Juist!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Russische gevechtsvliegtuigen doen al weken mee? Je bedoelt de MiGs die gekocht zijn en gevlogen worden door het Iraakse leger? Want zo ken ik er nog wel een paar.
Ik denk ook dat die vliegtuigen bemant worden door Russen of andere ingehuurde piloten (Syriers? Serven?), je kan mij niet vertellen dat dat zooitje ongeregeld in Irak met 2 Cessna's ineens crew heeft voor een stuk of wat SU-25's die een dag na levering effectief kunnen bombarderen.quote:
SA is niet USA.quote:
Ja ok. Aardig artikel, zal niet 100% waar zijn maar wat is dat wel tegenwoordig? Als je de link niet ziet dan is het ook goed. Ik vind 't allemaal nogal krom.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
SA is niet USA.
USA kan SA te vriend willen houden maar dat is heel wat anders dan dat de USA SA steunt bij hun bemoeienissen in Syrie e/o Irak.
Prins Bandar is allang persona non grata en buitenspel gezet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ok. Aardig artikel, zal niet 100% waar zijn maar wat is dat wel tegenwoordig? Als je de link niet ziet dan is het ook goed. Ik vind 't allemaal nogal krom.
Het gaat ook meer om de geschiedenis. Maar goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:45 schreef Montagui het volgende:
[..]
Prins Bandar is allang persona non grata en buitenspel gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |