Ik denk niet dat er nog veel mensen lost willen herkijken of hoe je dat ook omschrijft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
is leuk om met andere te doen maar moet dan wel een apart topic voor komen ofzo
Ach mijn vrouw kijkt al jaren CSI en ze kan steeds opnieuw beginnen omdat ze voor het einde al in slaap gevallen is.quote:
Nou.........misschien ooit wel eens als ik tijd heb, zeeeeeeeeen aan tijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog veel mensen lost willen herkijken of hoe je dat ook omschrijft.
Na deel 1 was ik het kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog veel mensen lost willen herkijken of hoe je dat ook omschrijft.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach mijn vrouw kijkt al jaren CSI en ze kan steeds opnieuw beginnen omdat ze voor het einde al in slaap gevallen is.
Die puntjes en die streepjes weten wat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nou.........misschien ooit wel eens als ik tijd heb, zeeeeeeeeen aan tijdPuntjes ergens op een e
Wanneer ik het dan afzet wordt ze wakker,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:49 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Hier is het de mannelijke wederhelft, ik vind er niks aan maar hij wel........soort van![]()
Ik kan me nooit meer normaal vertonen in de fokcummunity door jouquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik kan me nooit meer normaal vertonen in de fokcummunity door jou
Ja, hier net zo, omg omg, wij hebben een bandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik het dan afzet wordt ze wakker,
Dat lijkt me niet verstandig, die gaan allemaal dood.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:52 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, hier net zo, omg omg, wij hebben een band
Dat gaan we toch wel, Putin kan over water lopen zag ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig, die gaan allemaal dood.
Ik ga ff eieren bakken met spek.quote:
quote:
quote:
Inderdaad. Hij had het hartstikke fout en zat er nog wel naast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Chiel lukt ook maar wat en nog meer theelepels dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
Schrijf je met de hand of tik je het gewoon?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:35 schreef Fylax het volgende:
1 over zombie apocalypse
1 over een overval/kidnapping achtig iets
1 over .. eh... nja .. iets
Huhquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:35 schreef Fylax het volgende:
1 over zombie apocalypse
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:37 schreef Parlay het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:35 schreef Fylax het volgende:
1 over zombie apocalypse
Tikken hahahquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schrijf je met de hand of tik je het gewoon?
Schrijf jij ook?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:39 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Als je me iets wil laten lezen, ik sta altijd open voor nieuw talent. Ik ben wel heel eerlijk
Ik gok dat dit niet in het boek gaat komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schrijf je met de hand of tik je het gewoon?
Lijkt me niet nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gok dat dit niet in het boek gaat komen.
Nop ik vind het leuk om boeken te schrijven,doe het al m'n hele levenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet schrijven dus. Moet het voor school ofzo?
Zo oud ben je nog niet en dat is wel leuk dan, wil je schrijver worden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nop ik vind het leuk om boeken te schrijven,doe het al m'n hele leven
quote:
Het is niet dat ik het als carriere wil, het is wel een leuke hobby. Ik ben ook niet heel erg goed dus denk niet dat er een carriere in zit. Hoop natuurlijk wel mijn boeken te kunnen uitgevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo oud ben je nog niet en dat is wel leuk dan, wil je schrijver worden?
Dat ken ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:48 schreef Fylax het volgende:
Het is alleen heel jammer, ik heb altijd de grootste fantasieën in mijn hoofd en de gekste ideeën die ik als een film in mijn hoofd projecteer, maar zodra ik het op papier wil zetten gaat dat heel lastig vaak.
Heb je nog tips voor me, ik wil ermee beginnen maar het schiet nog niet op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nop ik vind het leuk om boeken te schrijven,doe het al m'n hele leven
Heb je misschien een stukje van een verhaal wat je ooit geschreven hebt die je aan mij zou kunnen laten zien via een linkje ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:50 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Momenteel weinig tijd voor, maar ik kan wel goed het verloop in een verhaal inschatten/inzien, jou iig een visie laten zien van een lezer. Nogmaals ik ben kritisch, zeker qua zinsopbouw, als ik ergens een droge plasser van krijg is als ik een zin 3x moet lezen voor ik hem begrijp. Hou het eenvoudig dus, zeker als je geen taalwonder bent maar wel veel fantasie hebt. Tolkien is een goed voorbeeld, zijn boeken zijn makkelijk leesbaar maar zo vol met fantasie en humor. Hou het eenvoudig.![]()
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor me, ik wil ermee beginnen maar het schiet nog niet op.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het als carriere wil, het is wel een leuke hobby. Ik ben ook niet heel erg goed dus denk niet dat er een carriere in zit. Hoop natuurlijk wel mijn boeken te kunnen uitgeven
Het is een leuke hobby en je bent nog jong dus wie weet joh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het als carriere wil, het is wel een leuke hobby. Ik ben ook niet heel erg goed dus denk niet dat er een carriere in zit. Hoop natuurlijk wel mijn boeken te kunnen uitgeven
Cool.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een van mijn beste vrienden is een boek aan het schrijven maar is verder top geheim die zegt niks
Maak een storyboard, plak op een groot bord allerlei plaatjes die je in je hoofd hebt. Jij bent een beelddenker, dus als je de plaatjes voor je ziet kan je gaan schuiven en een verhaallijn opzetten. Gebruik voorwerpen, alles om te bereiken wat je als beeld in je hoofd ziet en op papier wilt zetten. Haal het uit je hoofd kort gezegdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:48 schreef Fylax het volgende:
Het is alleen heel jammer, ik heb altijd de grootste fantasieën in mijn hoofd en de gekste ideeën die ik als een film in mijn hoofd projecteer, maar zodra ik het op papier wil zetten gaat dat heel lastig vaak.
Goh.. Ehm.. Dat ligt er maar net aan wat voor verhaal je wilt schrijven. Gewoon een sterke inleiding/intro hebben is goed toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe een boek pakkend te beginnen, wat ik tot nu heb is saaie kost.
Met mijn fantasie kom ik ook ver maar maak er is een mooi verhaal vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe een boek pakkend te beginnen, wat ik tot nu heb is saaie kost.
Dat is wel een goed idee,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maak een storyboard, plak op een groot bord allerlei plaatjes die je in je hoofd hebt. Jij bent een beelddenker, dus als je de plaatjes voor je ziet kan je gaan schuiven en een verhaallijn opzetten. Gebruik voorwerpen, alles om te bereiken wat je als beeld in je hoofd ziet en op papier wilt zetten. Haal het uit je hoofd kort gezegd
Het klote is dat ik niet kan tekenen en het dan niet wordt zoals ik het in mijn hoofd heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maak een storyboard, plak op een groot bord allerlei plaatjes die je in je hoofd hebt. Jij bent een beelddenker, dus als je de plaatjes voor je ziet kan je gaan schuiven en een verhaallijn opzetten. Gebruik voorwerpen, alles om te bereiken wat je als beeld in je hoofd ziet en op papier wilt zetten. Haal het uit je hoofd kort gezegd
Misschien leg ik de lat gelijk iets te hoog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goh.. Ehm.. Dat ligt er maar net aan wat voor verhaal je wilt schrijven. Gewoon een sterke inleiding/intro hebben is goed toch?
Schrijfkloon?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moment ik haal mijn schrijfkloon even van stal.
Stapeltje tijdschriften wil misschien wel helpen dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het klote is dat ik niet kan tekenen en het dan niet wordt zoals ik het in mijn hoofd heb.
Met wat voor verhaal ben je bezig en waar gaat het overquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Misschien leg ik de lat gelijk iets te hoog?
Nee, ik want ik schrijf vanuit mijn persoonlijke situatie en ik ben daar zeer voorzichtig mee zoals je zult begrijpen. Ik post hier weleens wat maar zeer doordacht. Integriteit staat bij mij op plaats 1.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je misschien een stukje van een verhaal wat je ooit geschreven hebt die je aan mij zou kunnen laten zien via een linkje ofzo?Ben echt benieuwd.
Nee joh gewoon doen als je die insperatie hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:
Schrijfkloon van PP denk ik zomaar ineens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:57 schreef sig000 het volgende:
Oh oke ja dan snap ik het wel!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, ik want ik schrijf vanuit mijn persoonlijke situatie en ik ben daar zeer voorzichtig mee zoals je zult begrijpen. Ik post hier weleens wat maar zeer doordacht. Integriteit staat bij mij op plaats 1.
Dat is een goede vraag, het is nog 1 grote warboel en enige richting ontbreekt alhoewel dat natuurlijk ook een onderwerp kan zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Met wat voor verhaal ben je bezig en waar gaat het over
Oh oke hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, het is nog 1 grote warboel en enige richting ontbreekt alhoewel dat natuurlijk ook een onderwerp kan zijn.
Af en toe ben je wel eens een klein trolletje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Op internet moet je altijd opletten maar ik ben gewoon mezelf hier geen kloon of troll whatever
Ik ben ook een beelddenker en bij mij loopt alles door elkaar soms en daarom plak ik plaatjes, maak ik schema's, lijstjes. Ik snap nooit waarom mensen niet zien wat ik zie maar blijkbaar ben ik de enige die die rare kronkel heeft. En als ik dat over wil brengen dan ga ik YT posten en irl met mijn handen bewegen, naar mijn hoofd grijpen.quote:
Ik raak het nu wel ff kwijt hoor,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben ook een beelddenker en bij mij loopt alles door elkaar soms en daarom plak ik plaatjes, maak ik schema's, lijstjes. Ik snap nooit waarom mensen niet zien wat ik zie maar blijkbaar ben ik de enige die die rare kronkel heeft. En als ik dat over wil brengen dan ga ik YT posten en irl met mijn handen bewegen, naar mijn hoofd grijpen.![]()
Ik kan het soms gewoon niet goed uitleggen wat ik bedoel en dan ga jij posten dat je me snapt, omg
Zomaar ineens uit het niets....misschien ben ik wel minder onduidelijk dan ik dacht.
Ik krijg al koppijn als ik eraan denk hoe ik mijn boek zou willen schrijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:03 schreef Fylax het volgende:
Het eerste boek waarmee ik bezig ben plaatste ik eerst op Wattpad, een sitr waar iedereen zijn verhalen kan posten. Was alleen bang dat mensen het gingen na-apen omdat iemand ook al de naam/idee had nageaapt dus heb toen alles weggehaald en maak het nu privé verder.
Ik zou dit getikt kunnen hebben alleen was het dan minder duidelijk waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben ook een beelddenker en bij mij loopt alles door elkaar soms en daarom plak ik plaatjes, maak ik schema's, lijstjes. Ik snap nooit waarom mensen niet zien wat ik zie maar blijkbaar ben ik de enige die die rare kronkel heeft. En als ik dat over wil brengen dan ga ik YT posten en irl met mijn handen bewegen, naar mijn hoofd grijpen.![]()
Ik kan het soms gewoon niet goed uitleggen wat ik bedoel en dan ga jij posten dat je me snapt, omg
Zomaar ineens uit het niets....misschien ben ik wel minder onduidelijk dan ik dacht.
Daar hebben klonen wel vaker last vanquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer maar heb nog wel bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thema is goed iig en actueelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:11 schreef Fylax het volgende:
Dit is een verhaal waarmee ik bezig ben. Let niet op de taalfouten, mobiel getypt en nog niet gecontroleerd.
Setion College, een VMBO-school wordt op een schooldag overvallen door zwaar bewapende mensen. De leerlingen en leraren worden gegijzeld en opgesloten in de lokalen. Het brein achter deze gijzeling is Noud, een 15-jarige 3VMBO-T'er. Zijn motief? Al sinds de eerste wordt hij gepest door zijn stoornissen, uiterlijk en alles wat hij doet. De leraren en leiders deden er niets of weinig aan. Op al deze mensen wilt hij wraak nemen door middel van deze gijzeling. Maandenlang heeft hij gewerkt aan dit plan samen met Vays, de leider van een geheime groep vol met (ex-)politieagenten, ex-militairen, computerexperts en meer. Deze groep voerde de overval ook uit en houdt de leerlingen en leraren gegijzeld. Peter Bienot, korpschef van de Nationale Politie neemt de leiding over het stoppen van de gijzeling, samen met zijn speciaal getraind team voor de extreemste situaties, zoals deze. Wat Noud doet met de leerlingen en leraren, is verschillend. Bij sommige laat hij ze wat doen, of hun familie. Andere martelt hij of erger. Zijn hele plan, van begin tot eind heeft hij opgeschreven in zijn draaiboek. Lukt het Nick om wraak te nemen op alle mensen die hem pijn hebben gedaan, of stopt het team van Bienot het meesterbrein voor het te laat is.
Ik wil Pietquote:
Laat het vervolg ook lezen en denk aan de menselijke kant, ga niet de Amerikaanse kant op. Nederlandse markt is anders, die willen het hoe en waarom weten, niet de alleen de wraaksessie zeg maar.quote:
Haha oki!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Laat het vervolg ook lezen en denk aan de menselijke kant, ga niet de Amerikaanse kant op. Nederlandse markt is anders, die willen het hoe en waarom weten, niet de alleen de wraaksessie zeg maar.
Sandokanquote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:34 schreef Fylax het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Slaaplekker tot straks
Truste en blijf schrijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:34 schreef Fylax het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Slaaplekker tot straks
Truste, chocoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:39 schreef ChocoFan het volgende:
Echt weg nu, ik zie wel wie er straks nog wakker is.![]()
![]()
Is dat niet altijd zo, of was jij altijd al geweldig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er ooi iets bruikbaars uit.![]()
Sorry maar dan kom ik weer arrogant over,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:42 schreef Parlay het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo, of was jij altijd al geweldig.
Been there, seen that, got the wardrobequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry maar dan kom ik weer arrogant over,
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was niet slapen ik was chauffeur spelen.![]()
Ik ben er weer.
Gatver.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lekker zo'n wodka-bullit op de vroege morgen.
*burpquote:
Neequote:
quote:
Er was maar 1 sctje in 3,5 uur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond van wel maar ik ben al snel tevreden.
Het was ook rustig maar wel gezellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er was maar 1 sctje in 3,5 uur.
Klopt, het gaat meestal nergens over hier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er was geen reet aan en deze SC gaat helemaal nergens over
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, het gaat meestal nergens over hier.
We hebben wel bezoek gehad van klonen maar toen was jij even weg.
Ok dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik toon alleen mijn enthousiasme.
Hoort er bij, uiteindelijk krijg je eelt en dan wordt het makkelijker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij heb ik een blaar. Maar dat kan niet want ik wil spelen.
Weet ik. Maar geduld is zeg maar niet mijn ding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoort er bij, uiteindelijk krijg je eelt en dan wordt het makkelijker.
Jaja! heb er zeker al een uur GGDD op zitten hoor. Nog best lastig. En ja ik let op de snaren bij de D.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:57 schreef Jian het volgende:
GG DD GG DD GG DD ...... denk aan de hamertjes denk aan het aantal snaren voor elk akkoord, GG DD GG DD .....
Jaweeeeeeeel zo'n beginnersvideootjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik af en toe ook. Maar dat plemp ik hier niet neer natuurlijk.
Nee man, ik schaam me dood dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeel zo'n beginnersvideootje
Dan over weekje of maandje nog es etc
Dan drop je het toch gewoon in MUZ of hoe dat forum ook heet, zij weten vast wel hoe die shit werktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee man, ik schaam me dood dan.
Dat is alleen voor lieve, hulpvaardige mensen weggelegd.
Huh, hoe bedoel je, mag vragen hoe u de G speelt dan? (dit mag ook gerust weer per DM hoor als je dat perfereert)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja! heb er zeker al een uur GGDD op zitten hoor. Nog best lastig. En ja ik let op de snaren bij de D.
Nu mocht ik even een stukje chasing cars van mezelf proberen. Voor het eerst dat ik mijn pink gebruik.
Ik begrijp je vraag niet zo goed? Gewoon zoals op dat plaatje van dat schema toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, hoe bedoel je, mag vragen hoe u de G speelt dan? (dit mag ook gerust weer per DM hoor als je dat perfereert)
Voor G?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, neh, neh, wij gebruiken 2 3 4 dus middel, ring, pink!!!!!!! en dat heeft redenen
Jian wil je wel lerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor G?
Mijn wijsvinger doet een dansje nu.
Woon je in de buurt van Cadzand of moet je een eindje terug?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef sararaats het volgende:
Zonnebrand na een dagje Cadzand maar toch weer een teken dat het leuk was.
Straks nog eens inspuiten en paracetamolletje
Komt helemaal goed.
Ja, jouw wijsvinger heeft bij de G gewoon even vakantie!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor G?
Mijn wijsvinger doet een dansje nu.
Ik ben thuis in Gooreind-Wuustwezelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Cadzand of moet je een eindje terug?
En dat doet hij prima en met engelengeduld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jian wil je wel leren [ afbeelding ]
Podverdeurie, jij bent gewoon een Belg? :0quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben thuis in Gooreind-Wuustwezel
Cadzand ligt op 2 uur rijden van bij ons.
Nu is het wachten op blaren op mijn andere vingers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jouw wijsvinger heeft bij de G gewoon even vakantie!
Rustig aan en wat ik je al gezegd heb, je hebt alle tijd, als je verkrampt of als je vingers te pijnlijk worden ga je even lekker wat anders doen, doen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu is het wachten op blaren op mijn andere vingers.
Altijd al geweest. Aan de Belgische kust kan je in juli en augustus over de koppen lopen. Kadok kadokquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Podverdeurie, jij bent gewoon een Belg? :0
Jaja, ik weet het maar het is zo leuk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Rustig aan en wat ik je al gezegd heb, je hebt alle tijd, als je verkrampt of als je vingers te pijnlijk worden ga je even lekker wat anders doen, doen!
En toch ben je liever aan de Zeeuwse kustquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Aan de Belgische kust kan je in juli en augustus over de koppen lopen. Kadok kadok(geluid van voeten over koppen)
Je bent zelf leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het maar het is zo leuk!
Beidequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En toch ben je liever aan de Zeeuwse kust
mss kan ik dat ook welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je nu gitaar had kunnen spelen had je een kans gemaakt, moewhahahaha
Jeweetzelfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, je bent ongetwijfeld een begenadigd luchtgitaarspeler Huug
Lol nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je nu gitaar had kunnen spelen had je een kans gemaakt, moewhahahaha
Gaat het bij Ajax niet doen ben ik bang, hoeveel hebben ze nu, iets van 100 miljoen begreep ik. Haal nu maar een paar echt kwalitatief sterke jonge talenten en leg ze langer vast.quote:
Ergens in de tachtig geloof ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Gaat het bij Ajax niet doen ben ik bang, hoeveel hebben ze nu, iets van 100 miljoen begreep ik. Haal nu maar een paar echt kwalitatief sterke jonge talenten en leg ze langer vast.
Whop, zo doe je dat Huug, "Wat nee, vrouw!?" Het dominante mannetje meteen uit de kast, dat maakt indrukquote:
Hm ik zou toch zweren dat ik eerder deze week hogere cijfers had gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Whop, zo doe je dat Huug, "Wat nee, vrouw!?" Het dominante mannetje meteen uit de kast, dat maakt indruk
We hebben nu 95 ja. Maar Eto'o gaat ook niet tegen een Anzhi-salaris tekenen, dat gebeurt nooit. Bovendien twijfel ik of Zivko en Milik nu al klaar zijn voor het echte werk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Gaat het bij Ajax niet doen ben ik bang, hoeveel hebben ze nu, iets van 100 miljoen begreep ik. Haal nu maar een paar echt kwalitatief sterke jonge talenten en leg ze langer vast.
Hier regent het al weer eventjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:13 schreef Voxs het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje, doezelig..
Die kat valt haar handen aan. Dat zij die handen steeds nodig heeft om haar borsten te ondersteunen, daar kan hij niets aan doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef hugecooll het volgende:
Iemand nog een kat?
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Altijd als ze wegkijktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die kat valt haar handen aan. Dat zij die handen steeds nodig heeft om haar borsten te ondersteunen, daar kan hij niets aan doen.
Maar hij is wel dol op kinderenquote:
Wat een lieve kat was dat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef hugecooll het volgende:
Iemand nog een kat?
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij is wel dol op kinderen
Om op te eten
Daar zit een bitter nasmaakje aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Voxs het volgende:
[..]Maar kinderen smaken vies! Dat weet toch iedereen!
Ja dat ja! De meid heeft die kat goed verpestquote:
Maar sommige katten worden met een kronkel in hun kop geborenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat ja! De meid heeft die kat goed verpest
Klopt natuurlijk. Maar gezien de kat in dit filmpje haar handen wil: Kat niet geleerd met speeltjes te spelen ipv handen. Dus enigszins verpest. Want nu ouder is kat ineens niet leuk meer. Stom mens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar sommige katten worden met een kronkel in hun kop geboren![]()
Sommige kinderen ook trouwens
Jian spelen tochquote:
Al bloedende vingertoppen?quote:
Wat is het geworden, een spaanse of toch een steelstring, zoals Jian adviseerde?quote:
Een nieuwe, naar hout ruikende steelstring. Heb erg getwijfeld en toen besloten dat ik mezelf af en toe best zoiets mag geven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het geworden, een spaanse of toch een steelstring, zoals Jian adviseerde?
Je hebt groot gelijk, zodra je blaar is vergroeid naar eelt ga je er ontzettend veel plezier aan krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een nieuwe, naar hout ruikende steelstring. Heb erg getwijfeld en toen besloten dat ik mezelf af en toe best zoiets mag geven.
Jij dacht zoiets?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef hugecooll het volgende:
Even teruggescrold om in context te zien wtf een steelstring is
Je hebt ze in allerlei prijsklassen, het is maar hoeveel je ervoor uit wilt en kan geven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:45 schreef hugecooll het volgende:
Gitaren zijn nog best prijzig toch? Of kan je ook een leuk, betaalbaar beginnersgitaartje op de kop tikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |