Ik denk niet dat er nog veel mensen lost willen herkijken of hoe je dat ook omschrijft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
is leuk om met andere te doen maar moet dan wel een apart topic voor komen ofzo
Ach mijn vrouw kijkt al jaren CSI en ze kan steeds opnieuw beginnen omdat ze voor het einde al in slaap gevallen is.quote:
Nou.........misschien ooit wel eens als ik tijd heb, zeeeeeeeeen aan tijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog veel mensen lost willen herkijken of hoe je dat ook omschrijft.
Na deel 1 was ik het kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog veel mensen lost willen herkijken of hoe je dat ook omschrijft.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach mijn vrouw kijkt al jaren CSI en ze kan steeds opnieuw beginnen omdat ze voor het einde al in slaap gevallen is.
Die puntjes en die streepjes weten wat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nou.........misschien ooit wel eens als ik tijd heb, zeeeeeeeeen aan tijdPuntjes ergens op een e
Wanneer ik het dan afzet wordt ze wakker,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:49 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Hier is het de mannelijke wederhelft, ik vind er niks aan maar hij wel........soort van![]()
Ik kan me nooit meer normaal vertonen in de fokcummunity door jouquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik kan me nooit meer normaal vertonen in de fokcummunity door jou
Ja, hier net zo, omg omg, wij hebben een bandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik het dan afzet wordt ze wakker,
Dat lijkt me niet verstandig, die gaan allemaal dood.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:52 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, hier net zo, omg omg, wij hebben een band
Dat gaan we toch wel, Putin kan over water lopen zag ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig, die gaan allemaal dood.
Ik ga ff eieren bakken met spek.quote:
quote:
quote:
Inderdaad. Hij had het hartstikke fout en zat er nog wel naast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Chiel lukt ook maar wat en nog meer theelepels dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
Schrijf je met de hand of tik je het gewoon?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:35 schreef Fylax het volgende:
1 over zombie apocalypse
1 over een overval/kidnapping achtig iets
1 over .. eh... nja .. iets
Huhquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:35 schreef Fylax het volgende:
1 over zombie apocalypse
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:37 schreef Parlay het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:35 schreef Fylax het volgende:
1 over zombie apocalypse
Tikken hahahquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schrijf je met de hand of tik je het gewoon?
Schrijf jij ook?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:39 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Als je me iets wil laten lezen, ik sta altijd open voor nieuw talent. Ik ben wel heel eerlijk
Ik gok dat dit niet in het boek gaat komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schrijf je met de hand of tik je het gewoon?
Lijkt me niet nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gok dat dit niet in het boek gaat komen.
Nop ik vind het leuk om boeken te schrijven,doe het al m'n hele levenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet schrijven dus. Moet het voor school ofzo?
Zo oud ben je nog niet en dat is wel leuk dan, wil je schrijver worden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nop ik vind het leuk om boeken te schrijven,doe het al m'n hele leven
quote:
Het is niet dat ik het als carriere wil, het is wel een leuke hobby. Ik ben ook niet heel erg goed dus denk niet dat er een carriere in zit. Hoop natuurlijk wel mijn boeken te kunnen uitgevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo oud ben je nog niet en dat is wel leuk dan, wil je schrijver worden?
Dat ken ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:48 schreef Fylax het volgende:
Het is alleen heel jammer, ik heb altijd de grootste fantasieën in mijn hoofd en de gekste ideeën die ik als een film in mijn hoofd projecteer, maar zodra ik het op papier wil zetten gaat dat heel lastig vaak.
Heb je nog tips voor me, ik wil ermee beginnen maar het schiet nog niet op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nop ik vind het leuk om boeken te schrijven,doe het al m'n hele leven
Heb je misschien een stukje van een verhaal wat je ooit geschreven hebt die je aan mij zou kunnen laten zien via een linkje ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:50 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Momenteel weinig tijd voor, maar ik kan wel goed het verloop in een verhaal inschatten/inzien, jou iig een visie laten zien van een lezer. Nogmaals ik ben kritisch, zeker qua zinsopbouw, als ik ergens een droge plasser van krijg is als ik een zin 3x moet lezen voor ik hem begrijp. Hou het eenvoudig dus, zeker als je geen taalwonder bent maar wel veel fantasie hebt. Tolkien is een goed voorbeeld, zijn boeken zijn makkelijk leesbaar maar zo vol met fantasie en humor. Hou het eenvoudig.![]()
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor me, ik wil ermee beginnen maar het schiet nog niet op.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het als carriere wil, het is wel een leuke hobby. Ik ben ook niet heel erg goed dus denk niet dat er een carriere in zit. Hoop natuurlijk wel mijn boeken te kunnen uitgeven
Het is een leuke hobby en je bent nog jong dus wie weet joh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het als carriere wil, het is wel een leuke hobby. Ik ben ook niet heel erg goed dus denk niet dat er een carriere in zit. Hoop natuurlijk wel mijn boeken te kunnen uitgeven
Cool.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een van mijn beste vrienden is een boek aan het schrijven maar is verder top geheim die zegt niks
Maak een storyboard, plak op een groot bord allerlei plaatjes die je in je hoofd hebt. Jij bent een beelddenker, dus als je de plaatjes voor je ziet kan je gaan schuiven en een verhaallijn opzetten. Gebruik voorwerpen, alles om te bereiken wat je als beeld in je hoofd ziet en op papier wilt zetten. Haal het uit je hoofd kort gezegdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:48 schreef Fylax het volgende:
Het is alleen heel jammer, ik heb altijd de grootste fantasieën in mijn hoofd en de gekste ideeën die ik als een film in mijn hoofd projecteer, maar zodra ik het op papier wil zetten gaat dat heel lastig vaak.
Goh.. Ehm.. Dat ligt er maar net aan wat voor verhaal je wilt schrijven. Gewoon een sterke inleiding/intro hebben is goed toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe een boek pakkend te beginnen, wat ik tot nu heb is saaie kost.
Met mijn fantasie kom ik ook ver maar maak er is een mooi verhaal vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe een boek pakkend te beginnen, wat ik tot nu heb is saaie kost.
Dat is wel een goed idee,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maak een storyboard, plak op een groot bord allerlei plaatjes die je in je hoofd hebt. Jij bent een beelddenker, dus als je de plaatjes voor je ziet kan je gaan schuiven en een verhaallijn opzetten. Gebruik voorwerpen, alles om te bereiken wat je als beeld in je hoofd ziet en op papier wilt zetten. Haal het uit je hoofd kort gezegd
Het klote is dat ik niet kan tekenen en het dan niet wordt zoals ik het in mijn hoofd heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maak een storyboard, plak op een groot bord allerlei plaatjes die je in je hoofd hebt. Jij bent een beelddenker, dus als je de plaatjes voor je ziet kan je gaan schuiven en een verhaallijn opzetten. Gebruik voorwerpen, alles om te bereiken wat je als beeld in je hoofd ziet en op papier wilt zetten. Haal het uit je hoofd kort gezegd
Misschien leg ik de lat gelijk iets te hoog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goh.. Ehm.. Dat ligt er maar net aan wat voor verhaal je wilt schrijven. Gewoon een sterke inleiding/intro hebben is goed toch?
Schrijfkloon?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moment ik haal mijn schrijfkloon even van stal.
Stapeltje tijdschriften wil misschien wel helpen dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het klote is dat ik niet kan tekenen en het dan niet wordt zoals ik het in mijn hoofd heb.
Met wat voor verhaal ben je bezig en waar gaat het overquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Misschien leg ik de lat gelijk iets te hoog?
Nee, ik want ik schrijf vanuit mijn persoonlijke situatie en ik ben daar zeer voorzichtig mee zoals je zult begrijpen. Ik post hier weleens wat maar zeer doordacht. Integriteit staat bij mij op plaats 1.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je misschien een stukje van een verhaal wat je ooit geschreven hebt die je aan mij zou kunnen laten zien via een linkje ofzo?Ben echt benieuwd.
Nee joh gewoon doen als je die insperatie hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:
Schrijfkloon van PP denk ik zomaar ineens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:57 schreef sig000 het volgende:
Oh oke ja dan snap ik het wel!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, ik want ik schrijf vanuit mijn persoonlijke situatie en ik ben daar zeer voorzichtig mee zoals je zult begrijpen. Ik post hier weleens wat maar zeer doordacht. Integriteit staat bij mij op plaats 1.
Dat is een goede vraag, het is nog 1 grote warboel en enige richting ontbreekt alhoewel dat natuurlijk ook een onderwerp kan zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Met wat voor verhaal ben je bezig en waar gaat het over
Oh oke hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, het is nog 1 grote warboel en enige richting ontbreekt alhoewel dat natuurlijk ook een onderwerp kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |