mss kan ik dat ook welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je nu gitaar had kunnen spelen had je een kans gemaakt, moewhahahaha
Jeweetzelfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, je bent ongetwijfeld een begenadigd luchtgitaarspeler Huug
Lol nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je nu gitaar had kunnen spelen had je een kans gemaakt, moewhahahaha
Gaat het bij Ajax niet doen ben ik bang, hoeveel hebben ze nu, iets van 100 miljoen begreep ik. Haal nu maar een paar echt kwalitatief sterke jonge talenten en leg ze langer vast.quote:
Ergens in de tachtig geloof ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Gaat het bij Ajax niet doen ben ik bang, hoeveel hebben ze nu, iets van 100 miljoen begreep ik. Haal nu maar een paar echt kwalitatief sterke jonge talenten en leg ze langer vast.
Whop, zo doe je dat Huug, "Wat nee, vrouw!?" Het dominante mannetje meteen uit de kast, dat maakt indrukquote:
Hm ik zou toch zweren dat ik eerder deze week hogere cijfers had gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Whop, zo doe je dat Huug, "Wat nee, vrouw!?" Het dominante mannetje meteen uit de kast, dat maakt indruk
We hebben nu 95 ja. Maar Eto'o gaat ook niet tegen een Anzhi-salaris tekenen, dat gebeurt nooit. Bovendien twijfel ik of Zivko en Milik nu al klaar zijn voor het echte werk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Gaat het bij Ajax niet doen ben ik bang, hoeveel hebben ze nu, iets van 100 miljoen begreep ik. Haal nu maar een paar echt kwalitatief sterke jonge talenten en leg ze langer vast.
Hier regent het al weer eventjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:13 schreef Voxs het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje, doezelig..
Die kat valt haar handen aan. Dat zij die handen steeds nodig heeft om haar borsten te ondersteunen, daar kan hij niets aan doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef hugecooll het volgende:
Iemand nog een kat?
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Altijd als ze wegkijktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die kat valt haar handen aan. Dat zij die handen steeds nodig heeft om haar borsten te ondersteunen, daar kan hij niets aan doen.
Maar hij is wel dol op kinderenquote:
Wat een lieve kat was dat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef hugecooll het volgende:
Iemand nog een kat?
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij is wel dol op kinderen
Om op te eten
Daar zit een bitter nasmaakje aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Voxs het volgende:
[..]Maar kinderen smaken vies! Dat weet toch iedereen!
Ja dat ja! De meid heeft die kat goed verpestquote:
Maar sommige katten worden met een kronkel in hun kop geborenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat ja! De meid heeft die kat goed verpest
Klopt natuurlijk. Maar gezien de kat in dit filmpje haar handen wil: Kat niet geleerd met speeltjes te spelen ipv handen. Dus enigszins verpest. Want nu ouder is kat ineens niet leuk meer. Stom mens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar sommige katten worden met een kronkel in hun kop geboren![]()
Sommige kinderen ook trouwens
Jian spelen tochquote:
Al bloedende vingertoppen?quote:
Wat is het geworden, een spaanse of toch een steelstring, zoals Jian adviseerde?quote:
Een nieuwe, naar hout ruikende steelstring. Heb erg getwijfeld en toen besloten dat ik mezelf af en toe best zoiets mag geven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is het geworden, een spaanse of toch een steelstring, zoals Jian adviseerde?
Je hebt groot gelijk, zodra je blaar is vergroeid naar eelt ga je er ontzettend veel plezier aan krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een nieuwe, naar hout ruikende steelstring. Heb erg getwijfeld en toen besloten dat ik mezelf af en toe best zoiets mag geven.
Jij dacht zoiets?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef hugecooll het volgende:
Even teruggescrold om in context te zien wtf een steelstring is
Je hebt ze in allerlei prijsklassen, het is maar hoeveel je ervoor uit wilt en kan geven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:45 schreef hugecooll het volgende:
Gitaren zijn nog best prijzig toch? Of kan je ook een leuk, betaalbaar beginnersgitaartje op de kop tikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |