Af en toe ben je wel eens een klein trolletje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Op internet moet je altijd opletten maar ik ben gewoon mezelf hier geen kloon of troll whatever
Ik ben ook een beelddenker en bij mij loopt alles door elkaar soms en daarom plak ik plaatjes, maak ik schema's, lijstjes. Ik snap nooit waarom mensen niet zien wat ik zie maar blijkbaar ben ik de enige die die rare kronkel heeft. En als ik dat over wil brengen dan ga ik YT posten en irl met mijn handen bewegen, naar mijn hoofd grijpen.quote:
Ik raak het nu wel ff kwijt hoor,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben ook een beelddenker en bij mij loopt alles door elkaar soms en daarom plak ik plaatjes, maak ik schema's, lijstjes. Ik snap nooit waarom mensen niet zien wat ik zie maar blijkbaar ben ik de enige die die rare kronkel heeft. En als ik dat over wil brengen dan ga ik YT posten en irl met mijn handen bewegen, naar mijn hoofd grijpen.![]()
Ik kan het soms gewoon niet goed uitleggen wat ik bedoel en dan ga jij posten dat je me snapt, omg
Zomaar ineens uit het niets....misschien ben ik wel minder onduidelijk dan ik dacht.
Ik krijg al koppijn als ik eraan denk hoe ik mijn boek zou willen schrijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:03 schreef Fylax het volgende:
Het eerste boek waarmee ik bezig ben plaatste ik eerst op Wattpad, een sitr waar iedereen zijn verhalen kan posten. Was alleen bang dat mensen het gingen na-apen omdat iemand ook al de naam/idee had nageaapt dus heb toen alles weggehaald en maak het nu privé verder.
Ik zou dit getikt kunnen hebben alleen was het dan minder duidelijk waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben ook een beelddenker en bij mij loopt alles door elkaar soms en daarom plak ik plaatjes, maak ik schema's, lijstjes. Ik snap nooit waarom mensen niet zien wat ik zie maar blijkbaar ben ik de enige die die rare kronkel heeft. En als ik dat over wil brengen dan ga ik YT posten en irl met mijn handen bewegen, naar mijn hoofd grijpen.![]()
Ik kan het soms gewoon niet goed uitleggen wat ik bedoel en dan ga jij posten dat je me snapt, omg
Zomaar ineens uit het niets....misschien ben ik wel minder onduidelijk dan ik dacht.
Daar hebben klonen wel vaker last vanquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer maar heb nog wel bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thema is goed iig en actueelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:11 schreef Fylax het volgende:
Dit is een verhaal waarmee ik bezig ben. Let niet op de taalfouten, mobiel getypt en nog niet gecontroleerd.
Setion College, een VMBO-school wordt op een schooldag overvallen door zwaar bewapende mensen. De leerlingen en leraren worden gegijzeld en opgesloten in de lokalen. Het brein achter deze gijzeling is Noud, een 15-jarige 3VMBO-T'er. Zijn motief? Al sinds de eerste wordt hij gepest door zijn stoornissen, uiterlijk en alles wat hij doet. De leraren en leiders deden er niets of weinig aan. Op al deze mensen wilt hij wraak nemen door middel van deze gijzeling. Maandenlang heeft hij gewerkt aan dit plan samen met Vays, de leider van een geheime groep vol met (ex-)politieagenten, ex-militairen, computerexperts en meer. Deze groep voerde de overval ook uit en houdt de leerlingen en leraren gegijzeld. Peter Bienot, korpschef van de Nationale Politie neemt de leiding over het stoppen van de gijzeling, samen met zijn speciaal getraind team voor de extreemste situaties, zoals deze. Wat Noud doet met de leerlingen en leraren, is verschillend. Bij sommige laat hij ze wat doen, of hun familie. Andere martelt hij of erger. Zijn hele plan, van begin tot eind heeft hij opgeschreven in zijn draaiboek. Lukt het Nick om wraak te nemen op alle mensen die hem pijn hebben gedaan, of stopt het team van Bienot het meesterbrein voor het te laat is.
Ik wil Pietquote:
Laat het vervolg ook lezen en denk aan de menselijke kant, ga niet de Amerikaanse kant op. Nederlandse markt is anders, die willen het hoe en waarom weten, niet de alleen de wraaksessie zeg maar.quote:
Haha oki!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Laat het vervolg ook lezen en denk aan de menselijke kant, ga niet de Amerikaanse kant op. Nederlandse markt is anders, die willen het hoe en waarom weten, niet de alleen de wraaksessie zeg maar.
Sandokanquote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:34 schreef Fylax het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Slaaplekker tot straks
Truste en blijf schrijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:34 schreef Fylax het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Slaaplekker tot straks
Truste, chocoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:39 schreef ChocoFan het volgende:
Echt weg nu, ik zie wel wie er straks nog wakker is.![]()
![]()
Is dat niet altijd zo, of was jij altijd al geweldig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er ooi iets bruikbaars uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |