121 billion in investment and add 26 billion cubic feet per day of natural gas demand. The Texas projections are significantly higher than what the U.S. Energy Information Administration has predicted.
The sudden surge of major projects being drawn up in corporate board rooms is a direct result of the shale gas revolution, which brought enormous volumes of natural gas online and caused prices to crater. Flush with cheap gas, major plastics and fertilizer companies are rushing to build new facilities that use natural gas as a feedstock for their products.
Many of the facilities – such as ExxonMobil’s ethane cracker in Houston, and BASF’s ammonia plant in Freeport, Texas – will be constructed near the Gulf Coast, to take advantage of cheap gas and existing industrial infrastructure.
The flurry of construction underway is essentially a massive bet on natural gas prices staying low. For the last few years, low natural gas prices have attracted many companies to “reshore” their operations as lower energy costs offset higher labor costs. The natural gas industry has trumpeted the shale revolution, and has claimed that the “reindustrialization” of America will be a permanent fixture in this new era of energy abundance.
http://www.nasdaq.com/art(...)368961#ixzz39oeC0qxz
Ik zie niet in wat er mis mee is? Omgekeerd staan ze ook te juichen als ze weer wat mensjes hebben afgeslacht...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit toch een beetje ziek hoor. Nou kunnen het nog zulke grote teringlijers zijn he, maar het blijven gewoon mensen. Graag kijken hoe mensen vermoord worden, of ervoor juichen vind ik eht ziek. Hoe hard het ook nodig is dat het gebeurd
Dus dat er 1000en gewone burgers mee de dood worden ingesleurd doet jouw niks? Goh wat een empathie, je laat je goed kennen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pff, krijgen we dat geouwehoer weer.......
Gewoon alles met de grond gelijk maken in dat pleuris kalifaat
Weg ermee!
Als zij het doen vind ik het ziek. Als het andersom zo gaat ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis mee is? Omgekeerd staan ze ook te juichen als ze weer wat mensjes hebben afgeslacht...
Ik zie dat niet als mensen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit toch een beetje ziek hoor. Nou kunnen het nog zulke grote teringlijers zijn he, maar het blijven gewoon mensen. Graag kijken hoe mensen vermoord worden, of ervoor juichen vind ik eht ziek. Hoe hard het ook nodig is dat het gebeurd
Ze hebben hun menszijn opgegeven toen ze de hoofden afsneden van andere, levende mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Als je pretendeert beter te zijn is daar wel het een en ander op aan te merken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis mee is? Omgekeerd staan ze ook te juichen als ze weer wat mensjes hebben afgeslacht...
Ik heb liever geen gewone burgerslachtoffers. Alleen jou beredenering van wat er in die vrachtwagens zit.. daar word ik zo moe vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus dat er 1000en gewone burgers mee de dood worden ingesleurd doet jouw niks? Goh wat een empathie, je laat je goed kennen.
Het probleem is dat je denkt net als een koudbloedige moordenaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet eerder rusten dan dat elke haatbaard een knisperend hoopje as en menselijk vet is inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:55 schreef Scorpie het volgende:
Hopelijk vallen er vele bommen op de hoofden van de koppensnellende barbaarextremisten die zich ISIS noemen, Insjallah Allah SnAckhbar en de hele teringbende die erbij hoort
Nou dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:56 schreef Gewas het volgende:
Ik heb altijd een hekel gehad aan Amerika, maar hoe ze zich opstellen tegen Rusland en nu tegen die idioten van de ISIS hebben ze mijn respect gekregen. Stuur alsjeblieft je volledige luchtmacht daar naartoe om dat tuig kapot te bombarderen.
Vertel, hoe zou je dan deze lui aan moeten pakken? Pakje thee, koekje erbij? Wat is nou concreet jouw oplossing Xa1pt, je schijnt het beter te weten dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je pretendeert beter te zijn is daar wel het een en ander op aan te merken.
Tuurlijk man. Opruimen die Kenkerlijersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze hebben hun menszijn opgegeven toen ze de hoofden afsneden van andere, levende mensen.
Je buren kunnen er rare gewoontes op na houden. Ga je dat tolereren of breek je bij ze in om camera's op te hangen en ze te confronteren met hun schandelijke gedrag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat valt er dan precies te tolereren als het zich niet in je omgeving afspeelt?
Nou nee. Waar ISIS leden glimlachend kinderen hun kop afsnijden simpelweg omdat hun God God heet en niet Allah bombardeert Amerika de glimlachende haatbaard die dat kind zijn kop afsneed. Als je dat verschil niet kan inzien, tsja, iets met balk, oog, moslim enzovoorts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je denkt net als een koudbloedige moordenaar.
Het interesseert mij niet wat jij van mij denkt of vindtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je denkt net als een koudbloedige moordenaar.
Je vriendin heeft af en toe d'r buien. Tolereer je dat als je eist dat ze nooit meer zo'n bui heeft?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je buren kunnen er rare gewoontes op na houden. Ga je dat tolereren of breek je bij ze in om camera's op te hangen en ze te confronteren met hun schandelijke gedrag?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hopelijk gebruikt men fosfor en napalm tegen die haatbaarden...
Nou dat is al 1 iemand die voor anderen wil bepalen hoe ze leven. Daar ging het toch om?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hoe is dat relevant/
Absent.quote:
Niet leuk dit...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hopelijk gebruikt men fosfor en napalm tegen die haatbaarden...
Ah, de uitwassen van een extremistische geloofsovertuiging die dood en verderft zaait onder hele bevolkingsgroepen omdat ze minderwaardig worden geacht gelijkstellen aan een emotionele bui van je vriendin, zo kennen we je weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vriendin heeft af en toe d'r buien. Tolereer je dat als je eist dat ze nooit meer zo'n bui heeft?
Glimlachen hier een aantal figuren bij het zien van beelden van de bombardementen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee. Waar ISIS leden glimlachend kinderen hun kop afsnijden
Ga je toch lekker met ze in discussie, ik betaal wel mee aan je vliegticket.quote:
Rationeel kun je het beter noemen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert mij niet wat jij van mij denkt of vindt
ik geef mijn mening en daarmee klaar!
Domweg ergens met gestrekt been in komen vallen zonder dat je de voorgaande posts hebt gelezen, zo kennen we je weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, de uitwassen van een extremistische geloofsovertuiging die dood en verderft zaait onder hele bevolkingsgroepen omdat ze minderwaardig worden geacht gelijkstellen aan een emotionele bui van je vriendin, zo kennen we je weer
als ze hun kinderen onthoofden etc heb ik er wat minder moeite mee, dat is wel wat meer dan een rare gewoontequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je buren kunnen er rare gewoontes op na houden. Ga je dat tolereren of breek je bij ze in om camera's op te hangen en ze te confronteren met hun schandelijke gedrag?
Ik wil er 5. En die ene haatbaard vind ik niet bepaald heel representatief voor 'de moslims'. Overigens was die toch ook al snel de mond gesnoerd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou dat is al 1 iemand die voor anderen wil bepalen hoe ze leven. Daar ging het toch om?
Als mijn buren kinderen onthoofden, bel ik toch even de politiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je er niet vergeten bij te zeggen dat de VS er in de eerste plaats voor gezorgd heeft dat het een zooitje werd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:03 schreef Nintex het volgende:
Hopelijk is hiermee ook het 'taboe' van westers ingrijpen in minder beschaafde gebieden verleden tijd. Er heerste nogal een stigma op sinds Afghanistan, Irak, Libie. Soms moet je met de botte bijl hakken en daar verantwoordelijkheid voor nemen. Niets anders dan respect voor de VS die de daad bij het woord voegen.
En terecht natuurlijk. Die mensen zien gerechtigheid; moordenaars van onschuldige mensen die zelf opgeruimd worden. Als je dat niet kan waarderen ben je verrot tot op je ziel. Xa1pt, ben jij verrot tot in je ziel? Keur jij de moordaanslagen op onschuldige kinderen goed? Vind jij niet dat er gerechtigheid hoort te zijn voor mensen die onschuldige kinderen vermoorden? Zeg eens Xa1pt, wat is nou jouw oplossing voor dit probleem? Ik zie je vooral ageren tegen van alles en nog wat, maar constructief iets bedenken ho maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Glimlachen hier een aantal figuren bij het zien van beelden van de bombardementen.
Zwak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als mijn buren kinderen onthoofden, bel ik toch even de politie
No true Scotsman drogredenatie. Jammer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik wil er 5. En die ene haatbaard vind ik niet bepaald heel representatief voor 'de moslims'. Overigens was die toch ook al snel de mond gesnoerd?
In dit geval heeft de VS niet zoveel verantwoordelijkheid gehad in de totstandkoming van de zooi die ISIS heet. Dat was in de genoemde landen wel wat anders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:03 schreef Nintex het volgende:
Hopelijk is hiermee ook het 'taboe' van westers ingrijpen in minder beschaafde gebieden verleden tijd. Er heerste nogal een stigma op sinds Afghanistan, Irak, Libie. Soms moet je met de botte bijl hakken en daar verantwoordelijkheid voor nemen. Niets anders dan respect voor de VS die de daad bij het woord voegen.
Doe eens normaal joh, zotte troll. Niet lachen om de moord op anderen is niet hetzelfde als de moord van anderen goedkeuren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Die mensen zien gerechtigheid; moordenaars van onschuldige mensen die zelf opgeruimd worden. Als je dat niet kan waarderen ben je verrot tot op je ziel. Xa1pt, ben jij verrot tot in je ziel? Keur jij de moordaanslagen op onschuldige kinderen goed? Vind jij niet dat er gerechtigheid hoort te zijn voor mensen die onschuldige kinderen vermoorden? Zeg eens Xa1pt, wat is nou jouw oplossing voor dit probleem? Ik zie je vooral ageren tegen van alles en nog wat, maar constructief iets bedenken ho maar.
Hoor graag van je
Ja en wie gaat het anders doen dan, de zwakzinnige Europese leiders? De opportunistische Turken? Wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In dit geval heeft de VS niet zoveel verantwoordelijkheid gehad in de totstandkoming van de zooi die ISIS heet. Dat was in de genoemde landen wel wat anders.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)hodoxe-moslims.dhtmlquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik wil er 5. En die ene haatbaard vind ik niet bepaald heel representatief voor 'de moslims'. Overigens was die toch ook al snel de mond gesnoerd?
HeatWave beweerde dat moslims hier mensen dwingen mee te doen aan hun geloof. Noem eens 5 voorbeelden van moslims die dat proberen af te dwingen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
No true Scotsman drogredenatie. Jammer.
Ga naar buiten en wijs er 5 aan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
HeatWave beweerde dat moslims hier mensen dwingen mee te doen aan hun geloof. Noem eens 5 voorbeelden van moslims die dat proberen af te dwingen.
Doe maar niet, heb het maar gewoon over niet nieuwsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
HeatWave beweerde dat moslims hier mensen dwingen mee te doen aan hun geloof. Noem eens 5 voorbeelden van moslims die dat proberen af te dwingen.
Hoezo? Ik heb Xa1pt zich nog nooit afkeurend zien uitlaten over de ISIS en het vermoorden van onschuldige kindertjes, vandaar dat ik vraag wat hij er precies van vind. Heb je daar problemen mee, dat ik op de man afvraag wat iemands standpunt is in een discussie waarin er wordt gestrooid met oneliners en het downplayen van het probleem? Of vind je werkelijk waar dat het vermoorden van kinderen gelijk staat aan je vriendin die een emo bui heeft, hm?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, zotte troll. Niet lachen om de moord op anderen is niet hetzelfde als de moord van anderen goedkeuren.
En dat snap je heus wel, maar zo een beetje etteren is natuurlijk veel leuker. Kap dar eens mee joh, je zet jezelf voor schut
Ik wil 5 voorbeelden van moslims die de rest van Nederland af dwingen volgens hun geloof te leven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)hodoxe-moslims.dhtml
Hier, een hele wijk die men onder shariawetgeving heeft geplaatst. Wat wil je nog meer precies?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Uit mijn artikel. Geen dank.quote:Meisjes worden aangesproken door gesluierde vrouwen die hun afkeuring laten blijken over 'rokken boven de knie' en 'jurken met spaghettibandjes'. Een gesluierde moslimvrouw zegt daarover dat 'vrouwen in de diepste kern van de biblebelt toch ook lange rokken dragen en dat er in Staphorst op zondag toch ook niet wordt gewerkt?'. De meerderheid bepaalt, 'dat is waar deze zogenaamde democratie Nederland op is gebouwd, maar o wee als ergens een andere of vreemde groep de meerderheid wordt', stelt de moslima.
Hopelijk wel dodelijk effectief...quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb Xa1pt zich nog nooit afkeurend zien uitlaten over de ISIS en het vermoorden van onschuldige kindertjes, vandaar dat ik vraag wat hij er precies van vind. Heb je daar problemen mee, dat ik op de man afvraag wat iemands standpunt is in een discussie waarin er wordt gestrooid met oneliners en het downplayen van het probleem? Of vind je werkelijk waar dat het vermoorden van kinderen gelijk staat aan je vriendin die een emo bui heeft, hm?
Hier heb ik problemen mee. Als je niet lacht om het vermoorden van anderen, kan je gerechtigheid niet waarderen en ben je verrot in je ziel volgens jou. Om tot de volgende vraag te komen dat je dan waarschijnlijk ook moordaanslagen goedkeurtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Die mensen zien gerechtigheid; moordenaars van onschuldige mensen die zelf opgeruimd worden. Als je dat niet kan waarderen ben je verrot tot op je ziel. Xa1pt, ben jij verrot tot in je ziel? Keur jij de moordaanslagen op onschuldige kinderen goed?
Absoluut. Zoals ik elders al zei: ik heb een bestelling kinderhoofdjes die ik ergens deze maand verwacht geleverd te krijgen. In m'n huis heb ik al een flink aantal planken met potten sterk water die dan eindelijk hun doel kunnen dienen. Biertje erbij en wegdromen maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Die mensen zien gerechtigheid; moordenaars van onschuldige mensen die zelf opgeruimd worden. Als je dat niet kan waarderen ben je verrot tot op je ziel. Xa1pt, ben jij verrot tot in je ziel? Keur jij de moordaanslagen op onschuldige kinderen goed? Vind jij niet dat er gerechtigheid hoort te zijn voor mensen die onschuldige kinderen vermoorden?
Zeg nou zelf, filmpjes van haatbaarden die panisch rondrennen en ineens in een *poef* verdwijnen is toch best grappig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Omdat je niet lacht om een filmpje waar anderen vermoord worden
Enait.quote:
Ik heb het nergens over glimlachen gehad, ik gaf aan dat ik niet kan begrijpen dat er mensen zijn die het niet kunnen waarderen dat ISIS aangepakt wordt. Alhoewel, ik kan het wel begrijpen, als je zelf een ISIS sympathisant bent. Vandaar de vraag om eens wat opheldering te krijgen over standpunten. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik problemen mee. Als je niet lacht om het vermoorden van anderen, kan je gerechtigheid niet waarderen en ben je verrot in je ziel volgens jou. Om tot de volgende vraag te komen dat je dan waarschijnlijk ook moordaanslagen goedkeurt
Omdat je niet lacht om een filmpje waar anderen vermoord worden
Als je nou gewoon eens de post van HeatWave leest waar ik op reageerde hoef je ook niet zo quasi-verongelijkt te lopen doen. Zo niet, ook prima, maar dan reageer ik gewoon niet meer op je GeenStijl-manier van doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef Scorpie het volgende:
Of vind je werkelijk waar dat het vermoorden van kinderen gelijk staat aan je vriendin die een emo bui heeft, hm?
Die dwingt niemand om te leven volgens zijn regels. Hij dwingt af dat bestaande regels zonder discriminatie worden nageleefd.quote:
ja wat win je met drogterrreur? Nietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over glimlachen gehad, ik gaf aan dat ik niet kan begrijpen dat er mensen zijn die het niet kunnen waarderen dat ISIS aangepakt wordt. Alhoewel, ik kan het wel begrijpen, als je zelf een ISIS sympathisant bent. Vandaar de vraag om eens wat opheldering te krijgen over standpunten. Niks mis mee.
Uhhhh......quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over glimlachen gehad,
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Glimlachen hier een aantal figuren bij het zien van beelden van de bombardementen.
quote:
Khoulaniquote:
Ach flikker toch op zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die dwingt niemand om te leven volgens zijn regels. Hij dwingt af dat bestaande regels zonder discriminatie worden nageleefd.
Nou, ik denk dat Dromebama toch wel hoopt wat leventjes te redden als hij de ISIS leden onderaan de berg kapot bombardeert. Je weet wel, die gasten die klaar staan met messen om ongelovigen die uit de bergen komen af te maken. Maar hey, dat scharen we dan maar even onder het kopje 'niets'.quote:
uhhhhhquote:
Daar lees je maar gemakshalve even overheen, dat dat er achter stond ja?quote:Die mensen zien gerechtigheid;
Enait is een geflipte mafkees die koste wat kost z'n islamitische interpretatie van de wet en rechtspraak erdoor jaagt, ten nadele van onze gebruiken. Dat heeft werkelijk waar niks uit te staan met het al dan wel niet interpreteren van huidige discriminatieregels.quote:
ik had het over jouw drogaanval sufkopquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Dromebama toch wel hoopt wat leventjes te redden als hij de ISIS leden onderaan de berg kapot bombardeert. Je weet wel, die gasten die klaar staan met messen om ongelovigen die uit de bergen komen af te maken. Maar hey, dat scharen we dan maar even onder het kopje 'niets'.
Precies, Amerikaans leiderschap is beter dan geen leiderschap en democratie is nog altijd de beste staatsvorm, of zoals Churchill het mooi kon verwoorden:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wie gaat het anders doen dan, de zwakzinnige Europese leiders? De opportunistische Turken? Wie?
Van de BRIC landen hoef je al helemaal geen actie te verwachten, wie dan?
quote:"Many forms of Government have been tried and will be tried in this world of sin and woe. No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried from time to time."
Daar heb ik toch al op gereageerd. Jij zegt alleen dat je het nergens over glimlachen hebt. Terwijl je het daar toch echt over hebt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
uhhhhh
[..]
Daar lees je maar gemakshalve even overheen, dat dat er achter stond ja?
Nee. Enait handelt correct en volgens de regels die gelden binnen onze rechtsstaat. Dat hij keer op keer te maken heeft met xenofoben die objectieve regels op basis van hun eigen standaarden willen invullen, kan Enait niets aan doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enait is een geflipte mafkees die koste wat kost z'n islamitische interpretatie van de wet en rechtspraak erdoor jaagt, ten nadele van onze gebruiken. Dat heeft werkelijk waar niks uit te staan met het al dan wel niet interpreteren van huidige discriminatieregels.
Je bent er zeker zelf een of niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee. Enait handelt correct en volgens de regels die gelden binnen onze rechtsstaat. Dat hij keer op keer te maken heeft met xenofoben die objectieve regels op basis van hun eigen standaarden willen invullen, kan Enait niets aan doen.
Enait is geen (mede)wetgever. Het enige wat hij doet is opereren binnen de grenzen zoals die zijn vastgesteld.
En over mijn posts lees je nu ook gemakshalve maar heen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
uhhhhh
[..]
Daar lees je maar gemakshalve even overheen, dat dat er achter stond ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |