quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 04-08quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere nieuwe informatie:
• Kaarten met de enige huisjes achter (ten noorden van) de Mirador; 5-13
• Maanstanden Boquete van 1 - 15 april 2014
• Mogelijke verklaring waarom ALLE getuigen een "verkeerde" beschrijving gaven - was niet verkeerd, alleen 1 dag eerder - ma 31-03 ipv di 01-04
Laatste nieuws:
• (es) Gesprek OM Panama en Familie Kremers - Telemetro - 05-08• (es) Ouders benadrukken dat er gesjoemeld kan zijn - Panamericana - 05-08quote:Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] opgedragen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via persconferenties [WTF?] naar buiten gebracht zouden worden.Tijdlijn (kort):quote:• ouders boos op het OM
• beloftes niet nagekomen
• niet gedoken in het stuwmeer (wat blijkbaar eerder al was toegezegd)
• geen data van de telefoons gehad, alleen mondelinge bevestigingen
• nu blijkt dat de eerste noodoproep niet om 16:30 maar tussen 15:00 en 16:00 gedaan zou zijn?!
• Kris en Lisanne begonnen om 10:45 met de El Pianista-tocht
• Meiden waren rond 13:00 boven op de Mirador
• Laatste foto van Kris gemaakt om 14:00, locatie bekend van iPhone
• Tussen 15:00 & 16:00 eerste noodoproep gedaan, locatie onbekend
• Op 8 april 01:00-04:00 90 fotos gemaakt waarvan slechts 3 iets op te herkennen is: takken en een rode rotswand
• Laatste noodoproepen gedaan op 11 april
• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EenVandaag-profiel met vindplaatsen en tijden
• Google Earth-profiel met vindplaatsen en de Mirador (ongeveer), kijkend naar het NW
• BING Maps-kaart met vindplaatsen van de vondsten, gebaseerd op contact KingRoad (Websleuthsforum) met Feliciano Gonzalez (de gids die de meeste vondsten heeft gedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
• Afstanden bij benadering
• Tijden gebaseerd op Feliciano's snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:
• (en) Crime Updates Boquete
Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatste foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Laatste foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
Interessante docu over verdwalen in de jungle:
![]()
Er zitten hier veel mensen die veel weten uit de berichtgeving over Kris en Lisanne! Opnieuw bedankt voor de antwoorden.
Als je de gegevens op een rijtje zet, dan krijg je toch wel het vermoeden dat de autoriteiten in Panama niet bepaald voor oplossingen zorgen: (1) alle gevonden voorwerpen / lichaamsdelen zijn niet door hen gevonden. (2) de foto's en oproepen zorgen niet voor duidelijkheid.
Ook heb ik gelezen dat de gidsen niet positief spraken over het zoekwerk; er zou alleen gezocht zijn toen ouders aanwezig waren. Of weet iemand wel iets positiefs te melden over deze mensen?![]()
Zo rolt BNW jeweetzelfquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:59 schreef Falco het volgende:
Topic staat nog geen dag in BNW en nu al wordt het overspoeld met allerlei ongeverifieerde rotzooi.![]()
Bocas (del Toro) is ook een provincie. Alle resten zijn in die provincie gevonden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:01 schreef MeloD het volgende:
[..]
Bocas del Toro is een eilandengroep, geen idee welk punt ze precies bedoeld hebben met "Bocas"![]()
Wie zocht er ook alweer een feiten overzicht? Wellicht is dit wat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef Ouder1 het volgende:
Nog even de feiten op een rijtje:
- Dag voor de vermissing andere trails met gids geboekt
- Anderen gewaarschuwd vooral niet zonder gids trails te gaan lopen
- In de ochtend van de vermissing Pianista trail bekeken in infoboek, op internet, op de kaart
- Rond 10:00 de Pianista trail opgelopen
- 13:00 Mirador bereikt en foto's gemaakt met de camera
- 14:00 foto('s?) gemaakt bij eerste watervalletje met camera, daarna voorlopig camera niet meer gebruikt
- 15:00 - 16:30 noodoproep 911 en 112
- Toen nog niet bij de rivier kunnen zijn (paar uur lopen verder?)
- In de dagen daarna meerdere noodoproepen
- Op dag 8 90 donkere en onduidelijke foto's gemaakt
- Op dag 11 laatste noodoproep
- Rugzak met inhoud gevonden veel verderop bij de rivier
- Resten stroomopwaarts van rugzak gevonden, relatief dicht bij elkaar
- Spijkerbroekje gevonden bij 2e oversteek (kabels)
- Criminaliteit Boquet vooral diefstal. Aantal moorden op buitenlandse expats en gepensioneerden met woning in Boquet. Voor de Pianista trail waarschuwing voor berovingen; "Ga niet alleen ivm berovingen op deze trail", geen waarschuwing voor verdwalen.
- Verlengde Pianista wordt paar keer per jaar gebruikt door gidsen. Trail 3-6 dagen
- Eerdere verdwalingen op die trail geholpen door indianen
- Geen actieve roofdieren bekend in dat gebied
- Wel slangen e.d. maar geen meldingen van beten
- groot verschil in dag en nacht tempratuur
- begin verdwijning extreem droog, na een paar dagen heftige regen
- begin verdwijning laag water, na een paar dagen hoog water
- Jungle is voor jungle begrippen zoals wij die kennen vrij open en begaanbaar
- Gidsen wezen direct op kabeloversteken als meest voor de hand liggende scenario; niet verdwalen voor die oversteken
- Ouders en bekenden daar zeggen dat er 1 pad is (geen kruisingen, y splitsingen) en dat dat pad duidelijk te volgen is, maar zwaar (dalen/stijgen)
En daar dan een passend scenario in bedenken.
Waarom belden ze de eerste keer 911/112?
Waarom liepen ze niet terug?
Waarom ligt broekje bij 2e oversteek en dus bij pad?
Waaraan zijn ze overleden?![]()
Bocas is de enige plaats van betekenis is dat gebied. Het gaat ook niet om Bocas. Het gaat om de locatie van de zendmast. Maar midden in de rimboe staan zeker geen zendmasten. In Bocas zeker wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bocas (del Toro) is ook een provincie. Alle resten zijn in die provincie gevonden.![]()
dat # broekje kon wel weg"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Dat was 56 topics terug ook al zoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:59 schreef Falco het volgende:
Topic staat nog geen dag in BNW en nu al wordt het overspoeld met allerlei ongeverifieerde rotzooi.![]()
![]()
Helaas geen positieve dingen. Wel een aantal negatieve:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:04 schreef StayingFan het volgende:
Er zitten hier veel mensen die veel weten uit de berichtgeving over Kris en Lisanne! Opnieuw bedankt voor de antwoorden.
Als je de gegevens op een rijtje zet, dan krijg je toch wel het vermoeden dat de autoriteiten in Panama niet bepaald voor oplossingen zorgen: (1) alle gevonden voorwerpen / lichaamsdelen zijn niet door hen gevonden. (2) de foto's en oproepen zorgen niet voor duidelijkheid.
Ook heb ik gelezen dat de gidsen niet positief spraken over het zoekwerk; er zou alleen gezocht zijn toen ouders aanwezig waren. Of weet iemand wel iets positiefs te melden over deze mensen?
1. De autoriteiten hebben zoektochten door particulieren gehinderd.
2. De autoriteiten hebben een achteraf bruikbaar signaal van de iPhone de facto genegeerd.
Wel hebben ze een aantal administratieve en technische zaken gedaan, zoals DNA onderzoek e.d.![]()
Was ik net een antwoord aan het dichten sloot het topic.
Maar goed, even terughalen. De politie was aan het zoeken volgens de Franse wandelaars, maar die hebben geen melding gemaakt van de 3 mannen die zij hebben gezien. Anders zouden er signalementen verspreid zijn o.i.d.![]()
De moeilijkheid is dat er bij een dergelijke vermissing ook allerlei spookverhalen ontstaan. Het is de taak van de politie om dat goed te filteren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:09 schreef Rubella het volgende:
Maar goed, even terughalen. De politie was aan het zoeken volgens de Franse wandelaars, maar die hebben geen melding gemaakt van de 3 mannen die zij hebben gezien. Anders zouden er signalementen verspreid zijn o.i.d.![]()
Is deze Ozzi al nagetrokken ?
The Lawless Wild West of Panama
May 26, 2011 by Lee Zeltzer
Most new immigrants to Boquete Panama are good people, many have commented they are coming here to flee what they view as an impending police state in the US. Among those people are some of the bottom feeders who are fleeing the law. Among those is a man named Fredrick Allen Osburn, Ozzie as a term of endearment to those who know him.
Ozzie and his employer Roger Immerman ran a computer and security consulting service in Boquete. Using this service and Rogers claim of being a retired policeman, they sold people on having home security inspections. Shortly after these inspections several of these people were victims of robberies targeting laptops, cameras and other items of value. Once Ozzie was jailed home burglaries in Boquete plummeted.
Due to the work of Alto al Crimen, Ozzie was arrested in August 2010. His trove of stolen and as of that time unsold goods was discovered in a Dolega apartment. His employer, Roger Immerman was never charged and in a deeply apologetic email to the community confessed only to being duped by Ozzie. That may well have been true. Ozzie has managed to dupe his way out of the David Prison.
In the past several months people have reported seeing Ozzie in both Boquete and Dolega. Alto al Crimen contacted the police who confirmed Ozzie was in prison in David, they were wrong. Ozzie was released in January, no notice was given to any victim or to the community.
I have no information as to the condition of his release, he could be out on bail, he could have been deported and returned, he was alleged to be illegal and immigration wanted to deport him or he may have procured a day pass. I only know he is out and as reported by Alto al Crimen this week burglaries targeting laptops and small valuable items have increased again.
Perhaps this is coincidental, you be the judge but also be aware of the man, the one handcuffed to the wall in the Boquete jail. He is tall, balding, convicted of possession of child ****ography in Henderson Nevada, accused of serial rape in Nevada and accused of multiple burglaries here in Boquete. Please report any Ozzie sitings to Al al Crimen at the hotline number 6477-6662 . Do not let this man into your home, don’t make yourself the next victim.
http://www.boqueteguide.com/?p=6366
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Helemaal eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De moeilijkheid is dat er bij een dergelijke vermissing ook allerlei spookverhalen ontstaan. Het is de taak van de politie om dat goed te filteren.![]()
Gaat inderdaad over een hele andere trail. Heeft niks met deze zaak te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:00 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Maar dit gaat toch om een andere trail? En volgens mij is daar toen inderdaad in eerste instantie gezocht en toen bleek later dat Lisanne&Kris The Pianist wilden bewandelen.
Snap ook niet dat het erbij gesleept wordt en dat er nog serieus op ingegaan wordt ook..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ja, ik was dat. Dit is wel wat ik zoek ja! Thanx!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:06 schreef Stupidisco het volgende:
Wie zocht er ook alweer een feiten overzicht? Wellicht is dit wat.
[..]
Voor elke zin geldt dan de vragen: wie, wat, waar, wanneer, hoe?![]()
Bocas del Torro is ook een stadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bocas (del Toro) is ook een provincie. Alle resten zijn in die provincie gevonden.
We zullen het verhaal wel nooit weten. Ik ben benieuwd welk scenario de panamese onderzoekers uiteindelijk op tafel gaan leggen. Dat zal toch wel verder gaan dan 'verdwaald en verhongerd, case closed'? Daar zitten toch vast mensen bij die een logisch scenario willen vinden, al boeit t de overheid verder niets?Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Denk dat niet voor iedereen op voorhand duidelijk was dat dit ergens anders was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad over een hele andere trail. Heeft niks met deze zaak te maken.
Snap ook niet dat het erbij gesleept wordt en dat er nog serieus op ingegaan wordt ook..
Mij dus ook niet.
Niet erg toch om dit soort artikelen in te brengen om het vervolgens te kunnen ontkrachten of uitsluiten?![]()
Dat doe ik toch ook gewoon? Ontkrachten/uitsluiten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Denk dat niet voor iedereen op voorhand duidelijk was dat dit ergens anders was.
Mij dus ook niet.
Niet erg toch om dit soort artikelen in te brengen om het vervolgens te kunnen ontkrachten of uitsluiten?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Daarom hebben ze ook na dik een uur op de dag vd verdwijning al 112 en 911 gebeld? Dan verkeer je al redelijk in nood en angst niet? En dat een aantal dagen. Denk dan toch dat je op die dagen ook iets met je camera zou doen en niet pas 7 dagen verder opeens snachts een paar uur. Ik gok ook maar wat hoor..Wel heftig je vriendin zien sterven, fotos maken en dan een " tijd" later zelf ook sterven door een val? want waarom hangt anders je rugzak aan een struik? Ik vind het maar moeilijk allemaalquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:00 schreef Mula het volgende:
[..]
Het zijn jonge meiden. Kan me voorstellen dat je doodsbang bent in de jungle, maar door je jeugdige optimisme er toch vanuit gaat dat je gered gaat worden. Pas op het moment dat je je vriendin ziet sterven, wordt je geconfronteerd met je eigen sterfelijkheid. En is het sparen van een batterij ineens niet belangrijk meer.
Ik hoop toch zo dat ze min of meer samen zijn gegaan. Dat op het moment dat de een overleed de ander geestelijk al zo ver weg was dat ze het eigenlijk niet heeft meegekregen.![]()
ja bij mij sloot ie ook net. De drie mannen waren volgens mij gezien door de bewaker, de vorige dag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:09 schreef Rubella het volgende:
Maar goed, even terughalen. De politie was aan het zoeken volgens de Franse wandelaars, maar die hebben geen melding gemaakt van de 3 mannen die zij hebben gezien. Anders zouden er signalementen verspreid zijn o.i.d.
En het gaat wel degelijk om een zoektocht naar Kris en Lisanne, de Franse wandelaars noemen dat ook op.![]()
Dat is maar zeer de vraag, mijn frans is niet super goed, maar volgens mij staat er dit:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad over een hele andere trail. Heeft niks met deze zaak te maken.quote:Au poste de garde, on rencontre un gars qui, la veille, a entendu des cris effrayés de deux filles, puis un grand bruit de chute, et ensuite a vu trois types sur le sentier.Ze kwamen die getuige (mogelijk ook een backpacker) dus tegen op de Quetzal trail, maar hij had het een dag eerder op vermoedelijk een ander pad gehoord en gezien. En het was niet de wacht zelf die dat gehoord had.quote:At the guard, we encountered a guy who the day before heard terrified screams of two girls, followed by the noise of a loud drop, and then saw three guys on the trail."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Toen wist men nog niet goed waar men ze moest zoeken. Er is op heel veel plaatsen gezocht de eerste dagen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ja bij mij sloot ie ook net. De drie mannen waren volgens mij gezien door de bewaker, de vorige dag.
En het gaat wel degelijk om een zoektocht naar Kris en Lisanne, de Franse wandelaars noemen dat ook op.
Weet ik niet zonet. Die Engelsman (Alex Humpfrey) is nu ook al een aantal jaar vermist en die zaak zal ook wel gesloten zijn. Deze verdwijning gaat dezelfde kant op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef VaLkyRie het volgende:
We zullen het verhaal wel nooit weten. Ik ben benieuwd welk scenario de panamese onderzoekers uiteindelijk op tafel gaan leggen. Dat zal toch wel verder gaan dan 'verdwaald en verhongerd, case closed'? Daar zitten toch vast mensen bij die een logisch scenario willen vinden, al boeit t de overheid verder niets?![]()
op de verkeerde plaatsen jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen wist men nog niet goed waar men ze moest zoeken. Er is op heel veel plaatsen gezocht de eerste dagen."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Wat is het Spaanse woord voor doofpot?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef Rubella het volgende:
[..]
Weet ik niet zonet. Die Engelsman (Alex Humpfrey) is nu ook al een aantal jaar vermist en die zaak zal ook wel gesloten zijn. Deze verdwijning gaat dezelfde kant op.![]()
In het begin was toch ook nog niet duidelijk waar ze gingen wandelen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
op de verkeerde plaatsen ja![]()
idd, en het lijkt mij dat de Franse wandelaars dit niet verzinnen en in hun reisblog zetten. Ik hoop dat het serieus uitgezocht is maar twijfel...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
op de verkeerde plaatsen ja![]()
We weten allemaal dat de Panamese autoriteiten zéér nalatig zijn geweest.
Maar hebben jullie wel eens gekeken naar de commentaren onder de artikelen op Panamese nieuwssites over deze zaak?
Er zijn nogal wat Panamezen die zich juist groen en geel ergeren aan de enorme inzet van de autoriteiten in deze zaak. Zeer recent zijn er ook Panamezen vermist geraakt waar helemaal niet naar wordt gezocht.![]()
Ja hoor, ze hadden gezegd dat ze de Pianista interessant vonden. Misschien niet duidelijk genoeg gezegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef Rubella het volgende:
[..]
In het begin was toch ook nog niet duidelijk waar ze gingen wandelen?![]()
ze hadden op de pc gezocht op Pianista padquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef Rubella het volgende:
[..]
In het begin was toch ook nog niet duidelijk waar ze gingen wandelen?
en zelfs een kaartje bekeken"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
encubrimiento ;-))quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Wat is het Spaanse woord voor doofpot?![]()
Hmm dan hoop ik dat ze iig alle info die ze hebben nog eens vrijgeven. Mag hopen dat ze meer weten dan wij... al betwijfel ik dat ze echt concrete info hebben. Zou het dossier weleens in willen zien iig!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef Rubella het volgende:
[..]
Weet ik niet zonet. Die Engelsman (Alex Humpfrey) is nu ook al een aantal jaar vermist en die zaak zal ook wel gesloten zijn. Deze verdwijning gaat dezelfde kant op.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Dat had ik gisteren al gemeld. Wat ik door Google Translate getrokken heb, daar lusten de honden geen brood van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
Maar hebben jullie wel eens gekeken naar de commentaren onder de artikelen op Panamese nieuwssites over deze zaak?
Er zijn nogal wat Panamezen die zich juist groen en geel ergeren aan de enorme inzet van de autoriteiten in deze zaak. Zeer recent zijn er ook Panamezen vermist geraakt waar helemaal niet naar wordt gezocht.![]()
Dat snap ik ook wel weer. Politieonderzoek is extreem duur, en de Panamezen moet dat via de belasting uiteindelijk betalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn nogal wat Panamezen die zich juist groen en geel ergeren aan de enorme inzet van de autoriteiten in deze zaak. Zeer recent zijn er ook Panamezen vermist geraakt waar helemaal niet naar wordt gezocht.
En of er nu wel of geen sprake is van een misdrijf - het is ook zo dat Lisanne en Kris zelf nalatig zijn geweest, hoe vervelend het ook is om dat te zeggen.![]()
Voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Goed, dan stem ik voor #encubrimiento als topic suffix.![]()
Denk dat de 'grote' inzet enkel en alleen te danken is aan de druk en aanwezigheid van de ouders en NL media.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
Zeker niet! En volgens mij is er toen wel daar gezocht inderdaad, dus die tip/getuigenverklaring is vast serieus genomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Denk dat niet voor iedereen op voorhand duidelijk was dat dit ergens anders was.
Mij dus ook niet.
Niet erg toch om dit soort artikelen in te brengen om het vervolgens te kunnen ontkrachten of uitsluiten?
En bedankt voor de bevestiging Whiskers!
Stacey, ik schrok me rot van die man haha, hij kijkt echt eng/raar uit zijn ogen Ik heb wel berichten gelezen over oude posters die destijds waren opgehangen in Boquete en sommige linkten die persoon ook aan de zaak van Kris&Lisanne (zonder directe aanleiding trouwens).
Is dat diezelfde man? Krijg echt naar gevoel van hem.![]()
Iedereen gokt maar wat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook na dik een uur op de dag vd verdwijning al 112 en 911 gebeld? Dan verkeer je al redelijk in nood en angst niet? En dat een aantal dagen. Denk dan toch dat je op die dagen ook iets met je camera zou doen en niet pas 7 dagen verder opeens snachts een paar uur. Ik gok ook maar wat hoor..Wel heftig je vriendin zien sterven, fotos maken en dan een " tijd" later zelf ook sterven door een val? want waarom hangt anders je rugzak aan een struik? Ik vind het maar moeilijk allemaal![]()
Je kan toch prima in nood zijn, maar tegelijkertijd ook er van uit gaan dat je gered gaat worden? Reddingswerkers zijn onderweg, we sparen de camera zodat we de awndacht van reddingswerkers verderop (of in een helicopter) kunnen trekken. Tuurlijk probeer je geregeld 911 te bellen want dat is de snelste manier om gered te worden.![]()
Stel dat ze ontvoerd zijn door die drie jongens en naar een andere plaatst gebracht zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mij dus ook niet.
Niet erg toch om dit soort artikelen in te brengen om het vervolgens te kunnen ontkrachten of uitsluiten?
Het is er niet zo ver vandaan![]()
Of ze hebben de camera al die dagen links laten liggen (in de zin van, niet naar omgekeken) omdat ie op dat moment geen enkel doel had terwijl ze probeerden te overleven in de jungle. Camera was op dat moment een onbelangrijk gebruiksvoorwerp.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:28 schreef Mula het volgende:
[..]
Iedereen gokt maar wat.![]()
Je kan toch prima in nood zijn, maar tegelijkertijd ook er van uit gaan dat je gered gaat worden? Reddingswerkers zijn onderweg, we sparen de camera zodat we de awndacht van reddingswerkers verderop (of in een helicopter) kunnen trekken. Tuurlijk probeer je geregeld 911 te bellen want dat is de snelste manier om gered te worden.
Wellicht dat er op dag 8 een (plotselinge) situatie ontstond waarbij het gebruik van de camera ineens van pas kwam en dan nog niet eens in de functie als zijnde 'camera'.![]()
Ja ok zit iets in. Maar vd andere kant uren lijken dagen daar als je in nood verkeerd. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je 7 lange dagen de weg zoeken niet je fototoestel gebruikt al is het voor herkenningspunten voor jezelf. Maar pas een week later opeens snachts en dan hele vage fotos. Vind ook wel belangrijk om te weten of er 90 fotos achter elkaar zijn gemaakt ( foutje dus, lang drukken) maar gezien er tussen 1 en 4 stond zal het wel echt een doel hebben gehad.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:28 schreef Mula het volgende:
[..]
Iedereen gokt maar wat.![]()
Je kan toch prima in nood zijn, maar tegelijkertijd ook er van uit gaan dat je gered gaat worden? Reddingswerkers zijn onderweg, we sparen de camera zodat we de awndacht van reddingswerkers verderop (of in een helicopter) kunnen trekken. Tuurlijk probeer je geregeld 911 te bellen want dat is de snelste manier om gered te worden.![]()
Niet zo hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef kurk_droog het volgende:
wtf doet dit topic hier in het gare gedeelte van fok?![]()
![]()
Leest dan niemand wat ik hierboven post?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:32 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Stel dat ze ontvoerd zijn door die drie jongens en naar een andere plaatst gebracht zijn?
Het is er niet zo ver vandaan![]()
Er was op de Quetzal trail een getuige die een dag eerder twee meisjes had horen schreeuwen.
Die getuige zal niet 2 dagen achter elkaar dezelfde trail gaan lopen. Dat geschreeuw kan dus heel goed op de Pianista zijn geweest..."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
En dan niet even gaan kijken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Leest dan niemand wat ik hierboven post?![]()
Er was op de Quetzal trail een getuige die een dag eerder twee meisjes had horen schreeuwen.
Die getuige zal niet 2 dagen achter elkaar dezelfde trail gaan lopen. Dat geschreeuw kan dus heel goed op de Pianista zijn geweest...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: