Ik denk niet dat er nog veel mensen lost willen herkijken of hoe je dat ook omschrijft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
is leuk om met andere te doen maar moet dan wel een apart topic voor komen ofzo
Ach mijn vrouw kijkt al jaren CSI en ze kan steeds opnieuw beginnen omdat ze voor het einde al in slaap gevallen is.quote:
Nou.........misschien ooit wel eens als ik tijd heb, zeeeeeeeeen aan tijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog veel mensen lost willen herkijken of hoe je dat ook omschrijft.
Na deel 1 was ik het kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog veel mensen lost willen herkijken of hoe je dat ook omschrijft.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach mijn vrouw kijkt al jaren CSI en ze kan steeds opnieuw beginnen omdat ze voor het einde al in slaap gevallen is.
Die puntjes en die streepjes weten wat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nou.........misschien ooit wel eens als ik tijd heb, zeeeeeeeeen aan tijdPuntjes ergens op een e
Wanneer ik het dan afzet wordt ze wakker,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:49 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Hier is het de mannelijke wederhelft, ik vind er niks aan maar hij wel........soort van![]()
Ik kan me nooit meer normaal vertonen in de fokcummunity door jouquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik kan me nooit meer normaal vertonen in de fokcummunity door jou
Ja, hier net zo, omg omg, wij hebben een bandquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik het dan afzet wordt ze wakker,
Dat lijkt me niet verstandig, die gaan allemaal dood.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:52 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, hier net zo, omg omg, wij hebben een band
Dat gaan we toch wel, Putin kan over water lopen zag ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig, die gaan allemaal dood.
Ik ga ff eieren bakken met spek.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |