Iemand had 'm meegenomen naar de universiteitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Als ik hem had mogen kiezen was het geweest hoe jij in vredesnaam die Hawaiian chair kent?
Panda is veel ziek geweest en kon overdag alleen maar naar Tellsell kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Als ik hem had mogen kiezen was het geweest hoe jij in vredesnaam die Hawaiian chair kent?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een topplaat trouwens dit
Op het stuk van die Nicki Minaj geval na dan.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Keihard dansen tijdens het tas inpakken hier.
Je gaat een weekendje naar je ouders?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Keihard dansen tijdens het tas inpakken hier.
Ja. Ze zijn vandaag 40 jaar getrouwd, dus er is taart. En dat kan ik natuurlijk niet laten schieten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat een weekendje naar je ouders?
binnenkomen, hoi roepen, taart vreten, dag roepen en weer naar huisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn vandaag 40 jaar getrouwd, dus er is taart. En dat kan ik natuurlijk niet laten schieten.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn vandaag 40 jaar getrouwd, dus er is taart. En dat kan ik natuurlijk niet laten schieten.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
binnenkomen, hoi roepen, taart vreten, dag roepen en weer naar huis
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb de zussen van Venema gevonden!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-oude-postcode.dhtml
?quote:
Pino laat zien met welk gezicht hij elke dag opstaat.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Erg fijn
Ik dans even mee
[ afbeelding ]
Dat was vanochtend deze:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pino laat zien met welk gezicht hij elke dag opstaat.
Je favoriete ontbijt stond op je nachtkastje?quote:
Had je weer een gezichtje op je hand getekend?quote:
Wat een kitschquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.dose.com/lists(...)s&utm_content=second
Gewoon iemand die weet hoe hij moet photoshoppen.quote:
Ik gok dat onder de brug plek is voor alles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
Wie weet trouwens een mooi, goed betaalbaar hotel in Maastricht (waar ik ook m'n auto kwijt kan)?
#dtv
Vraag het hier:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
Wie weet trouwens een mooi, goed betaalbaar hotel in Maastricht (waar ik ook m'n auto kwijt kan)?
#dtv
Thanksquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vraag het hier:
STA / [Maastricht] #19 Mestreech!
http://www.townhousehotels.nl/quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
#dtv
Thanks! Dat ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.townhousehotels.nl/
Zelf vorig jaar geweest. Erg leuk hotel en centraal.
Klaar.
o ja, hij stond uit hier. snel wat aan doen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
MèèèèèèèèèèèMèèèèèèèèèèèMèèèèèèèèèèègic
[ afbeelding ]
ik heb dat probleem ook altijdquote:
Spannend antwoordquote:
Handig als je wil vissenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spannend antwoord
Als je een 22-jarige aan de lijn hebt die dag zegt krijg je spontaan een hard dobbertje
die 2equote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
WEEKEND
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als het je leuk lijkt....gewoon gaan! (zou ik eigenlijk ook vaker moeten doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef MarijeH het volgende:
Goedenavond. Ik heb het nieuwe album van Kensington beluisterd in Spotify. Ik vond het een goed album.
Afgelopen week ontdekte ik op twitter. dat Michiel en Tjitse op 13 september komen optreden in Nijverdal op het evenement 'Bruisend Nijverdal'. Dat is hier in de buurt (ongeveer half uur rijden). Ik zit erover te denken om erheen te gaan. Lijkt me wel leuk om daar een keer bij aanwezig te zijn. Ik heb nog een maand bedenktijd.
Inderdaad. Gewoon gaan. Als het tegenvalt ga je weer naar huis. Vaker "risico's" nemen. Dan maak je nog eens wat meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als het je leuk lijkt....gewoon gaan! (zou ik eigenlijk ook vaker moeten doen)
Precies. Bijna niks vervelender dan spijt hebben omdat je iets niet hebt gedaan/gedurfd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon gaan. Als het tegenvalt ga je weer naar huis. Vaker "risico's" nemen. Dan maak je nog eens wat mee
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als het je leuk lijkt....gewoon gaan! (zou ik eigenlijk ook vaker moeten doen)
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon gaan. Als het tegenvalt ga je weer naar huis. Vaker "risico's" nemen. Dan maak je nog eens wat mee
Jullie hebben mij overtuigd. Ik ga gewoon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Bijna niks vervelender dan spijt hebben omdat je iets niet hebt gedaan/gedurfd.
Vlogen erbij voor beveiliging las ik. Zei NOS op 3 dat ja?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
Straaljagers die voedselpakketten droppen? Lijkt me sterk
Iets van "Straaljagers dropten voedselpakketten en bommen"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vlogen erbij voor beveiliging las ik. Zei NOS op 3 dat ja?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iets van "Straaljagers dropten voedselpakketten en bommen"
Bij de Apple Store in Den Haag?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
Straaljagers die voedselpakketten droppen? Lijkt me sterk
Staat Elger daar al via Whatsapp updates in te spreken met gare geluidskwaliteit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij de Apple Store in Den Haag?
volgende week 3fm vanaf Lowlands met Frank vd Lende op het tijdstip van Stenders...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:05 schreef Qunix het volgende:
Hoi en doei
(weer geen Stendersdus weer tot volgende week dan maar
)
Oh. Dan tot danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgende week 3fm vanaf Lowlands met Frank vd Lende op het tijdstip van Stenders...
mmm, volgens het 3fm-programmaschema zijn Timur en Ramon er wel, volgens Ramons Twitter en de Rabmeister niet. PAS DIE SITE AAN!
Jelly?quote:
de paar keer dat ik B en W heb gehoord werd ik er ook niet enthousiast van. vind ze een beetje te piewpiew.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Open Radio met de Avondploeg.
Nee manquote:
Z'n pluizige kinnetje is er toch niet meer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man
Barend met zijn paardenbekWijnand
Domien zijn baard
Vannacht op dat filmpje nog wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Z'n pluizige kinnetje is er toch niet meer?
Zeker wel, henk!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Z'n pluizige kinnetje is er toch niet meer?
Vertel Muisquote:
Muis heeft geen spannend weekend op dat gebied, slecht een glas wijn. Ook niet spannend op andere gebieden.quote:
Leugens!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis heeft geen spannend weekend op dat gebied, slecht een glas wijn. Ook niet spannend op andere gebieden.
wat mij betreft correct. ik hoop eigenlijk dat ze "nooit" van dat tijdslot verdwijnen....quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
Zo te zien dragen Timur en Rámon het weekend wel erg
Dat is gelukt. Super lekkere taartquote:
Ik ben er nu al weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Have loads of fun
Tot maandag
dat kan niet hoor! terug naar Braboland jij!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is gelukt. Super lekkere taartén een ongepland etentje
[..]
Ik ben er nu al weer
Neuh.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan niet hoor! terug naar Braboland jij!
ow...quote:
wat at Pat?quote:
Hier hangen van die automatische luchtverfrissers op het toilet. Volgens mij zijn ze bijgevuld met mondwater. Alsof je in een tube prodent zit te faxen.quote:
Ga je naar Parijs met je mokkeltje?quote:
Lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier hangen van die automatische luchtverfrissers op het toilet. Volgens mij zijn ze bijgevuld met mondwater. Alsof je in een tube prodent zit te faxen.
Origineel SC! Echt nog nooit eerder gemaakt die grap.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je naar Parijs met je mokkeltje?
"Ik denk dat ik naar Pareis"
Ik denk dat ik ruZiequote:Op maandag 11 augustus 2014 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Origineel SC! Echt nog nooit eerder gemaakt die grap.
Ik dacht: Je gaat naar Hongarije... Maar als je gaat, ga je liever met het vliegtuig begreep ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Origineel SC! Echt nog nooit eerder gemaakt die grap.
Of naar Hindelopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht: Je gaat naar Hongarije... Maar als je gaat, ga je liever met het vliegtuig begreep ik
Ik denk dat ik naar Malagaquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of naar Hindelopen
Of naar Gilze Rijen
Er is ook zo'n hertachtig dier die vooral heel veel rent... Volgens mij is hij anti-lopen.....quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of naar Hindelopen
Of naar Gilze Rijen
terug naar de brugklas ditquote:
Real Men.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:37 schreef Againzender het volgende:
Een favoriete Joe Jackson kiezen. Onmogelijk eigenlijk.
U riep?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:39 schreef alors het volgende:
[..]
Uh nee ik ben niet ordinair genoeg voor jou.
OOOOHH BRA BRA POOOWquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor. Be my number two.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:37 schreef Againzender het volgende:
Een favoriete Joe Jackson kiezen. Onmogelijk eigenlijk.
Alsof ik alleen van ordinair houquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:39 schreef alors het volgende:
[..]
FAX!quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sersjee en alors vinden dit leuk. En ik ook.
Dat zing ik altijd op het toiletquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Rara waar ik vannacht over gedroomd hebt.
Ik was bij een bekende producer in Nederland in zijn studio luisterend naar de nieuwe single van Jamai. (Ja ik weet)
Toen ging ik hem vragen hoeveel hij kostte om onze Fok! Kerstsingle te produceren. Zei hij vanaf 4 ton, maar andere goedkopere producers konden het wel doen voor 800 euro.
Kwaliteitsdromenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was bij een bekende producer in Nederland in zijn studio luisterend naar de nieuwe single van Jamai. (Ja ik weet)
Toen ging ik hem vragen hoeveel hij kostte om onze Fok! Kerstsingle te produceren. Zei hij vanaf 4 ton, maar andere goedkopere producers konden het wel doen voor 800 euro.
Ja daar ben jij ook wel van iddquote:
ik zuip gelukkig teveel om dit soort dromen te onthoudenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
met een Happy Ending om maar bij Joe te blijven?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja daar ben jij ook wel van idd
hij is een prima zanger hoor, hoor hem liever dan Borsato oid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet wel eerlijk bekennen dat de nieuwe single van Jamai top klinkt.
Ik heb alleen maar kwaliteitsdromen.quote:
Toen ik gedroomd had dat Ekdom een neger was geworden die enorm veel op Bill Withers leekquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja daar ben jij ook wel van idd
Oasis heeft ook heel veel rifjes "geleend" en er veel succes mee gehad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:23 schreef Againzender het volgende:
Je kan een hoop zeggen van Coldplay, maar ondertussen zijn ze toch heel duidelijk dat ze een hoop 'geleend' hebben.
Niks mis mee, de Beatles hebben ook van Bach gejat
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Chris Martin is wel van de dierengeluiden bedenk ik me nu
Mèèèèèèèèèhèèèèèèèèhèèèèèèèèègic als een geit en ahoehoehoehoe als een huilende wolf
waarom moet ik nou aan Ozzy Osbourne denken.....quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
ahoehoehoehoe als een huilende wolf
Alleen nog Oasis(en dan geen Wonderwall) en het is helemaal goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:31 schreef Againzender het volgende:
Topper van R.E.M. ditMan, Venema weet me wel te vermaken zo op de maandagochtend
Whatever dan graagquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Alleen nog Oasis(en dan geen Wonderwall) en het is helemaal goed.
ik heb je verzoek uitgezetquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Precies! Geweldig nummer is dat.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:13 schreef Sersjee het volgende:
Voor morgen LB2, want A gentleman's excuse me.
Leuke stad iddquote:
Een toilet die zelf kan lopen/rijden? Bel de krantquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
Ik had net een bijna aanrijding met een overstekende Dixie![]()
/liefdagboek
Waaide de weg opquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een toilet die zelf kan lopen/rijden? Bel de krant
Owja ik vergat dat jullie weer niet zo voorspelbaar is als hier en dat jullie storm hebben.quote:
Dat nummer is in ieder geval 100x beter dan dit gewauwel van Enigma.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoorde het begin van You can't Always get what you want
Altijd spannend waar zo'n rondvliegende Dixie landt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Jupquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat nummer is in ieder geval 100x beter dan dit gewauwel van Enigma.
k geloof dat ik een Dixziequote:Op maandag 11 augustus 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
is wel met gezang van Sandra hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat nummer is in ieder geval 100x beter dan dit gewauwel van Enigma.
Afgelopen nacht deed ik nog een fax de verkeerde kant op. Dat gaf een heel stuk minder genoegdoening.quote:
scheelt wel afvegenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Afgelopen nacht deed ik nog een fax de verkeerde kant op. Dat gaf een heel stuk minder genoegdoening.
Dat misschien wel, maar doe ze toch maar liever via de juiste weg. Minder beroerd, zeg maar.quote:
En smaakt ook beter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar doe ze toch maar liever via de juiste weg. Minder beroerd, zeg maar.
Ja wel kutquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar doe ze toch maar liever via de juiste weg. Minder beroerd, zeg maar.
Geen idee, de gewone faxen heb ik (gelukkig) nooit geproefdquote:
Prima! Waarschijnlijk kan ik gekruid voer niet meer goed hebben tegenwoordig, maar daar moet ik dan in het vervolg maar rekening mee houdenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja wel kut
En hoe gaat het inmiddels?
ah mooiquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Prima! Waarschijnlijk kan ik gekruid voer niet meer goed hebben tegenwoordig, maar daar moet ik dan in het vervolg maar rekening mee houden
Jij bent serieus op zoek gegaan naar een foto van Ekdom, en hebt daarbij op het profiel van Gerards vrouw lopen zoeken om je punt te maken dat Ekdom een haartransplantatie zou hebben ondergaan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:11 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)41017&type=1&theater
Kale Ekdom!!!
Waar moet het heen met de wereld?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij bent serieus op zoek gegaan naar een foto van Ekdom, en hebt daarbij op het profiel van Gerards vrouw lopen zoeken om je punt te maken dat Ekdom een haartransplantatie zou hebben ondergaan?
Hema opblaas tompouce en rookworstquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:11 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)41017&type=1&theater
Kale Ekdom!!!
Ik vind het een beetje sneu.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar moet het heen met de wereld?
Je zei tetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door ChatGirl op 11-08-2014 21:49:27 ]Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Jij op de mondharmonica?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
Filmpjes binnen van het optreden zaterdag![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je zei tetten.
Ik zag zaterdag trouwens nog een shirt met je naam er opDie is niet voorgevormd... Daar passen die kwarkfabrieken van Minthy dus nooit inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij op de mondharmonica?
En een enorme baas op de bas?
vanuit de stad der liefde gaan FOK!kerquote:
Misschien doet'ie het wel tijdens de seksquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanuit de stad der liefde gaan FOK!ker
Zitten in de metro.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanuit de stad der liefde gaan FOK!ker
Godverquote:
Jijquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je zei tetten.
Ik zag zaterdag trouwens nog een shirt met je naam er opTof om te zien dat mijn schare fans groeit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
scharen en groeien in 1 zin... manmanman mijn fantasie slaat weer op holquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof om te zien dat mijn schare fans groeit!
ja, en?quote:
Foei, in je hok jong! Het is nog lang geen vrijdag!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
scharen en groeien in 1 zin... manmanman mijn fantasie slaat weer op hol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Ik ben vrijdag vrij, dus technisch gezien is voor mij donderdag al de vrijdagquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Foei, in je hok jong! Het is nog lang geen vrijdag!
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Pandaplint het volgende:
De vrijdag komt vroeg deze weekIk val tegenwoordig onder 4opde5.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een leven zonder progressie?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik ben vrijdag ook vrijquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrij, dus technisch gezien is voor mij donderdag al de vrijdag
Ik zie mogelijkheden.quote:
Ik heb een bruiloft (niet de mijnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |