http://nos.nl/artikel/684188-amerikanen-bombarderen-isis.htmlquote:De Amerikaanse luchtmacht heeft een stelling van ISIS-troepen in het noorden van Irak gebombardeerd. Gisteren gaf president Obama toestemming voor dergelijke acties als verdediging van Amerikaanse militairen en christenen die op de vlucht zijn voor de opmars van ISIS-troepen.
4x?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:08 schreef Brum_brum het volgende:
Onder het mom van 4x is scheepsrecht?
Jij hebt niet door dat oorlog er juist voor zorgt dat er meer mensen zullen vluchten/migreren/asiel aan gaan vragen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:20 schreef imanidiot het volgende:
Volgens mij is dat wel een verstandig geen mensen op de grond alleen bombarderen.
Hopelijk worden ze dan in Iran en SA wakker en omsingelen ze die gasten.
Hebben ze een oorlog met vier fronten muahahaha.
Scheelt ons weer wat nieuwe Nederlanders.
Iran is ISIS al een tijdje aan het bombarderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:20 schreef imanidiot het volgende:
Hopelijk worden ze dan in Iran en SA wakker en omsingelen ze die gasten.
Dacht je dat er nog iemand leeft als die klaar zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Jij hebt niet door dat oorlog er juist voor zorgt dat er meer mensen zullen vluchten/migreren/asiel aan gaan vragen?
VS kennende, zal het merendeel wel weer onschuldige burgers zijn....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:21 schreef Allesreiniger het volgende:
Genieten. Ik hoop dat we nog wel filmpjes kunnen zien hoe dat tuig uit elkaar wordt gebombardeerd.
Man oh manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:29 schreef penny-wise het volgende:
[..]
VS kennende, zal het merendeel wel weer onschuldige burgers zijn....
Onschuldige burgers die met Jihad vlaggen zwaaien. Het mooie aan ISIS is dat ze alle onschuldige burgers al onthoofd hebben. Geen collateral damage dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:29 schreef penny-wise het volgende:
[..]
VS kennende, zal het merendeel wel weer onschuldige burgers zijn....
Je hebt op zich gelijk, maar iedereen in het Westen is het er wel over eens dat ISIS kut is, en dat betekent geen publiek debat, geen demonstraties, en dus geen media-hype.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:31 schreef Shokirbek85 het volgende:
Ondanks honderd duizenden mensen afgeslacht worden en we dit (nauwelijks) meekrijgen omdat een deur verderop belangijker is (ja ik doel op Palestine) heb ik mijn twijfels.
Ik vroeg me al af wanneer men nou eindelijk voor de Christenen opkwamen. Je hoort en ziet er niks van. In Syrie alleen al vielen dit jaar evenveel slachtoffers wat (terreurstaat) Israel niet eens lukt in 70 jaar.
Ik ben niet jaloers op Gazanen /Palestijnen dat zij altijd maar in het nieuws komen. Dat er altijd grote pro 'Free Palestine' demonstraties zijn. Dat er tientallen topics over hen en Israel gaat en iedereen maar druk om maakt. Echt niet. Ik ben altijd voor slachtoffers. Maar het is gewoonweg triest. Hele media wordt beheert over Israel. En als het daar ffkes stil is over Putin. Terwijl er een enorme genocide gewoonweg wordt genegeerd in de media en veel mensen niet eens weten. En wie zwijgt stemt toe. En de vele genocide elders in de wereld is zijn (blijkbaar) niet nieuwswaardig' of dat regeringen er iets aan willen doen. Natuurlijk wel tegen Israel (proberen dan) of tegen Rusland.
Ieder land moet en zal Israel als een grote boze schurk zien en zijn ze daar aan het over ouwehoeren terwijl er gewoon honderd duizenden Muslims en Christenen afgeslacht wordt. En dat vind ik ontzettend triest en gewoon belachelelijk.
We wachten wel weer af hoe dit afloopt. Wij mensen gedragen ons als stelletje primitieve dieren maar gek genoeg weigeren wij ons ook hierbij neer te leggen dat we primitief zijn.
Behalve een deel van Schilderswijk en 2 mensen op FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:38 schreef Saysem het volgende:
[..]
Je hebt op zich gelijk, maar iedereen in het Westen is het er wel over eens dat ISIS kut is, en dat betekent geen publiek debat, geen demonstraties, en dus geen media-hype.
Komen ze ook nog eens buiten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:28 schreef penny-wise het volgende:
Nou, kunnen de demonstranten nu wel de hele week in Den Haag blijven staan......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |