oxbow?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef bartrid het volgende:
Jaren niet gedraaid, zal hem vanavond eens opzetten.
Wie dit?
[ afbeelding ]
quote:almost entirely instrumental music defies easy categorization, and the group gained significant attention from their early career. The members have roots in Chicago's fertile music scene, playing in various indie rock and punk groups.
was among the first American indie rock bands to incorporate styles closer to Krautrock, dub, minimalist music, electronica and various jazz styles, rather than the standard rock and roll and punk that had dominated indie rock for years.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe heetten de 2 voormannen van The Turtles, die later ook nog even in Zappa's Mothers speelden?
Wat van wie?quote:Everybody wants to know the truth
In my arms is the only proof
I've hidden my heard behind the bedroom door
Now it's open I can't do no more
Ha, een kenner!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:16 schreef bartrid het volgende:
Het zegt me weinig maar als ik een vervolgvraag zou doen zou ik would I lie to you van Charles en Eddy doen.
Oh yeah!quote:
Clive Burr en Steve Harris.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:32 schreef bartrid het volgende:
Eddie schijnt in een band gezeten te hebben met 2 bekende metal/rock muzikanten, te weten een drummer en een bassist. Wie waren dat?
Welke band zong Harriet Wheeler in?quote:Harriet Wheeler (born 26 June 1963) is an English singer and songwriter, best known as the lead singer of the 1980s/1990s alternative rock band,![]()
Stand 1306quote:
Zeker wel!quote:
Stand 1306quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:10 schreef JessedeK het volgende:
New Order - Blue Monday
Lynyrd Skynyrd - Tuesdays Gone
The Undertones - Wednesday Week
Rollins Band - Thursday Afternoon
The Cure - Friday i'm in Love
Lynyrd Skynyrd - Saturday Night Special
Velvet Underground - Sunday Morning
Wat, van wie?quote:Day after day
I will walk and I will play
But the day after today
I will stop
And I will start
?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:20 schreef methodmich het volgende:
Ik loop vooralsnog ook vast op de woensdag, de rest heb ik wel.
Idem, aangezien ik geen enkel nummer van die band kenquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:21 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, ken de band wel, nummer niet.
Ja... Nu je het zegt... Ik bleef maar hangen bij She's Leaving Home van The Beatles, maar daar wordt alleen de dag in bezongen.quote:
Misschien dat een ander het wel weet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:32 schreef JessedeK het volgende:
te obscuur dan? Dan verzin ik wel een andere vraag
quote:Mark Knofler
Mark Cohn
Mark Morrison
Marky Mark and the funky bunch
Mark oh
En dat maakt vijf.quote:
Had je zelf nog anderen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:31 schreef pipster het volgende:
[..]
En dat maakt vijf.![]()
Stand 1306
n00biedoobiedoo 1
bartrid 3
cafca 2
WeezerButler 1
Mark 1
methodmich 1
JessedeK 1
lubje25 1
Voorman van The Frames, The Swell Season en solo als singer/songwriterquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:11 schreef pipster het volgende:
Marc Almond en Mark Ronson (met Amy).
Wat betreft de vraag, geen flauw idee wie meneer Hansard zou kunnen zijn... Dus een gok op This is Spinal Tap of Rock Star...
Stand 1306quote:
Dat bedoel ik ook n00bquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet wel van wie het de echte naam is.
Dan zeg ik Bullseyequote:
quote:In 't kiezen tussen dingen ben ik meestal niet al te star
Eendenborst of euh, pinda's van de Spar
Iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:47 schreef Mark het volgende:
Skik is goed, maar de titel gaat over ander voedsel dan in het stukje tekst
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:58 schreef bartrid het volgende:
Op fietse is het enige dat ik van Skik ken...
Stand 1306quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:52 schreef WeezerButler het volgende:
Op de etenshint afgaande; Niet voor spek & boonen (met de googletranslator op non dialect)
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:56 schreef WeezerButler het volgende:
Mij gaat deze SKIK klassieker meer door het hoofd met het oog op Lowlands
The Artful Dodger is het, maar ik wist niet eens van het bestaan van een band met die naam af. Zo te zien heeft n00bie het goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef pipster het volgende:
Tja Oliver Twist, maar kan daar geen nummer aan hangen.
Stand 1306quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Re-re-wind
and the crowd say Bo Selekta
Craig David all over your *plop*
consider yourself?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat was de enige hit van Oliver in ons land?
'Get Down Saturday Night' van Oliver Cheatham bedoel je misschien?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat was de enige hit van Oliver in ons land?
Stand 1306quote:
Die niet dus, maar wie zongen er wel allemaal 'Aquarius' de Top 40 in?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:06 schreef DragonFodder het volgende:
Hair original cast
party animals
...
Juist.quote:
Zeg maar gerust een heel ander nummerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juist.
Zen bracht het ook uit, maar kwam daarmee niet in de Top 40.
Nog één en dat is een heel andere versie...
The Hearts of Soul.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een heel ander nummer
Jij weet/wist 'm niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een heel ander nummer
Nee, kende 'm wel, toen ik 'm beluisterd had, maar artiest had ik nooit geweten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij weet/wist 'm niet?
Parkeer 'm anders maar...
Dat belooft erg weinig goedsquote:
Kop 'm in dan!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:35 schreef Mark het volgende:
Haar ken ik wel, van hem had ik nog nooit gehoord
Les Chappell is zo'n beetje altijd de kale, eeuwig bebrilde schaduw van Lene Lovich geweest, ook bij optredens en in clips:quote:
quote:Your mouth, so hot
Omdat de stereoversie nog wel de verwijzing naar Coca-Cola bevatte?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:43 schreef cafca het volgende:
Ja, sorry.
Duffe dinsdagochtend-vraag:
Ik hoorde gisteren Lola van the Kinks op de radio, in de originele stereo uitvoering, zoals die ook op de LP staat.
waarom is Lola destijds in mono op single uitgegeven?
Ja, en vervolgens was er te weinig tijd om een stereo single op te nemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat de stereoversie nog wel de verwijzing naar Coca-Cola bevatte?
Dat is correctquote:
quote:(Ballarat, 1965) is een Australisch violist en multi-instrumentalist.
heeft samen met Nick Cave de soundtracks geschreven voor de films The Proposition, The Road en The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford.
wie?quote:is an English singer, songwriter, model and occasional DJ.
Stand 1306quote:
Nee, vrouwelijker. En een flauwe vervolgvraag.quote:
Stand 1306quote:
Voor Kirsty.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:38 schreef Blogman het volgende:
Stand 1306
n00biedoobiedoo 5
bartrid 5
WeezerButler 6
cafca 3
MadMaster 3
Mark 2
methodmich 1
JessedeK 1
lubje25 1
Litpho 1
pipster 1
Blogman 1
Punt was voor WeezerButler en die was al toegekend, zie ik nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor Kirsty.
Ik moet ook geen vragen stellen op werkdagen...
Brosbrosbrosbrosbrosbrosbrosquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:09 schreef MadMaster het volgende:
Matt, Luke en Graig kennen we beter als... ?
Nee, daar zie je helemaal niets van...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Brosbrosbrosbrosbrosbrosbros
quote:It starts in my toes,
And I crinkle my nose.
Wherever it goes I'll always know
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:13 schreef pipster het volgende:
Opgezocht, zegt me helegaar niks, dit heerschap.
Stand 1306quote:
quote:Following an onstage brawl, he even has a "these go to 11" moment, snarling "You fuckin' broke my sitar, fucker," without a trace of irony
Dat is juist maar kan ik helaas niet goed rekenen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:27 schreef Mark het volgende:
Ze ontbreken allemaal in mijn platenkast
Yep, ook Yazoo (Yaz) en Wham! (Wham! UK)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:30 schreef bartrid het volgende:
Ze hebben allemaal hun naam moeten veranderen in de US (in ieder geval weet ik dat van Suede, the mission en The beat)
quote:Ever thought to yourself,? What a strange band name?". Well, they could still be called The Sex Maggots, which is what they originally went by.
doesn't look too bad now, does it?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:12 schreef Mark het volgende:
Wel eens gelezen volgens mij, maar welke ook alweer.....
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Afgelopen half jaar nog gehoord, maar vergeten..
bedoel je 1984? en daarmee Van Halen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef WeezerButler het volgende:
de four zit meer tussen de regels of liever gezegd tussen de nummers (of aan het begin van...)
When Springsteen met Joey Ramone in Asbury Park, New Jersey, Ramone asked him to write a song for The Ramones. Springsteen composed "Hungry Heart" that night, but decided to keep it for himself on the advice of his producer and manager, Jon Landau. Previously, upbeat and catchy Springsteen songs such as "Blinded By The Light," "Because the Night," and "Fire" had been given away and become hits for others, and Landau preferred the trend not continue.quote:
quote:Mother looking at me
Tell me what do you see?
Yes, I've lost my mind
Komt me wel bekend voor....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:08 schreef DragonFodder het volgende:
wat van wie?
If I cried out loud
over sorrows I've known
And the secrets I've heard
It would ease my mind
Someone sharing the load
But I won't breathe a word
Kloptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:12 schreef cafca het volgende:
Ja, volgens mij weet ik wie, alleen niet wat.... Niet een van de meest bekende volgens mij
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef cafca het volgende:
Silence and I van the Alan Parsons Project
Welke band?quote:are a Scottish rock band formed in London in 1986 by two ex-members of the post-punk outfit Fingerprintz. Their music is characterised by a melodic blend of pop, folk and traditional Celtic influences. Often compared to Scottish bands with a similar sound like Big Country, Del Amitri and The Proclaimers,
have distinguished themselves with their eclectic sounds, prolific output and continued career. Their first single, "Painted Moon," was a minor international hit and invited critical comparisons to Simple Minds and U2. In 1987 they released their first album A Letter From St. Paul, which included "Painted Moon" and another minor hit, "I See Red." Buoyed by the huge European hit "Bulletproof Heart", the band's third album Dance to the Holy Man is the band's commercial peak to date.
Ik een LP. Heb ze ooit nog eens live gezien in Paradiso. Was wel verbaasd dat ze nog steeds actief zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:16 schreef Berkery het volgende:
The Silencers, heb ik nog een CD van geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
quote:
Wat van wie?quote:The moon, beautiful
The sun, even more beautiful
Ik ook...quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef belsen het volgende:
Geen idee, maar ik wil het graag hebben.
Engels is je moerstaal?quote:
Nee, maar ik had glass organ in mijn kop. Zal Ik wel onthouden hebben van de equipment list van een van jarre's albums.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Engels is je moerstaal?
Glasharmonica heet het hier...
quote:
Goeie plaat vond ik het, heel gevarieerd. Er is ook een musical van gemaakt.quote:
Yup!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:21 schreef Blogman het volgende:
Dit zal dat solo-album van Woolfson met dat gezicht: Freudiania.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |