Iemand had 'm meegenomen naar de universiteitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Als ik hem had mogen kiezen was het geweest hoe jij in vredesnaam die Hawaiian chair kent?
Panda is veel ziek geweest en kon overdag alleen maar naar Tellsell kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Als ik hem had mogen kiezen was het geweest hoe jij in vredesnaam die Hawaiian chair kent?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een topplaat trouwens dit
Op het stuk van die Nicki Minaj geval na dan.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Keihard dansen tijdens het tas inpakken hier.
Je gaat een weekendje naar je ouders?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Keihard dansen tijdens het tas inpakken hier.
Ja. Ze zijn vandaag 40 jaar getrouwd, dus er is taart. En dat kan ik natuurlijk niet laten schieten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat een weekendje naar je ouders?
binnenkomen, hoi roepen, taart vreten, dag roepen en weer naar huisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn vandaag 40 jaar getrouwd, dus er is taart. En dat kan ik natuurlijk niet laten schieten.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn vandaag 40 jaar getrouwd, dus er is taart. En dat kan ik natuurlijk niet laten schieten.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
binnenkomen, hoi roepen, taart vreten, dag roepen en weer naar huis
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb de zussen van Venema gevonden!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-oude-postcode.dhtml
?quote:
Pino laat zien met welk gezicht hij elke dag opstaat.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Erg fijn
Ik dans even mee
[ afbeelding ]
Dat was vanochtend deze:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pino laat zien met welk gezicht hij elke dag opstaat.
Je favoriete ontbijt stond op je nachtkastje?quote:
Had je weer een gezichtje op je hand getekend?quote:
Wat een kitschquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.dose.com/lists(...)s&utm_content=second
Gewoon iemand die weet hoe hij moet photoshoppen.quote:
Ik gok dat onder de brug plek is voor alles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
Wie weet trouwens een mooi, goed betaalbaar hotel in Maastricht (waar ik ook m'n auto kwijt kan)?
#dtv
Vraag het hier:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
Wie weet trouwens een mooi, goed betaalbaar hotel in Maastricht (waar ik ook m'n auto kwijt kan)?
#dtv
Thanksquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vraag het hier:
STA / [Maastricht] #19 Mestreech!
http://www.townhousehotels.nl/quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
#dtv
Thanks! Dat ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.townhousehotels.nl/
Zelf vorig jaar geweest. Erg leuk hotel en centraal.
Klaar.
o ja, hij stond uit hier. snel wat aan doen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
MèèèèèèèèèèèMèèèèèèèèèèèMèèèèèèèèèèègic
[ afbeelding ]
ik heb dat probleem ook altijdquote:
Spannend antwoordquote:
Handig als je wil vissenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spannend antwoord
Als je een 22-jarige aan de lijn hebt die dag zegt krijg je spontaan een hard dobbertje
die 2equote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
WEEKEND
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als het je leuk lijkt....gewoon gaan! (zou ik eigenlijk ook vaker moeten doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:02 schreef MarijeH het volgende:
Goedenavond. Ik heb het nieuwe album van Kensington beluisterd in Spotify. Ik vond het een goed album.
Afgelopen week ontdekte ik op twitter. dat Michiel en Tjitse op 13 september komen optreden in Nijverdal op het evenement 'Bruisend Nijverdal'. Dat is hier in de buurt (ongeveer half uur rijden). Ik zit erover te denken om erheen te gaan. Lijkt me wel leuk om daar een keer bij aanwezig te zijn. Ik heb nog een maand bedenktijd.
Inderdaad. Gewoon gaan. Als het tegenvalt ga je weer naar huis. Vaker "risico's" nemen. Dan maak je nog eens wat meequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als het je leuk lijkt....gewoon gaan! (zou ik eigenlijk ook vaker moeten doen)
Precies. Bijna niks vervelender dan spijt hebben omdat je iets niet hebt gedaan/gedurfd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon gaan. Als het tegenvalt ga je weer naar huis. Vaker "risico's" nemen. Dan maak je nog eens wat mee
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als het je leuk lijkt....gewoon gaan! (zou ik eigenlijk ook vaker moeten doen)
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon gaan. Als het tegenvalt ga je weer naar huis. Vaker "risico's" nemen. Dan maak je nog eens wat mee
Jullie hebben mij overtuigd. Ik ga gewoon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Bijna niks vervelender dan spijt hebben omdat je iets niet hebt gedaan/gedurfd.
Vlogen erbij voor beveiliging las ik. Zei NOS op 3 dat ja?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
Straaljagers die voedselpakketten droppen? Lijkt me sterk
Iets van "Straaljagers dropten voedselpakketten en bommen"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vlogen erbij voor beveiliging las ik. Zei NOS op 3 dat ja?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iets van "Straaljagers dropten voedselpakketten en bommen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |